מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דודי
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.91
מחיר 9.61
איכות 9.79
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אסנת ניר, תל אביב.
אשרור: 11/11/2018
משוב: 12/09/2018
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הגיע מהר, מצא במהירות את הבעיה, פתר את הבעיה מהר ונתן עצות איך למנוע חזרת הבעיה בעתיד. נוסף על כך הוא נתן מחיר הוגן והיה אדיב. מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ודים סימנדוייב, תל אביב.
אשרור: 04/11/2018
משוב: 05/09/2018
תיאור השירות:
הרכבת ברז חדש במקום ישן שדלף.
חוות דעת:
היה סבבה לגמרי, היגע מהר מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רענן ברנובסקי, תל אביב.
משוב: 30/09/2018
תיאור השירות:
החלפת צנרת ותיקון נזילה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן והיה מקצועי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ישראל גמליאל, תל אביב.
אשרור: 25/09/2018
משוב: 11/07/2018
תיאור השירות:
החלפת חלק מצינור חלוד של השירותים.
חוות דעת:
חמד של בחור, עשה עבודה יסודית, מקצועית, ביעילות ומהירות עם חיוך, אדיבות והסברים ענייניים. טרח לנקות בסיום העבודה. מעבר לכך, יצר קשר לאחר מכן, על מנת לוודא ולאשר תקינות מושלמת. לא נתקלתי הרבה זמן בבעל מקצוע שכזה, ובהחלט ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל סער, תל אביב.
משוב: 06/09/2018
תיאור השירות:
החלפת ידית לברז.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא היה ממש אדיב, הסביר את הכל מסביב ונתן אחלה של שירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אתי חן נדף, תל אביב.
משוב: 09/08/2018
תיאור השירות:
החלפת נקודת מיים שנשבר בציר.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, המליץ לי איזה רכיב כדאי להרכיב ואיזה לא. הוא עשה מעל ומעבר לעבודה שלו והרכיב לי מוט אמבטיה בלי תשלום נוסף. היה נחמד ומקצועי. עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנה פלג, תל אביב.
אשרור: 22/06/2018
משוב: 16/04/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לריח לא טוב מהמקלחת.
חוות דעת:
הוא נתן לי הנחיות ואמר לי איזה בדיקות לבצע לפני שהוא יבוא וזה באמת פתר את הבעיה. כל הכבוד לו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זהר טל, תל אביב.
אשרור: 03/10/2017
משוב: 03/08/2017
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון של ניאגרה.
חוות דעת:
רצינו להזמין אותו להחליף לנו ניאגרה והוא הסביר לנו איך לתקן את הבעיה לבד, וחסך לנו המון כסף.
מחיר
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויויאן ל. תל אביב.
משוב: 23/09/2016
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניתאי קופר, תל אביב.
משוב: 22/09/2016
תיאור השירות:
ביקור לגבי סתימה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור אבל לא היה כל כך מה לעשות. כשהוא הגיע החומרים ששמנו לבד כבר פתרו את זה אבל בכל מקרה הוא עשה בדיקה.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 372 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק