מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלי
ציון כללי:
9.50
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.74
זמנים 9.63
מחיר 9.48
איכות 9.62
דירוג כללי 9.50
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דביר מלכה, תל אביב.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
החלפת פאנל שליטה במזגן מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הזמנתי אותו לתקן תקלה שטכנאים אחרים לא הצליחו לתקן, היה נראה שהוא מקצועי ומהיר,לצערי זה התקלקל ולא החזיק מעמד בהמשך למרות שחשבתי שהוא עשה עבודה טובה.
איכות
5
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ניר ש. תל אביב.
אשרור: 11/07/2019
משוב: 04/10/2018
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ז'אן איש, תל אביב.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס מעבה במזגן.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי אליהו, תל אביב.
אשרור: 20/01/2019
משוב: 10/05/2018
תיאור השירות:
תיקון כרטיס אלקטרוני, דליפת גז, ועינית לא תקינה במזגן עילי ישן.
חוות דעת:
היה פשוט מעולה! הוא השקיע בתיקון מחשבה, מאמץ ומשאבים (רכש עבורנו את כל החלקים למרות שהוא לא מרוויח עליהם), עבד שעות רבות כדי להפעיל את המנגנון הישן ולקח מחיר טוב. הוא ידע שמדובר בתיקון למען אישה מבוגרת ועשה הכל ביסודיות, בצורה מקצועית, נקיה ושקופה. גם מקצועי, גם אמין, גם אנושי גם עמד בזמנים וגם לקח מחיר סביר. אין מילים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלדד ציון, תל אביב.
משוב: 26/12/2018
תיאור השירות:
החלפת צנרת של מזגן רגיל של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארקדי קולודקין, תל אביב.
משוב: 12/11/2018
תיאור השירות:
ניקוי מזגן מרכזי.
חוות דעת:
בסדר גמור. נראה מקצועי ואני מקווה שהתיקון יחזיק מעמד. איש נחמד ונוח. הוא טיפה איחר אבל בתחום זמנים שהוגדר.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דוד אלדר, תל אביב.
אשרור: 26/10/2018
משוב: 10/07/2018
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במזגן.
חוות דעת:
שירות נהדר. הגיע בזמן ופתר את הבעיה. אדם נפלא ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאון בוזו, תל אביב.
משוב: 26/10/2018
תיאור השירות:
החלפת קבלים במזגן מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה. יחס מדהים, הקדים להגיע, עשה עבודה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעה אלחסיד, תל אביב.
משוב: 09/10/2018
תיאור השירות:
ניקוי והחלפת צינור ניקוז חיצוני במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
שירות מצוין, הגיע בזמן, היה נחמד ומקצועי.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיה כהנא, תל אביב.
משוב: 07/10/2018
תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגן של חברת LG כולל החלפת חלק.
חוות דעת:
מומלץ בחום ועם המון אהבה. אלי הגיע אליי בזמן והבין מיד מהי התקלה. הוא דאג להסביר על התיקון המתבקש, הסביר מהן הפעולות הנדרשות ונקב במחיר לפני ביצוע התיקון. הוא היה אמין, שירותי, נחמד ומקצועי. המחיר שגבה היה נמוך מהצעות המחיר האחרות שקיבלתי. אין ספק שאמליץ עליו לכל מכריי. תודה אלי :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 139 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק