מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אמיר
ציון כללי:
9.36
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.62
זמנים 9.65
מחיר 9.22
איכות 9.38
דירוג כללי 9.36
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אסא ז. תל אביב.
משוב: 15/09/2020
תיאור השירות:
תיקון שקע של מזגן עילי.
חוות דעת:
הוא לא ניסה לדחוף אותי לקנות מזגן חדש, הוא ביצע את התיקון והיה מאוד הוגן. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דורית אגאג'ו, תל אביב.
משוב: 10/09/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי תדירן הכולל יישור צינורית פנימית.
חוות דעת:
אמיר עשה עבודה מצויינת, היה בסדר גמור! הוא אמר שעשה את מה שהיה יכול לעשות ובינתיים זה עובד!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחף נצר, תל אביב.
משוב: 04/09/2020
תיאור השירות:
מילוי גז ותיקונים קלים.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מעין וינברג, תל אביב.
משוב: 18/06/2020
תיאור השירות:
תיקון שכלל מילוי גז במזגן חברת אלקטרה 1 כ"ס.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, אדיב והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
רותם שיאון, תל אביב.
אשרור: 04/01/2020
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר במזגן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקסים, הגיע בזמן, היה סבלני, שירותי, אדיב ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל ב. תל אביב.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן רגיל של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
אמיר היה בסדר, הרגשתי שהיה מקצועי במידה סבירה, הוא פשוט לא עבד באופן בטיחותי מספיק לדעתי, קצת הלחיץ אותי. הוא איש ישר, אבל לא הכי התרשמתי מהעבודה.
איכות
7
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
מאיה ויסמן, תל אביב.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
השירות היה מקיף ומקצועי. לקח לו זמן לאתר את הבעיה אך הוא חזר שוב עד שהכל הסתדר. הוא היה מסור ומעולה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
שירלי קליינמן, תל אביב.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן מרכזי.
חוות דעת:
אמיר בא ובדק ולא מצא בעיה ספציפית, אז הניח שניקוי של הפילטרים (שבאמת היו מאובקים) יפתור את הבעיה. בחלוף מעט זמן מסתבר שהבעיה לא נפתרה. אמיר הגיע שוב, לא הצליח להבין מה בדיוק הבעיה ואמר שמפה והלאה אין לו כל כך מה לעשות. היה חביב אבל השאיר תחושה שיודע לטפל בבעיות בסיסיות בלבד.
איכות
5
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
6
כללי
גירסאות
שאול ב. תל אביב.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילות במזגן מיני מרכזי ובמזגן רגיל.
חוות דעת:
הוא סוג של צדיק בסדום, הגיע לתקן אצלי נזילה בשני מזגנים, הוא עשה תיקון לא קצר, עבד לא מעט, אבל כשבאתי לשלם הוא לא רצה לקבל את התשלום כי לא היה בטוח שהתיקון שעשה לגמרי בסדר, הוא רצה לראות קודם שזה עובד. עקבנו לראות אם יש נזילה ורק אחרי שבוע הסכים לקחת תשלום. הוא תיקן את שני המזגנים לשביעות רצוני, גם המחיר לגמרי סביר ובהכל הוא יותר מעשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מושקי ניר, תל אביב.
אשרור: 01/09/2019
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן רגיל של חברת LG, שכלל חיבור חוט חשמל וחיבור שני צינורות שהתנתקו זה מזה.
חוות דעת:
הוא היה בעיניי מאוד לא מקצועי. הוא חיבר חוט אחד לחוט שני והכניס את התקע לשקע וגבה סכום שלטעמי היה מוגזם. אני חושבת שמישהו אחר כנראה לא היה מחייב בכלל על דבר כזה. אני יודעת מה העלות של ביקור טכנאי ואני לא יודעת על מה הוא לקח עוד כסף מעבר לזה. הבעיה הייתה שלא מצאתי את החוט חשמל של המזגן כי היו פה שיפוצים. התקשרתי אליו ואמרתי לו מראש שיכול להיות שאחרי 5 דק' הוא ימצא את החוט ויכול להיות שזה יקח הרבה זמן, אבל הוא הגיע ובאמת מצא אותו מאוד מהר בחדר השני וראה שבעוד מקום השתחרר צינור אחד מצינור אחר והוא פשוט חיבר בניהם חזרה. זאת לא עבודה גדולה והיא לא הצריכה הרבה, ככה שלא הבנתי את זה.
איכות
2
מחיר
2
זמנים
8
יחס
8
4
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 382 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק