מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אריק
ציון כללי:
9.51
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.67
זמנים 9.74
מחיר 9.33
איכות 9.54
דירוג כללי 9.51
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אתי ביטון, ירושלים.
אשרור: 02/02/2020
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת בבניין כתוצאה מפיצוץ צנרת.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! מקצועי, חביב, עבודה שנעשתה בצורה מקצועית, הוא עבד נקי, מסודר ולקח מחיר הוגן. הוא פשוט בחור שחבל על הזמן! ממליצה עליו בגאווה. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נ. ט. ירושלים.
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
תיקון צנרת עבור בניין עקב פריצת מים.
חוות דעת:
היחס לא היה רע, עיקר הבעיה היה המחיר, לדעתי הוא ניצל את זה שמדובר בבעיה דחופה ואף אחד לא יכל להגיע, באופן כללי לא היינו מרוצים ממנו.
איכות
7
מחיר
4
זמנים
7
יחס
9
6
כללי
גירסאות
נ. ק. חיפה.
אשרור: 07/02/2020
משוב: 30/10/2019
תיאור השירות:
ניתוק קו ביוב של כיור מטבח מהצנרת הכללית של הבנין.
חוות דעת:
היה אדיב , סבלני ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי ג. ירושלים.
אשרור: 18/03/2020
משוב: 17/12/2019
חוות דעת:
היה מצוין! מומלץ בחום לכל החוששים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל וינוקור, ירושלים.
משוב: 12/03/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה מניאגרה והחלפת מצוף.
חוות דעת:
אריק היה מצוין! המחיר הוגן ויכל להגיע לפני הזמן שקבענו. הגיע עם עובד שלו ועשו עבודה מקצועית. איעזר בו בעתיד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה ג. ירושלים.
אשרור: 08/03/2020
משוב: 18/12/2019
תיאור השירות:
החלפת גומייה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
היה חבל על הזמן, ממש מצוין. הוא עשה עבודה יפה ומקצועית, עמד במחיר שסיכמנו מראש ואני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהוד לבנון, ירושלים.
אשרור: 07/03/2020
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז, צינור הזנה וניאגרה.
חוות דעת:
אריק היה מאוד זריז, הגיע באותו יום שהתקשרתי אליו והיה יעיל. הוא חזר כמה פעמים כי הבעיה חזרה על עצמה אבל יאמר לזכותו שהוא חזר בלי בעיות, טיפל בהכל ובאמת השתדל. המחיר היה קצת יקר בעיניי בהתחלה, אבל סך הכל הוא לקח אחריות וזה בהחלט לא ברור מאליו, תודה אריק.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירדנה בנארי, ירושלים.
משוב: 06/03/2020
תיאור השירות:
ביקור עבור חוות דעת בנוגע לנזילה בתקרה.
חוות דעת:
הוא איש מאוד נחמד, נשמע אמין ובא בזמן. גם לגבי המחיר הוא גבה מחיר סביר, הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אודי שלזינגר, ירושלים.
משוב: 05/03/2020
תיאור השירות:
טיפל בריח מהביוב.
חוות דעת:
פרפקט!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסתר כהן, ירושלים.
משוב: 04/03/2020
תיאור השירות:
סתימת נזילה באמבטיה ועבודות איטום.
חוות דעת:
הוא בחור מקסים ועשה עבודה מקצועית, המחיר שנתן היה טוב והכול היה מצוין, אני בהחלט אחזור אליו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 782 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק