מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אריק
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.77
מחיר 9.39
איכות 9.67
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יוסף קלרמן, ירושלים.
משוב: 23/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מנגנון לניאגרה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, המחיר היה סביר והוא היה נחמד ועמד בזמנים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
פאני איפרגן, ירושלים.
אשרור: 20/02/2020
משוב: 22/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצנרת.
חוות דעת:
הוא בחור טוב, היה בסדר גמור, הגיע בזמן, שירותי ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה ש. ירושלים.
אשרור: 16/02/2020
משוב: 17/12/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז נשלף במטבח.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן ב. ירושלים.
אשרור: 16/02/2020
משוב: 17/12/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור חיצוני בבניין.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גד כהן, ירושלים.
משוב: 05/02/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהאסלה.
חוות דעת:
השירות של אריק היה מוצלח, הוא בחור נחמד, מאוד מקצועי והוא פתר את הבעיה בהצלחה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אתי ביטון, ירושלים.
אשרור: 02/02/2020
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת בבניין כתוצאה מפיצוץ צנרת.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! מקצועי, חביב, עבודה שנעשתה בצורה מקצועית, הוא עבד נקי, מסודר ולקח מחיר הוגן. הוא פשוט בחור שחבל על הזמן! ממליצה עליו בגאווה. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איצ'ה ו. ירושלים.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מנגנון ניאגרה.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור אך המחיר קצת יקר לדעתי.
איכות
9
מחיר
6
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
הדר ברקת, ירושלים.
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
החלפת גומיות, תיקון מצוף בניאגרה והחלפת ברז הזנה.
חוות דעת:
ממש טוב! הוא הגיע מאוד מהר, היה נחמד, עבד במהירות והסביר לי מה הייתה הבעיה תוך כדי עבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטלי כהן, ירושלים.
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
איתור נזילה תת רצפתית ותיקונה, כולל פרוק הריצוף והרכבתו מחדש והחלפת צינורות.
חוות דעת:
ממש עבודה יפה! תוך כדי העבודה שלח לי גם תמונות, הוא עבד בצורה יסודית, מהירה ולשביעות רצוני. הטיפול היה מהיר, הוא הגיע עם ציוד ואפילו דחה כמה עבודות אחרות כי ראה שזה ממש דחוף. אחרי יום יומיים היתה שוב נזילה אצל השכנה וחשבנו שהוא עשה משהו לא טוב אבל הסתבר שהחנוכייה לא היתה סגורה בצורה הרמטית ולכן נזלו טיפה מים חמים לתוך השרוול. הוא הגיע מיד בלי שום בעיה וסידר את זה עד הסוף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמי שלמון, ירושלים.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
אריק היה טוב מאוד, הגיע אלי עם עוד עובד שלו תוך חצי שעה משיחת הטלפון שלי שזה היה מעולה! הם פתרו את התקלה והייתי מרוצה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 773 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק