מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמוליק
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.78
מחיר 9.19
איכות 9.77
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
פבל ל. הרצליה.
משוב: 06/08/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן שמקרר לחלופין שכלל החלפת קבל וטיפול כללי.
חוות דעת:
שירות אדיר ונעים, הרבה סבלנות והסברים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב ט. הרצליה.
משוב: 05/08/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן אלקטרה 10i בעל עוצמה 1 כ"ס.
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זאב ארד, רמת השרון.
משוב: 03/08/2020
תיאור השירות:
ניקוי מזגן ומילוי אויר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! המחיר מופרז בעליל.
איכות
9
מחיר
2
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רונן וובמן, הרצליה.
משוב: 03/08/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
מקצוען אמיתי, ביצע את העבודה ביסודיות, המזגן תוקן ומצבו שודרג. איש ישר והגון, גם המחיר הוגן, ואני מאוד ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי נ. רמת השרון.
משוב: 29/07/2020
תיאור השירות:
ניקוי מזגן עילי רגיל של חברת טורנדו.
חוות דעת:
שמוליק היה אחלה! נחמד, מקצועי, והשירות שנתן היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירה הד, הרצליה.
משוב: 29/07/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע קטן במזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
אנשים ישרים, חרוצים וזריזים הם אפילו עשו עוד דברים ללא תוספת תשלום, פשוט אנשים טובים כמו שפעם היו בארץ. הרבה זמן לא תיקנתי את המזגן כ, פשוט לא האמנתי באחרים אבל בהם נתתי אמון בגלל שחברה אמרה לי שבמדרג אפשר לסמוך על הבעלי מקצוע כי כשהיא הזמינה תמיד היה בסדר. הם גם הגיעו לפני הזמן, הם היו אמורים לבוא באחת ויצאתי לפני זה עם הכלבה, אני באה בעשרים לאחת מריחה ריח חזק בבית של אש ומסתבר שהמזגן התחיל להישרף, לאחר חמש דקות הם באו, הם ממש כמעט הצילו את הבית. זה היה יום חשוב מבחינתי וכל זה כמעט קרה בגלל חוסר אמינות, אין לי אמון, פתאום מגיעים אנשים ועושים עוד מעבר, ממש חוויה מתקנת. היה לי כייף. הוא גם אמר לי שהחליף מנוע ליותר גדול שזה עוד מאתיים שקל אבל הוא לא לוקח על זה תשלום נוסף בגלל שזה מה שסיכמנו מראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פנינה שמעי, הרצליה.
משוב: 27/07/2020
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טל פל, רמת השרון.
משוב: 22/07/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילת מים ממזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה ממש!, מהיר מאוד, יסודי, עשה רושם של בחור שיודע את העבודה, בנוסף הוא היה נחמד מאוד ומסביר פנים ולקח אחלה מחיר בעיני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל רפ, הרצליה.
משוב: 22/06/2020
חוות דעת:
הצוות היה סבלני ומקצועי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נמרוד כפיר, הרצליה.
משוב: 22/06/2020
תיאור השירות:
תיקון מאוורר ומנוע של המאוורר עבור מזגן רגיל חברת אלקטרה 4 כוח סוס.
חוות דעת:
חברה מעולים, מקצוענים, הגיעו בזמן ונתנו מחיר הוגן לעבודה. סך הכל היו באמת עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 415 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק