מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסי
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.79
מחיר 9.41
איכות 9.83
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דליה חפץ, תל אביב.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
סתימה בצינור מחבר בין מטבח, מדיח כלים ומכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא מדהים! זמן זה זמן, הוא מדויק, מקצוען, עשה את העבודה מהר, מיד עלה על הבעיה, עדין, היה ממש נעים, באמת שהיה כיף לעבוד איתו וכיף לי לפרגן לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שראל בר אילן, תל אביב.
אשרור: 03/10/2019
משוב: 24/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור הראשי של הבניין.
חוות דעת:
היה פשוט מצוין! הוא הגיע בזמן, עשה עבודה טובה ומקצועית ושמר על קשר ועדכן במשך כל העבודה. הוא ממש אחלה וגם המחיר שלקח היה ממש סביר. אני מרוצה ממנו מאוד ומבחנתי הוא עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אברהם ג. תל אביב.
משוב: 26/09/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור ניקוז.
חוות דעת:
יוסי היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה ונקייה, הגיע בזמן ואני מרוצה!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
אורית כהן, תל אביב.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
החלפה של ברז באמבטיה וברז של מכונת כביסה .
חוות דעת:
אם כי אולי יוסי היה צריך להוריד חלק נוסף מהברז, בכל זאת השירות היה טוב מאוד! הוא היה זריז, מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור בלכר, תל אביב.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים.
חוות דעת:
יוסי היה מעולה, מדהים ונפלא! באמת אחלה בנאדם. פתר לי את הבעיה ולא לקח על העבודה שלו כסף כיוון שאמר לי שזה היה ממש בקטנה. אין ספק שאשתמש בו בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מארק פיינשטיין, תל אביב.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
ייעוץ לתיקון מדיח.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד. הוא הגיע לתקן לי את המדיח ואמר שחסר כבל ספציפי ולכן הוא לא יכול לתקן. הוא הפנה אותי למקום שאפשר להשיג את הכבל החסר והדריך אותי איך לשים אותו ופתר לי את הבעיה. עשר!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נילי ש. תל אביב.
אשרור: 23/09/2019
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלת תלויה.
חוות דעת:
היתי מאוד מרוצה - היה זמין בטלפון, הגיע בשעה שאמר שיגיע, בירר מראש באיזה דגם אסלה (באיזה מנגנון) מדובר כדי להגיע ערוך, היה מקצועי מאוד נעים ואדיב. ייתכן והמחיר היה טיפה יקר, אבל השירות היה מצויין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא בן יעקב, תל אביב.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
ייעוץ ובדיקת צנרת.
חוות דעת:
הוא הגיע אלי אחרי שאמר לי בטלפון לפני כמה ביקור יעלה. הוא פתח את הצנרת ובדק באופן יסודי, ראה שהסתימה רצינית משחשבנו ושאני צריך להביא ביובית. הוא הסביר לי מה לעשות ואיך וכשסיים לא רצה לגבות תשלום, למרות שאני יודע שלוקחים אפילו רק על ביקור. הזמנתי ביובית כמו שאמר ובאמת התקלה נפתרה כמו שחשב. אני ממליץ עליו ממש!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדו גולן, תל אביב.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
החלפת שיבר בדירה.   
חוות דעת:
היה מעולה! הוא הגיע ממש מהר. היה אמין, דייקן, נתן שירות טוב וכל ההתנהלות הייתה מעולה. בנוסף, הוא גבה מחיר סביר. באמת מצוין.   
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברוך בלומרוזן, תל אביב.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
חיתוך וחסימת צינור ביוב והחלפת ברז ניל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, הגיע ותיקן את הבעיה, לאורך זמן התיקון היה בסדר. כשהוא הגיע ביקשתי ממנו לעשות עוד תיקון קטן והוא קצת אכזב מבחינת המחיר ככשינה את העלות של העבודה הנוספת אבל את התיקון של צינור הביוב הוא עשה במחיר שנקבע מראש.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2799 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק