מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמוליק
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.83
מחיר 9.37
איכות 9.73
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יעל ברום, גבעתיים.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפה בצינור הגז ומילוי גז במזגן מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אנטוני צוקרברוד, פתח תקווה.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, עבד ממש כמו שצריך, עלה על התקלה והסביר לי לאורך כל הדרך מה עושה. הוא התקשר מאוחר יותר כדי לבדוק שהכל בסדר. אני מרוצה לגמרי מהשירות והאדיבות. יש לי רק מלים טובות לומר עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטע רבינוביץ, הוד השרון.
אשרור: 24/12/2018
משוב: 23/08/2018
תיאור השירות:
תיקון של מזגן מרכזי, שכלל החלפת מנוע .
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא עשה את העבודה והכל בסדר. זה הסתדר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
10
כללי
גירסאות
מיכאל פרימן, תל אביב.
משוב: 30/08/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי בדירה 3 חדרים.
חוות דעת:
שירות אמין ומקצועי. שמוליק והשותף זיהו תקלה שבעל המקצוע הקודם לא מצא וסופסוף המזגן המרכזי חזר לתפקד ב100% ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמוס ספקטור, תל אביב.
משוב: 21/06/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה, החלפת כבל ומילוי גז במזגן מרכזי.
חוות דעת:
על הכיפאק, נהדר, איש מאד מקצועי, סימפתי והגיע אפילו לפני הזמן- חיכה לי.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ט. ס. תל אביב.
משוב: 16/09/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילת מים במזגן מרכזי.
חוות דעת:
שמוליק נתן שירות סבבה לגמרי. הוא היה זמין, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
תיקנו נזילה ממזגן מרכזי של אלקטרה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה במאה אחוז! הם היו אדיבים ומקצועיים מאוד ובמחיר הוגן. בשנה שעברה הייתה לנו תקלה דומה ומתקן מזגנים אחר הגיע ארבע פעמים כדי לסדר ועשה עבודה גרועה שלא החזיקה מעמד שנה. הם השאירו הכל מסודר ונקי. ממליץ עליהם ביותר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 09/07/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מרכזי.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן והיה מאוד חביב אבל הוא היה ממש יקר לדעתי. בנוסף הוא השאיר לי מדבקה של השמאי של המזגן במקום ממש גבוה שאי אפשר להגיע אליו וזה ממש לא בסדר מבחינתי שהוא יכער לי את הדירה.
איכות
8
מחיר
5
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
יאיר ברמן, רמת השרון.
אשרור: 15/10/2019
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס אלקטרוני במזגן.
חוות דעת:
היה אחלה, ממש בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בעז הוברמן, רמת השרון.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני במזגן.
חוות דעת:
ניסה את השיטה הזולה וזה לא הלך, בא פעם שניה והחליף את הכרטיס, זה תיקן את המזגן בהצלחה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 216 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק