מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עמירם
ציון כללי:
9.23
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.41
זמנים 9.24
מחיר 9.09
איכות 9.36
דירוג כללי 9.23
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גלית פינטו, ירושלים.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
נטרול קודן רכב מסוג מאזדה 5.
חוות דעת:
הם היו מעולים! שירות ויחס אדיבים והכל בסדר. הטיפול היה מהיר והתשלום נראה לי סביר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יוסי מרקוביץ, ירושלים.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
החלפת חוט של מערכת אזעקה ברכב מסוג פיג'ו שנת 2002.
חוות דעת:
הכל הלך בסדר גמור, העבודה הייתה מקצועית וזריזה. הוא איש מאוד נחמד והמחיר היה טוב לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוחמה גורדון, ירושלים.
אשרור: 22/08/2019
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
התקנת דיבורים לרכב מסוג טויוטה קורולה.
חוות דעת:
השירות היה טוב מאוד, יחס אישי מצוין, הם היו אדיבים וענו בסבלנות על כל השאלות שלי, לא לגמרי עמדו בזמנים אבל סבבה מחיר הוגן. נראים מקצועיים בהחלט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מנדי פיינגרס, ירושלים.
אשרור: 18/08/2019
משוב: 18/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מערכת מולטימדיה ברכב.
חוות דעת:
השירות שקיבלתי היה בסדר אבל המוצר עצמו גרוע מאוד. אין מה לעשות כנגד זה כי ההתקנה הייתה בסדר אבל המערכת עצמה (Syncope) לוקה בחסר - וחבל. מעל הכל, ראוי היה לתת ללקוח חוברת עם הסברים מפורטים על כל הפונקציות של המערכת ועל ההתמודדות עם כשליה - אך ליבואן אין חוברת כזו והלקוח נאלץ לשבור את הראש בהרבה ניסויים וטעיות בכדי להגיע לשימוש סביר במערכת. אין לי תלונות על בעל העסק עצמו, עמירם, ששבר ביחד איתי את הראש בניסיון לעזור לי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
7
כללי
גירסאות
אהוד לפאיר, ירושלים.
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
תיקון קודן ברכב שכלל תיקון חוט שרוף.
חוות דעת:
עשה עבודה. הוא מוסך מאוד מקצועי, אמין ולא יקר. אחד המוסכים הבודדים שמצאתי שממש מקצועיים. הוא הקשיב לי ועשה את מה שאחרים לא הסכימו לעשות הוא פתח וראה שזה באמת היה חוט שנשרף ותיקן את זה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק ברגמן, ירושלים.
משוב: 10/04/2019
תיאור השירות:
תיקון חיישני רוורס.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מקצועי ועשה רושם שאכפת לו מהעבודה. הוא אמר שהחלפת החיישנים תהיה יקרה ועשה מאמץ לתקן אותם והצליח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פדות עטר, ירושלים.
משוב: 12/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מובילייזר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, קיבל אותי בערב בשעה מאוחרת. עשה עבודה מקצועית והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון מנציבן, ירושלים.
אשרור: 12/03/2019
משוב: 06/02/2019
תיאור השירות:
פירוק קודן ברכב.
חוות דעת:
קיבלתי הצעת מחיר ואז כשסיים את העבודה הוא גבה ממני יותר מכפול! לא מרוצה ולא ממליצה.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
גירסאות
איליה בוכמן, ירושלים.
משוב: 13/02/2019
תיאור השירות:
התקנת קודן לרכב.
חוות דעת:
הם עשו עבודה טובה אין ספק. היחס היה בינוני פלוס. היו שני עובדים, אחד היה מאוד נחמד והשני קצת קילל ברוסית וזה עצבן אותי אז העמדתי אותו במקום ואמרתי לו שזה עושה אווירה לא נעימה. בסופו של דבר השירות היה בסדר בזכות העובד הנחמד יותר והתמונה הכללית היא טובה.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
רענן וקנין, ירושלים.
משוב: 13/02/2019
תיאור השירות:
התקנה של שני חיישני רוורס ושני שלטים לרכב מסוג מאזדה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה ממש, תוך 40 דקות הוא כבר סיים. עשה את העבודה בצורה מקצועית והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 124 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמתקין מערכות לרכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של התקנות מערכות לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק