מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
סמי
ציון כללי:
9.54
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.74
מחיר 9.42
איכות 9.57
דירוג כללי 9.54
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
סטס בי, רחובות.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
טיפול 30000 לרכב מסוג טויוטה ספייס ורסו והחלפת רפידות בלמים ודיסקים ברכב מסוג אווטלנדר.
חוות דעת:
סמי ורמי היו מצוינים, הכל נעשה בזמן, מקצועי, אדיב שירותי, מה שהבטיחו זה מה שנעשה ואף יותר. הם הראו שקיפות מלאה לאורך התהליך ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

מוסכים נוספים באזור רחובות-יבנה-נס ציונה

מרב ח.י., רחובות.
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
בדיקה, טיפול כללי והכנה לטסט ברכב מסוג טויוטה יאריס.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, הסביר הכל וגבה מחיר הוגן. אני סה"כ מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאון ברלין, רחובות.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף וליטוש חלקים ברכב טויוטה קורולה 2008.
חוות דעת:
ממש ממש נהנתי! הייתי שם לאורך כל הטיפול הוא והשותף שלו עשו את העבודה מול העיניים שלי. העבודה הייתה מאוד יעילה ומהירה והם לימדו אותי תוך כדי הרבה כי שאלתי הרבה שאלות. היה ממש נחמד, עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוני ב. רחובות.
משוב: 11/08/2016
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף והחלפת ציריה ברכב מסוג טויוטה קורולה שנת 2001.
חוות דעת:
שירות טוב מכל הבחינות! שירות מעולה. אני מבסוט :)
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ראובן פנספורקר, יבנה.
משוב: 05/08/2016
תיאור השירות:
טיפול שנתי לפני טסט ברכב טויוטה קורולה שנת 2003.
חוות דעת:
בעיקרון הם אנשים טובים והיחס טוב אבל המחיר מאוד יקר בעיני מכיוון שחוץ משמנים ופילטרים לא נעשתה שום עבודה מיוחדת. בנוסף הוא בדק את הצמיגים רק בצד אחד ולדעתי זה לא כל כך מקצועי.
איכות
8
מחיר
6
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
מיכאל ר. רחובות.
משוב: 25/07/2016
תיאור השירות:
טיפול 10.000 לרכב טויוטה יאריס 2000.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור אני מרוצה, הם היו מקצועיים ועמדו בזמנים.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יוסי וייפריד, רחובות.
משוב: 04/02/2015
תיאור השירות:
תיקון גלגל ברכב טויוטה קורולה משנת 2003 הכולל- החלפת חלק בגלגל.
חוות דעת:
הם היו מצויים והשתדלו לטפל בבעיה כמה שיותר מהר. הם היו מאוד אמינים, ביצעו את כל מה שהבטיחו וגבו את התשלום המובטח. הם מאוד הוגנים, סבלנים ושירותיים, הכל טופל. אני מאוד ממליץ עליהם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי פודור, מבשרת ציון.
אשרור: 07/04/2015
משוב: 02/01/2015
תיאור השירות:
טיפול 15,000 ק"מ ותיקון הגה ברכב של חברת טויוטה שנת 2000.
חוות דעת:
השירות היה מקצועי והמחיר היה לא זול אבל סביר. בנוסף הוא היה הוגן.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
א. ר. רחובות.
אשרור: 12/01/2017
משוב: 29/08/2016
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 15000 לרכב מסוג טויוטה קורולה.
חוות דעת:
הוא היה מוצלח, הכל היה בסדר גמור. הוא עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
י. ש. רחובות.
משוב: 12/02/2014
תיאור השירות:
טיפול עשרת אלפים ברכב טויוטה קורולה, שנת 2008.
חוות דעת:
הם היו מאוד נחמדים והם אנשים אדיבים וישרים מה שכן בדיעבד המחיר שלהם לא שונה בהרבה ממוסך מורשה, הם קצת יותר זולים ממוסך וציפיתי שהמחיר יהיה זול משמעותית והוא לא היה.
איכות
8
מחיר
6
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 339 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק