מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמוליק
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.86
מחיר 9.38
איכות 9.77
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יואל אמסטרדמר, פתח תקווה.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילת גז, מילוי גז וחיזוק תושבות במזגן מיני מרכזי מסוג תדיראן.
חוות דעת:
שמוליק היה על הכיפאק, היה בסדר גמור מכל הבחינות ומגיע לו את הציון הגבוה ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אריה ל. פתח תקווה.
משוב: 08/01/2020
תיאור השירות:
ניקוי תרמסוטט וביטול של הדמפר במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היו נחמדים מאוד אבל במחיר הם הגזימו ברמות אחרות לדעתי. בפועל זה גם לא עזר בכלום כי הם לא תיקנו את הדמפר.
איכות
4
מחיר
4
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
גירסאות
איגור רודבן, פתח תקווה.
אשרור: 17/10/2019
משוב: 16/07/2019
חוות דעת:
היה בסדר מכל הבחינות חוץ מהמחיר שהיה בעיניי יקר מאוד.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אביב אבידן, פתח תקווה.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן של חברת אלקו ניקוי צנרת ניקוז.
חוות דעת:
הוא היה מאוד אדיב, שירותי מקצועי ואפילו טיפל נו בבעיה מעבר למה שהזמנו אותו. לדעתי המחיר היה סביר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי עובדיה, פתח תקווה.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח פיקוד במזגן מיני-מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
שמוליק עבד לשביעות רצוני והיה בסדר גמור. הוא הסביר לנו מה המצב ונתן לנו הצעת מחיר, אני מרוצה מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנטוני צוקרברוד, פתח תקווה.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, עבד ממש כמו שצריך, עלה על התקלה והסביר לי לאורך כל הדרך מה עושה. הוא התקשר מאוחר יותר כדי לבדוק שהכל בסדר. אני מרוצה לגמרי מהשירות והאדיבות. יש לי רק מלים טובות לומר עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אברי שניאק, פתח תקווה.
משוב: 13/09/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור שגרמה לדליפת מים, טיפול במנוע ומניעת סתימה חוזרת.
חוות דעת:
הוא עשה גם פעולה למניעת סתימה חוזרת של צינור, פעולה שלא בוצעה על ידי טכנאי מזגנים שטיפלו פעמיים בבעיה בעבר. עבודה טובה ונקיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר גלעד, פתח תקווה.
משוב: 10/06/2018
תיאור השירות:
תיקון מנוע מזגן שלא קירר.
חוות דעת:
סבבה לגמרי. מקצועי, נחמד וחביב. יש לו אישיות כריזמטית. המזגן לא קירר כמו שצריך והוא מצא איזה שהיא בעיה במנוע וטיפל בזה בצורה יעילה במקום.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עופר ברקוביץ', תל אביב.
אשרור: 25/02/2020
משוב: 26/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן רגיל.
חוות דעת:
היה פשוט מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר שטיין, הרצליה.
משוב: 19/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת מזגנים, מילוי גז ניקויים.
חוות דעת:
בעיקרון, היה בסדר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 290 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק