מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמוליק
ציון כללי:
9.37
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.57
זמנים 9.56
מחיר 9.08
איכות 9.45
דירוג כללי 9.37
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מיכאל פרימן, תל אביב.
משוב: 30/08/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי בדירה 3 חדרים.
חוות דעת:
שירות אמין ומקצועי. שמוליק והשותף זיהו תקלה שבעל המקצוע הקודם לא מצא וסופסוף המזגן המרכזי חזר לתפקד ב100% ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עמוס ספקטור, תל אביב.
משוב: 21/06/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה, החלפת כבל ומילוי גז במזגן מרכזי.
חוות דעת:
על הכיפאק, נהדר, איש מאד מקצועי, סימפתי והגיע אפילו לפני הזמן- חיכה לי.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטע רבינוביץ, הוד השרון.
אשרור: 24/12/2018
משוב: 23/08/2018
תיאור השירות:
תיקון של מזגן מרכזי, שכלל החלפת מנוע .
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא עשה את העבודה והכל בסדר. זה הסתדר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
10
כללי
גירסאות
ט. ס. תל אביב.
משוב: 16/09/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילת מים במזגן מרכזי.
חוות דעת:
שמוליק נתן שירות סבבה לגמרי. הוא היה זמין, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 09/07/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מרכזי.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן והיה מאוד חביב אבל הוא היה ממש יקר לדעתי. בנוסף הוא השאיר לי מדבקה של השמאי של המזגן במקום ממש גבוה שאי אפשר להגיע אליו וזה ממש לא בסדר מבחינתי שהוא יכער לי את הדירה.
איכות
8
מחיר
5
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
סשה דובינסקי, תל אביב.
משוב: 09/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
פשוט נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר וינוקור, תל אביב.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
טיפול בטפטוף ממזגן אלקטרה בחדר שינה שכלל, נקיון יסודי של כל חלקי המזגן והחלפת צינור יציאת מים קרוע מקומה 2 לגינה בקומת קרקע.
חוות דעת:
היה מצוין! היה טפטוף במזגן בעקבות לכלוך מצטבר וקרע בצינור שמוביל את המים החוצה. עמד בזמנים יחד עם שותף, פעלו בשקט והיה ברור לי שיודעים בדיוק מה צריכים לעשות והשינוי הורגש מיד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב ליכטר, תל אביב.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
החלפת עינית של מזגן אלקטרה וניקוי מלא של 3 מזגנים.
חוות דעת:
מאוד מרוצה, מהשירות ומהתוצאות. מהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר ש. תל אביב.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה וניקוי.
חוות דעת:
היה מעולה מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דדי ח. תל אביב.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
איתור תקלה, החלפת כרטיס והחלפת קבל למזגן עילי 3.5 כ"ס.
חוות דעת:
היה מוצלח! הייתי מאוד מרוצה. התקלה לא הופיעה כשהפעלנו את המזגן, אבל שמוליק התעקש שלא לבצע כלום עד שהתקלה תופיע. שירות אדיב ונחמד עם הסבר מדויק על התהליך והמחיר הצפוי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 174 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק