מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמוליק
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.86
מחיר 9.38
איכות 9.77
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
סטאס רוזנפלד, הוד השרון.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי של חברת טורנדו שכלל החלפת כבל.
חוות דעת:
בעל מקצוע נחמד מאוד, תיקן את המזגן כמו שצריך והוא עובד טוב, הגיע באותו יום ובזמן שקבענו, השאיר מדבקה עם שם שלו והמספר במידה ונצטרך ליצור אתו קשר, אני מרוצה וממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מורן א. כפר סבא.
אשרור: 16/02/2020
משוב: 17/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן ישן.
חוות דעת:
שמוליק הגיע, בהתראה קצרה, לתקן מזגן מהדור הישן. הוא היה אדיב, מקצועי ואמין מאוד. הייתי מרוצה מהתיקון ומהמחיר. אני ממליצה עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוש דולברג, רעננה.
משוב: 14/02/2020
תיאור השירות:
החלפת כרטיס בקרה למזגן מסוג עינית.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, אני חושב שהיה מקצועי ולא בלבל את השכל, הגיע בדיוק בזמן שקבענו ואני ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר שלו, כפר סבא.
משוב: 06/02/2020
תיאור השירות:
מילוי גז למזגן.
חוות דעת:
שמוליק הגיע אלינו פעמיים. בפעם הראשונה הגיע ומילא גז במזגן אך לאחר כמה ימים הבעיה חזרה שוב. התקשרנו אליו והוא היה זמין והגיע שוב לתקן בלי עלות נוספת. ההתרשמות שלנו ממנו הייתה טובה והוא היה נחמד מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר פישר, הוד השרון.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני במזגן.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש! השקיע זמן רב באבחון התקלה ועשה כל מאמץ לחסוך החלפה של שני כרטיסים על ידי התקנה ובדיקה של כל אחד מהם בנפרד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל חורש, הוד השרון.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
טיפול במזגני מיצובישי.
חוות דעת:
היה מקסים! אמין מקצועי וברור לגמרי בהסברים המלווים התהליך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי קלריך, רעננה.
אשרור: 19/01/2020
משוב: 23/09/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ויקטור דנוביץ', הוד השרון.
משוב: 09/01/2020
חוות דעת:
בסך הכל היה בסדר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
רועי ל. רעננה.
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן מיני מרכזי חברת תדיראן 4 כ"ס.
חוות דעת:
השירות היה מעולה! שמוליק ונועם הגיעו תוך 20 דקות, בדקו טוב טוב ואיתרו את התקלה, הסבירו באדיבות ותיאמו ציפיות לפני תחילת הטיפול, עבדו בצורה נקייה ומסודרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עתליה חורב, הוד השרון.
משוב: 29/12/2019
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 290 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק