מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמוליק
ציון כללי:
9.39
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.56
זמנים 9.56
מחיר 9.11
איכות 9.43
דירוג כללי 9.39
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
לירון ה, כפר סבא.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, עשה עבודה טובה והיה אמין. הוא אחראי מאוד והראה רצון לעזור!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יפעת אשכנזי, הוד השרון.
משוב: 18/08/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שלי אמסלם, רעננה.
משוב: 11/08/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יוסי י. כפר סבא.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
מילוי גז, החלפת קבלים וניקוי פילטרים במזגן.
חוות דעת:
היה מצויין. תיאם הגעה מראש, הסביר את התקלה ותיקון במהירות. עשה רושם סופר מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמוס שני, הוד השרון.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני שרוף ומילוי גז במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
העבודה הייתה אצל דיירים, הוא היה מצוין, שלח לי תמונות של הכל, היה מאוד מקצועי ועשה עבודה טובה ומהירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שאול ליפשיץ, כפר סבא.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן רגיל מחברת TORNADO בעל 1.25 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא היה ישר והוגן, אבל ציפיתי לקצת יותר מקצועיות, כי בסופו של דבר הבעיה לא תוקנה. הוא הציע בהתחלה שנמלא גז ואמר מראש שזה אולי לא יעבוד, כי יכל להיות שהתרמוסטט והכרטיס האלקטרוני נדפקו. במקום להציע להחליף אותם, הוא הציע שאם מילוי הגז לא עוזר, כדאי להחליף מזגן. בסופו של דבר החלטתי לבקש ממנו להוסיף גז. הוא חושב שזה תיקן את הבעיה ואני לא. הוא גם לא בדק את הטמפרטורה של האוויר שיוצאת מהמזגן לפני ואחרי מילוי הגז, אלא רק הרגיש עם היד, שזאת לא בדיקה מדוייקת לדעתי. היתה לי הרגשה בסך הכל שהוא לא ממש רצה לעבוד קשה ולפרק את המזגן.
איכות
7
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
8
כללי
גירסאות
דב מרקס, רעננה.
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה וסתימה בבית.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד הגיע בזמן. פתר את הבעיה, וסידר כמו חדש ויותר. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ראול לופו, כפר סבא.
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
ניקוי שני מזגנים של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר גמור. המחיר היה מעט יקר לטעמי.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
חלי רוזנפלד, כפר סבא.
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
ייאמר לזכותו שהוא היחיד שהסכים להגיע ולא רק זה שהסכים להגיע הוא הגיע תוך שעתיים מהרגע שדיברתי איתו. לאור זאת שאף אחד לא הסכים זה יתרון אדיר בשבילו. היה מאוד מקצועי, אדיב, עדכן אותי לפני שהוא מגיע שהוא בדרך. טיפל בבעיה, אחר כך הייתה עוד נזילה אז הוא הגיע למחרת לבדוק ופתר את הבעיה. היה הוגן במחיר, אני מבחינתי ממשיכה איתו, אני מרוצה ממנו, הוא אדם מאוד נחמד והגיע עם עובד שלו שהוא גם היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטע רבינוביץ, הוד השרון.
אשרור: 24/12/2018
משוב: 23/08/2018
תיאור השירות:
תיקון של מזגן מרכזי, שכלל החלפת מנוע .
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא עשה את העבודה והכל בסדר. זה הסתדר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 180 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק