מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עמירם
ציון כללי:
9.27
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.44
זמנים 9.26
מחיר 9.11
איכות 9.39
דירוג כללי 9.27
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מנדי פיינגרס, ירושלים.
אשרור: 18/08/2019
משוב: 18/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מערכת מולטימדיה ברכב.
חוות דעת:
השירות שקיבלתי היה בסדר אבל המוצר עצמו גרוע מאוד. אין מה לעשות כנגד זה כי ההתקנה הייתה בסדר אבל המערכת עצמה (Syncope) לוקה בחסר - וחבל. מעל הכל, ראוי היה לתת ללקוח חוברת עם הסברים מפורטים על כל הפונקציות של המערכת ועל ההתמודדות עם כשליה - אך ליבואן אין חוברת כזו והלקוח נאלץ לשבור את הראש בהרבה ניסויים וטעיות בכדי להגיע לשימוש סביר במערכת. אין לי תלונות על בעל העסק עצמו, עמירם, ששבר ביחד איתי את הראש בניסיון לעזור לי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
7
כללי
גירסאות
גולן סעדון, ירושלים.
אשרור: 06/01/2019
משוב: 05/12/2018
תיאור השירות:
התקנה של מערכת מולטימדיה לרכב.
חוות דעת:
השירות בסדר, אבל יש משהו שלא עובד והם לא חוזרים אלי.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
8
כללי
גירסאות
יניב לוי, ירושלים.
משוב: 13/06/2018
תיאור השירות:
התקנת מערכת מולטימדיה ופנסים ברכב.
חוות דעת:
הוא היה פיקס, עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב א, ירושלים.
משוב: 05/01/2016
תיאור השירות:
התקנת מערכת מולטימדיה ברכב טויוטה קורולה.
חוות דעת:
ממש נהנתי מהשירות. הוא לא עזב אותי עד שהייתי מרוצה. יש לי לאיפה לחזור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק אומנסקי, מעלה החמישה.
משוב: 03/07/2018
תיאור השירות:
התקנה של מערכת מולטימדיה ברכב מחברת טויוטה.
חוות דעת:
הגעתי למוסך עם המכונית והוא התקין לי את המערכת. הוא סידר לי את הכל והיה בסדר גמור. היום כחודשיים אחרי אני יכול לציין כי חיבור האנטנה למכשיר לא היה תקין ועד היום יש בעיות קליטה דבר שלא היה קיים ליפני טיפול זה . פניתי אל המקום והפתרון שלו להתקין אנטנה חדשה במאות שקלים/
איכות
5
מחיר
9
זמנים
9
יחס
6
9
כללי
גירסאות
קובי חסיד, מבשרת ציון.
משוב: 04/03/2015
תיאור השירות:
התקנת מערכת מולטימדיה ברכב ניסן 2010.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! אני מרוצה!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
9
כללי
גירסאות
א. כ. ירושלים.
משוב: 06/11/2016
תיאור השירות:
התקנת מערכת מולטימדיה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הכול עובד מצוין.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ר. ב. מבשרת ציון.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
התקנה של מערכת מולטימדיה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 16/11/2018
תיאור השירות:
התקנת מערכת מולטימדיה ברכב. (לא מכרו את המערכת, רק התקינו)
חוות דעת:
הם היו אדיבים מאוד ונעימים אבל לקח הרבה מאד זמן עד שטיפלו בי. המחיר היה טוב - הם היו זולים יותר מהמתחרים.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
4
יחס
9
8
כללי
גירסאות
רוחמה גורדון, ירושלים.
אשרור: 22/08/2019
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
התקנת דיבורים לרכב מסוג טויוטה קורולה.
חוות דעת:
השירות היה טוב מאוד, יחס אישי מצוין, הם היו אדיבים וענו בסבלנות על כל השאלות שלי, לא לגמרי עמדו בזמנים אבל סבבה מחיר הוגן. נראים מקצועיים בהחלט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 120 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמתקין מערכות לרכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של התקנות מערכות לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק