מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שלמה
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.86
מחיר 9.26
איכות 9.80
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דורית סמסון, הוד השרון.
משוב: 07/08/2018
תיאור השירות:
החלפת רשת גלילה ורשת רגילה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. זו פעם שנייה שאני מזמינה אותו. מקצועי, אדיב, נחמד ומחיר סביר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור דטל, רעננה.
משוב: 13/02/2018
תיאור השירות:
החלפת רשתות בשתי חלונות ותיקון תריס רגיל בשני חלונות.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא עבד במהירות וביעילות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור דה-בר, כפר סבא.
משוב: 15/10/2017
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי והחלפת 7 רשתות בחלונות.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, מאוד נעים ואדיב, הסביר כל פעולה שצריך לעשות, עשה מאמץ רב להגיע בערב החג על אף השעה המאוחרת, כיוון שלא הספיק לסיים את העבודה בערב שלפני.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עינת נויימן, הוד השרון.
אשרור: 31/01/2017
משוב: 24/11/2016
תיאור השירות:
החלפת שלות בתריסי שלבים, החלפת רשת והחלפת גלגלים בחלון גדול.
חוות דעת:
היה מצוין. עמד בזמנים, עבד ביסודיות ובמקצועיות, השתדל לפתור כל בעיה, אדם נעים ונחמד ואני מרוצה מהעבודה שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית ברנשטיין, כפר סבא.
אשרור: 06/07/2016
משוב: 03/05/2016
תיאור השירות:
החלפת רשת, החלפת רצועות תריס ידני וכיוון נעילות חלון.
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מאיר גפן, רעננה.
אשרור: 22/09/2015
משוב: 21/07/2015
תיאור השירות:
תיקון גלגלים של דלתות זכוכית, החלפת רשתות
חוות דעת:
הוא מצויין, נחמד, מהיר ועשה עבודה טובה. מאד מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה אהרון, כפר סבא.
משוב: 09/11/2014
תיאור השירות:
החלפת רשת גלילה בממ"ד.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא בחור נחמד, הגיע בזמן ואני מרוצה מהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שוקי ק. ירושלים.
אשרור: 12/03/2020
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה, החלפת רשתות במספר חלונות ותיקון ידית בחלון חדר אמבטיה.
חוות דעת:
איש מקצוע מסור והגון, הגיע במהירות ,עמד במילה שלו ותיקן את כל הנדרש בשקט ובמהירות. לא הסכים לקבל תשלום לפני שיסיים את כל העבודה. ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז נחמיאס, קרית ביאליק.
משוב: 02/03/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי, גלגלים בחלון יציאה לגינה, רשת ביציאה לגינה ותיקון רצועות בתריס חשמלי.
חוות דעת:
היה מצויין. יוסי הבן של שלמה הגיע בזמן שאמר, אבחן מיד את התקלות, עבד מהיר ויעיל ועמד בדיוק בהצעת המחיר שנתן לפני בטלפון.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מאיר יחזקאל, חיפה.
משוב: 25/02/2020
תיאור השירות:
החלפת חמש רשתות.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה נהדרת! שלמה שלח את הבן שלו יוסי והוא היה מהיר ויעיל. הוא טיפה איחר, אבל דאג לעדכן וסך הכל הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2765 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק