אריק היה בסדר, המוצר לא היה כל כך זמין ולכן ההתקנה נדחתה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
ניב איזבוצקי, ירושלים.
משוב: 08/05/2022
תיאור השירות:
החלפת גוף חשמל בדוד חשמל.
חוות דעת:
היה אחלה ממש, הוא הגיע ביום מושלג, טיפל בבעיה והיה מצויין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדנה גוק, ירושלים.
משוב: 20/03/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילה והחלפת נתיך חשמלי בדוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה אחלה והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי ל. ירושלים.
משוב: 26/09/2021
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הגיע בזמן שקבענו, עשה עבודה טובה ואיכותית, תיקן את הכל כמו שצריך ולקח מחיר שהיה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איילת י. ירושלים.
אשרור: 01/03/2021
משוב: 29/12/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל 150 ליטר של כרומגן.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אריק פשוט אלוף! הזמנו אותו כדי לתקן תקלה בדוד. הוא אמר מראש שינסה לתקן אבל לא בטוח שיצליח, כי הדוד ממש ישן ומלא חלודה. הוא הקדיש לא מעט זמן כדי לנסות להחליף חלק, ולאחר שהחליף הדוד נזל בגלל שהברגים היו כבר חלודים. הוא עשה מאמצים גדולים וחזר אחרי כמה שעות להחליף את הדוד למרות שהיה כבר די מאוחר, כדי שנוכל להתקלח באותו יום. היה מקסים, הסביר כל הזמן מה הוא עושה, הגיע בזמן שקבענו ולקח מחיר הוגן. ממליצה עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מוריה נוריס, ירושלים.
אשרור: 06/01/2021
משוב: 23/11/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל.
חוות דעת:
היה ממש אדיב ונחמד, עשה את העבודה ממש במהירות. אני ממש מרוצה! גם המחיר, גם היחס שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דבינה בהם, ירושלים.
משוב: 05/12/2020
תיאור השירות:
החלפת מפסק של דוד חשמלי.
חוות דעת:
היה מצוין, הגיע מהר ועשה את העבודה טוב. אני בכללי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דפנה קוזניק, ירושלים.
משוב: 04/11/2020
תיאור השירות:
החלפת מפסק בדוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
ליאור שמעוני, ירושלים.
משוב: 02/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מפסק בדוד חשמל.
חוות דעת:
אני מרוצה מהאמינות, המחיר, השירות והזמינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מרימה אוסטינסקי, ירושלים.
אשרור: 16/01/2018
משוב: 06/11/2017
תיאור השירות:
התקנת דוד חשמל 45 ליטר של חברת אידיאל.
חוות דעת:
הייתי מרוצה חלקית. קודם כל הופתעתי לגלות שלא אריק הגיע לעשות את העבודה אלא מישהו אחר, הייתי שמחה לקבל התראה מראש על כך שמישהו אחר יגיע. בנוסף בגלל שהדוד נמצא בתוך הבית רציתי שהוא יראה אסתטי יותר ולכן החלטתי להתקין דוד קטן יותר. בא העובד, התקין את הדוד אבל את כל עבודת הצנרת הוא עשה בצורה ממש לא אסתטית כך שכל הצנרת בולטת לעין ולא פונה לקיר. כמו כן הדרך בה הוא התקין את הצנרת גם לא משמ הגיונית לדעתי, אחד לימין, אחד לשמאל וזה נראה ממש לא טוב. בגדול ההתקנה כן הייתה טובה וכשהייתה דליפה קטנה הוא חזר שוב לתקן אך הייתי מצפה שזה יראה טוב יותר. הבנתי שזה אפשרי אבל לוקח קצת יותר זמן, העובד הגיע ביום שישי והיה קצת לחוץ אז מניחה שבכלל זה הוא לא עשה את זה כמו שצריך.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 852 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אריק בזוגיות ואב לשלושה, ומנצל את הידע המקצועי שרכש בעבודה לטיולי סנפלינג עם הילדים. חוץ מלטייל, בשעות הפנאי שלו תוכלו למצוא אותו מנגן בפסנתר או לומד.
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד: "היה לי לקוח שכל התקשורת איתו, מההתחלה ועד הסוף נעשתה בוואטסאפ. הוא מעולם לא ראה אותי ואף פעם לא נפגשנו, אבל הוא סימס לי את הכתובת שלו, את הבעיה שצריך לפתור, את המקום שבו נמצא המפתח, ואפילו השאיר צ'ק חתום ופתוח ואמר לי לרשום כמה שמגיע לי. כשסומכים עליך ככה זה נותן תחושה טובה."
אני אוהב את המקצוע. אני טיפוס פעלתן ,בן אדם של עשייה ואוהב אתגרים – אני אוהב לעזור לאנשים ולפתור בעיות, וזה הכיף שלי."
אם הוא לא היה עוסק בתחום האינסטלציה, הוא טוען שכנראה היה מנחה סדנאות לקבוצות. ובעתיד? הוא שואף להוציא רישיון טיס.
אריק עוסק בתחום האינסטלציה ומנהל ביד רמה את העסק שהקים בעצמו.
הוא התחיל את דרכו בכלל כסוכן נדל"ן, עד שהחליט לעשות קורס אינסטלציה, רק בשביל לרכוש ידע בתחום. הוא התאהב, עזב את עולם הנדל"ן, וזמן קצר אחרי הקורס כבר התחיל לעבוד כאינסטלטור.
חוץ מאינסטלציה, הוא עוסק גם בתיקון והתקנת דודי שמש וחשמל.
"הכיף שלי בעבודה הוא לפתור בעיות ללקוחות", הוא מספר. "כבר קרו לי מקרים שבהם לקוחות הזמינו בעלי מקצוע שונים, אפילו מהנדסים, עם מגוון תאוריות לפתרון הבעיה ואף אחד לא הצליח. כשאני הגעתי הצלחתי לפתור אותה בצורה פשוטה ויעילה. זה כיף, זה נותן סיפוק."
תחומי ההתמחות:
:: בעיות אינסטלציה מורכבות
:: איתור תקלות ובעיות בדודי שמש ובוילרים
:: ביצוע פרויקטים גדולים שקשורים לאינסטלציה
:: ביצוע עבודות גובה מורכבות בסנפלינג
אריק מבצע עבודות אינסטלציה ודודים, ועל כל עבודה מעניק אחריות של חצי שנה לפחות, תלוי בסוג העבודה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.