מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שתפו
שמוליק
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.92
מחיר 9.38
איכות 9.82
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דן שכטמן, הרצליה.
משוב: 14/10/2020
תיאור השירות:
תיקון משאבת מים של מזגן מיני-מרכזי.
חוות דעת:
היה מקסים! שמוליק ונועם עשו עבודה טובה מאד ונקיה, נתנו הסברים על התקלה ועל פתרונה ולקחו מחיר הוגן מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רונית מינץ, הרצליה.
משוב: 13/10/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
שמוליק ונועם הגיעו אלינו על מנת לתקן נזילה רצינית שלא פסקה במזגן מיני מרכזי במטבח. וזאת לאחר שאנו מיואשים טוטאלית מבעלי מקצוע קודמים. הם איבחנו את הבעיה, המליצו על אופן פעולה תוך כדי סקפטיות שלנו. התרשמנו מאוד ממקצועיותם, אמינותם והחלטנו לתת צ'אנס נוסף. אין מילים!! מצויינים! סבלניים, קשוביים, נעימים. כל מילה נוספת תהיה מיותרת. ממליצה ואמליץ בחום לכל השואל/התוהה. תודה רבה!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שפרה אברבנאל, רמת השרון.
אשרור: 11/10/2020
משוב: 11/08/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע ותיקון מדחס.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! תוך כדי עבודה גילה שהמדחס לא עובד ותיקן אותו, הכל במהירות ומקצועיות. עדכן לפני על המחיר והזמנים, עבד במהירות ומקצועיות.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטלי פרקל, הרצליה.
משוב: 09/10/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי של חברת תדיראן שכלל ניקוי פילטרים והחלפת תרמוסטט.
חוות דעת:
השירות של שמוליק נפלא! הוא הגיע במהירות תוך שעתיים, תוך שעה סידר וטיפל בהכל, נתן אחריות ואפילו התקשר למחרת בבוקר לשאול אם הכל עובד כמו שצריך. אני מרוצה מאוד מאוד!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל א. הרצליה.
משוב: 07/10/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון שלט מזגן.
חוות דעת:
הוא עזר לי עם שלט המזגן ואמר מה לעשות, זה פתר את הבעיה. הוא נשמע מאוד נחמד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב ט. הרצליה.
אשרור: 04/10/2020
משוב: 05/08/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן אלקטרה 10i בעל עוצמה 1 כ"ס.
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנדריי מרצ׳וק, הרצליה.
משוב: 30/08/2020
תיאור השירות:
תיקון המזגן כולל ניקוי המזגן ותיקון נזילה.
חוות דעת:
שמוליק ונעם היו בסדר גמור! באו בזמן, היו נחמדים ומקצועיים.
איכות
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
פבל ל. הרצליה.
משוב: 06/08/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן שמקרר לחלופין שכלל החלפת קבל וטיפול כללי.
חוות דעת:
שירות אדיר ונעים, הרבה סבלנות והסברים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן וובמן, הרצליה.
משוב: 03/08/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
מקצוען אמיתי, ביצע את העבודה ביסודיות, המזגן תוקן ומצבו שודרג. איש ישר והגון, גם המחיר הוגן, ואני מאוד ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל פל, רמת השרון.
משוב: 22/07/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילת מים ממזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה ממש!, מהיר מאוד, יסודי, עשה רושם של בחור שיודע את העבודה, בנוסף הוא היה נחמד מאוד ומסביר פנים ולקח אחלה מחיר בעיני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 483 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק