מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דודי
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.91
מחיר 9.61
איכות 9.79
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רונית מזרחי, רמת גן.
משוב: 04/09/2018
חוות דעת:
היה ממש מצוין. שירותי מאוד, הגיע תוך כמה דקות וטיפל בבעיה בצורה יעילה. המחיר היה ממש סביר לדעתי, ממליצה מאד!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ראובן שביט, רמת גן.
משוב: 18/07/2018
תיאור השירות:
החלפת צינור במקלחון.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! נחמד וחביב, נתן שירות מעולה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליאור רוימי, גבעתיים.
אשרור: 27/09/2016
משוב: 19/05/2016
תיאור השירות:
התקנת אסלה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר צנציפר, רמת גן.
משוב: 21/09/2016
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה גלויה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע בזמן, עשה עבודה מאוד מקצועית והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני א. גבעתיים.
משוב: 14/09/2016
תיאור השירות:
תיקון זרם מים חלש והחלפת ברזים.
חוות דעת:
היה מעולה, אין לי מילה רעה! דודי הוא בעל מקצוע למופת: הזמנתי אותו בכדי לטפל בזרם מים חלש ודודי אבחן את הבעיה במהירות ובמקצועיות. בנוסף, טרח והלך לרכוש עבורי ברזים חדשים, המליץ, תיקן והשאיר אחריו סביבה תקינה נקייה ומושלמת. תענוג.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמתי סופר, רמת גן.
משוב: 13/09/2016
תיאור השירות:
החלפת צינור ניקוז מתחת לכיור במטבח והחלפת אטם בניאגרה עקב נזילה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הוא טיפל בהכל צי'ק צ'ק והיה מאוד נחמד. הוא עשה עבודה טובה, היה חלק פלסטיק שקצת יצא כשהוא הלך אבל החזרתי והיה בסדר גמור. מבחינת מחיר התקשרתי רק אליו לכן לא עשיתי השוואה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית צ. תל אביב.
אשרור: 23/08/2016
משוב: 22/10/2015
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי זרם מים באמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי ועזר לי דרך הטלפון, הוא אמר לי מה להחליף וזה עבד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רואי ברדה, גבעתיים.
משוב: 21/08/2016
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה מסוג פלסאון שהייתה בה נזילה.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ראובן אלרואי, בני ברק.
אשרור: 19/07/2016
משוב: 21/10/2015
תיאור השירות:
הכנה להתקנת מתקן מים- תמי 4.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא חביב, נחמד, יעיל ומקצועי. רק מילים טובות יש לי להגיד עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נחמה ט. בני ברק.
אשרור: 05/07/2016
משוב: 24/07/2015
תיאור השירות:
פתיחת של סתימה בצנרת של אמבטיה וכיור. החלפת ניאגרה ואסלה שנשברה בשירותים. סתימת צינור ניקוז מרכזי משותף לבניין.
חוות דעת:
השירות היה מצויין, הוא הגיע בזמן ועבד באופן מקצועי ומהיר. את הצעת המחיר הוא שלח לי לפני העבודה והוא עמד בה. ***עדכון : לאורך תקופה, הזמנתי אותו לעוד עבודות שונות מכיוון שהאינסטלציה שלנו מאוד ישנה ואני עדיין מאוד מרוצה. הוא תמיד זמין, אדיב ומייעץ כשצריך. וגם כשהיתה עבודה דחופה הוא דאג שמישהו יגיע אלי ויטפל בה. מומלץ ביותר!!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 372 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק