מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אדם
ציון כללי:
9.24
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.50
זמנים 9.59
מחיר 9.12
איכות 9.48
דירוג כללי 9.24
התפלגות

מחושב על 29 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
לאריסה גריצמן, נס ציונה.
משוב: 17/07/2013
תיאור השירות:
החלפת צנרת בעקבות פיצוץ.
חוות דעת:
העבודה הייתה טובה! הוא היה אדיב, מקצועי, ודייק בזמנים. העבודה נעשתה אצל אמי, בת 87, והיה חשוב לא להכניס אותה ללחצים מיותרים. הוא אדם מאוד מתחשב ועדין. למשל, כתוצאה מהעבודה, נפלו חרסינות מסוימות והוא עשה מאמץ כדי להשיג את הסוג הזה ולהדביק מחדש. הוא השאיר אחריו הכל נקי ומסודר. רק מבחינה אחת הרגשתי פחות נוח, וזה לגבי התמחור של העבודה. הוא לא הסביר בדיוק את העלויות, כמה עולה העבודה, כמה החומרים וכו', והרגשתי חוסר שקיפות. עם זאת חשוב לי לציין שהוא כן אמין בעיניי. בסך הכל אני מדרגת אותו בציון טוב!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
מלי א, לוד.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
תיקון ברז מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, ללא ספק מגיע לו עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יחיאל דרזנר, חולון.
אשרור: 19/07/2016
משוב: 02/04/2015
תיאור השירות:
תיקון של צנרת הבניין שהתפוצצה ופתיחת סתימה באסלה.
חוות דעת:
השירות שלו היה מצוין וגם העבודה הייתה ממש טובה. הוא בא מהר ועשה את העבודה בזריזות.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרי אנגלהרד, בני ברק.
משוב: 21/05/2014
תיאור השירות:
עבודות אינסטלציה גדולות בבתי מגורים ובבניין.
חוות דעת:
השירות שלו לא מאה אחוז אלא אלף! אין לי מילים לשבח אותו. הוא ישר, המחירים שלו הוגנים והוא עושה עבודה מקצועית. אני ממליצה עליו בחום לב. הוא עשה בשבילי עבודות אינסטלציה גדולות והייתי מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיוון לוין, ראשון לציון.
משוב: 20/03/2014
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
הייתי ממליצה עליו מאוד! הוא לא יקר, בא בזמן ועשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברק גדעון, תל אביב.
משוב: 20/03/2014
תיאור השירות:
החלפת אסלה עם מדרגה.
חוות דעת:
זו היתה עבודה מסובכת ואינסטלטורים אחרים שהגיעו לראות אמרו שהם לא עושים עבודה כזו. הוא היה בסדר גמור, חמוד ומקצועי מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדיר שחר, קרית אונו.
משוב: 19/04/2014
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בבית.
חוות דעת:
יש לו הרבה ידע, הוא נתן שירות 10, נהניתי מכל רגע שהוא היה פה. הוא טיפל ביסודיות ובמהירות, ניקה אחריו ולא לקח מחיר יקר. היה באמת על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נגה ש. ראשון לציון.
משוב: 20/03/2014
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח והחלפת חלק בניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי ומאוד יעיל. איש נעים, אדיב ונחמד. הוא הגיע בזמן ובסה"כ נתן שירות טוב, אני כבר חודשיים אחרי העבודה והכל בסדר גמור. אם בהמשך אני אצטרך עוד עבודה אני אקרא לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילה אלוני, אזור.
משוב: 09/05/2014
תיאור השירות:
בדיקת סתימה ותיקון ברז.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, הוא היה מקצועי והכל היה אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גידי כץ, תל אביב.
משוב: 08/10/2013
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
זאת הייתה עבודה פשוטה יחסית אבל הוא עשה אותה בצורה טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 29 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק