מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דודי
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.87
מחיר 9.61
איכות 9.79
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ביאנה ר. חולון.
משוב: 20/02/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז של מקרר.
חוות דעת:
בחור קסם! הגיע תוך שעה וסיים את כל העבודה תוך מספר דקות, היה לנו שבר של ברז בתוך הקיר ולאחר שדברתי עם מספר אנשים נאמר לנו שצריך לשבור את הקיר, דודי הרגיע אותנו ואמר שאין צורך בשבירה, מקצועי, מדויק, הלך וקנה את כל החלקים שצריך, תיקן והמחיר היה הוגן , מאוד ממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ארנן פישר, חולון.
אשרור: 26/11/2019
משוב: 10/12/2018
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצנרת שכלל החלפת ברז.
חוות דעת:
יש לו יחס טוב והוא הגיע בזמן. הוא עבד 10 דקות, נראה לי שהוא עשה עבודה מקצועית. אם כי המחיר היה מעט יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוליה מינביץ, בת ים.
אשרור: 06/01/2019
משוב: 02/10/2018
תיאור השירות:
החלפה של ניאגרה גלויה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. ממש טוב בסך הכל!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
זאנה פרולוב, בת ים.
משוב: 18/12/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת ותיקונים נוספים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, ממש מעולה, הגיע בזמן, היה מאוד נחמד וסידר לי את כל התקלות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לימור בכר, חולון.
משוב: 07/12/2018
תיאור השירות:
איטום של נזילה בשירותים.
חוות דעת:
דודי נתן שירות מעולה! הוא הגיע בזמן, היה מקצועי והיה נחמד מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר ה. חולון.
משוב: 04/12/2018
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה.
חוות דעת:
הכל היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילה בן שואף, חולון.
משוב: 01/11/2018
תיאור השירות:
התקנת חלק בניאגרה.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. בעל מצוע נחמד, עמד בזמנים ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איילה ויצמן, חולון.
אשרור: 09/10/2018
משוב: 06/08/2018
תיאור השירות:
התקנת צנרת מתחת לכיור בארון המטבח שהתנתקה, כולל החלפת חלק שנשבר.
חוות דעת:
הוא היה מאוד דייקן, הגיע אפילו לפני הזמן, איש מאוד נעים ומסביר. עשה את העבודה כמו שצריך, לדעתי המחיר היה סביר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מענדי רוטמן, חולון.
משוב: 26/08/2018
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא ש. חולון.
משוב: 06/08/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור ראשי.
חוות דעת:
בסדר גמור, תיקתק וטיפל בבעיה. אחלה בחור וסך הכל איש מקצוע לא רע בכלל. יחסית לאחרים גם לקח מחיר סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 370 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק