מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דודי
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.91
מחיר 9.61
איכות 9.79
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ראובן זוקאים, בת ים.
משוב: 21/06/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת של בניין.
חוות דעת:
שיהיה בריא! הוא עשה מה שרציתי בדיוק! הוא היה מאוד מקצועי, אחראי, התאים את עצמו למצב שלי, היה קצת יקר אבל הסביר לי למה וזה היה שווה את זה לגמרי! הוא עזר לי מאוד ונזמין אותו גם בעתיד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עידן בראל, ראשון לציון.
משוב: 30/08/2018
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצנרת של בניין.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא נתן שירות טוב ואמין, קבענו מחיר וכשהוא הגיע הוא ראה שהבעיה פחות מסובכת ולכן הוא הוריד את המחיר. הוא עשה עבודה טובה ומקצועית והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי אלכסנדרוביץ', תל אביב.
משוב: 20/11/2014
תיאור השירות:
החלפת צנרת חיצונית בבניין.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא היה מאוד נחמד, מקצועי, הסביר הרבה, הגיע מהר והשאיר אחריו נקי ומסודר.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אדוארד ור, בת ים.
משוב: 11/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת צינור ראשי של בניין.
חוות דעת:
דודי נתן לי שירות טוב, הייתי מרוצה מהזמן שעבד ומהתוצאה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ליבת גרינבוים, בת ים.
משוב: 10/03/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז וצינור בשירותים ובמכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה. נתן שירות טוב, נחמד ועשה את העבודה כמו שצריך. חזר עוד פעם לתקן משהו ולא לקח שוב חיוב על הביקור החוזר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ביאנה ר. חולון.
משוב: 20/02/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז של מקרר.
חוות דעת:
בחור קסם! הגיע תוך שעה וסיים את כל העבודה תוך מספר דקות, היה לנו שבר של ברז בתוך הקיר ולאחר שדברתי עם מספר אנשים נאמר לנו שצריך לשבור את הקיר, דודי הרגיע אותנו ואמר שאין צורך בשבירה, מקצועי, מדויק, הלך וקנה את כל החלקים שצריך, תיקן והמחיר היה הוגן , מאוד ממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארנן פישר, חולון.
אשרור: 26/11/2019
משוב: 10/12/2018
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצנרת שכלל החלפת ברז.
חוות דעת:
יש לו יחס טוב והוא הגיע בזמן. הוא עבד 10 דקות, נראה לי שהוא עשה עבודה מקצועית. אם כי המחיר היה מעט יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוליה מינביץ, בת ים.
אשרור: 06/01/2019
משוב: 02/10/2018
תיאור השירות:
החלפה של ניאגרה גלויה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. ממש טוב בסך הכל!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
זאנה פרולוב, בת ים.
משוב: 18/12/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת ותיקונים נוספים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, ממש מעולה, הגיע בזמן, היה מאוד נחמד וסידר לי את כל התקלות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לימור בכר, חולון.
משוב: 07/12/2018
תיאור השירות:
איטום של נזילה בשירותים.
חוות דעת:
דודי נתן שירות מעולה! הוא הגיע בזמן, היה מקצועי והיה נחמד מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 372 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק