מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עודד
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.76
מחיר 9.61
איכות 9.74
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אבישי טרגר, מודיעין.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
טיפול שנתי ברכב מסוג יונדאי איי 20 שכלל החלפת בלמים.
חוות דעת:
הכל היה מעולה. אני מרוצה מהמחיר, הזמן והשירות שלו והוא עשה עבודה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ראובן טולדו, מודיעין.
אשרור: 24/06/2019
משוב: 26/03/2019
תיאור השירות:
בדיקת גלאים בפז'ו 2007 בשעות הבוקר.
חוות דעת:
הוא היה מאוד שירותי ומקצועי. נראה שהוא פתר את הבעיה ולא לקח תשלום על הביקור.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמר לוי, מודיעין.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מדחס ותושבת של מזגן ברכב מסוג יונדאי גטס שנת 2015.
חוות דעת:
עודד היה מעולה! הגעתי כי המזגן שלי לא עבד וכי היו רעשים במנוע, ולאחר שהסביר לי כמה דברים הוא גם הראה לי בדיוק מאיפה מגיע הרעש ולמה. הוא לקח את האוטו לתיקון, הסביר בדיוק מה הוא הולך לעשות והיה נעים מאוד נעים, נחמד, ואמר שידבר שיהיה איתי בקשר כשהכל יסתיים. ובאמת דיברנו לאחר כמה ימים כשהרכב היה מוכן, הוא הסביר לי בדיוק מה הוא החליף ואמר לי לנסוע כמה ימים ולוודא שהכל באמת עובד, ורק לאחר מכן להסדיר את עניין התשלום. בהחלט היה טוב.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור לימור, מודיעין.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
החלפה של קלאצ' ובלמים ברכב מסוג קיה פיקנטו.
חוות דעת:
הוא היה ממש מצוין, עמד בזמנים עשה עבודה מקצועית מאוד ואם היה אפשר לתת דירוג גבוה יותר מ 10 בהחלט הייתי נותן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכסיי שפנר, מודיעין.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
בדיקה ברכב מסוג טויוטה שנת 2006, לקראת טסט חוזר וניקוי חלקים.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, ממש מצוין! עזר לי מאוד והייתי מאוד שמח שפניתי אליו. הוא בדק את האוטו כי לא עברתי את הטסט ולכן הסתכל על ההערות ולבסוף ניקה שם כמה חלקים ואז עברתי טסט. הוא אפילו לא לקח כסף, למרות שהוא יכל לקחת ממני על זה בקלות, אז ממש כל הכבוד לו, הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי מולדובן, חשמונאים.
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
טיפול שוטף ותיקון מזגן ברנו 2003.
חוות דעת:
יכול להיות שמבחינה מקצועית הוא בסדר אבל אני לא אחזור אליו, משום שהוא לא חוזר ללקוחות והייתי צריך לרדוף אחריו כל הזמן בשביל עדכונים. לא היו לו במוסך חלקי חילוף מתאימים אז כל הזמן היה עניין של זמן המתנה. בנוסף, לקח לו המון זמן לאתר את הבעיות והוא לא נתן מראש הצעות מחיר לכל טיפול. כבר כ3 שבועות אני מנסה לתפוס אותו כדי לשלם וללא הצלחה.
איכות
8
זמנים
5
יחס
6
4
כללי
גירסאות
יואב מ. מודיעין.
אשרור: 14/05/2019
משוב: 13/02/2019
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף והכנה לטסט של רכב מסוג מיצובישי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא עשה עבודה טובה והאוטו עבר טסט. הוא עדכן אותי שיש משהו שאפשר לתקן אם רוצים ואפשר לנסות להעביר בלי וזה באמת עבר בלי לתקן. הוא היה ממש גמיש ולא לחוץ מבחינת התשלום.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי רוזנבלט, מודיעין.
משוב: 29/04/2019
תיאור השירות:
טיפול 10,000 שכלל החלפת פנסים ברכב מסוג אופל קורסה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי ואמין. כל חלק שהוציא מהרכב הוא הסביר לאשתי למה וכמה הוא מוציא ומחליף. המחיר שגבה היה הוגן והוא לחלוטין דאג להכל. אני אחזור אליו שוב במידת הצורך.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
איגור קנופ, מודיעין.
משוב: 25/03/2019
תיאור השירות:
טיפול 10,000 לרכס מסוג סיטרואן c1 שנת 2017.
חוות דעת:
מעל ומעבר הוא מאוד מהיר אדיב ומצוין אני מרוצה דאג להקפצה מהמוסך אל המוסך שירות מעולה !
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבישי טרגר, מודיעין.
משוב: 24/03/2019
תיאור השירות:
תיקון רכב יונדאי i20 בעקבות נורת "בדוק מנוע" שנדלקה.
חוות דעת:
היה מצוין, הלכתי אליו והוא טיפל בבעיה, היה נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 187 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק