מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
איציק
ציון כללי:
9.93
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.91
מחיר 9.79
איכות 9.93
דירוג כללי 9.93
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גלי יונה, הרצליה.
משוב: 31/07/2020
תיאור השירות:
החלפת ספק בטלויזיה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד טוב. איש אדיב ונחמד. מקצועי, שירות מהיר, אין מה לדבר! גם המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סופי בליי, הרצליה.
משוב: 27/07/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה בשמע של הטלוויזיה.
חוות דעת:
איש ישר, נחמד ונעים. הוא גם לא יקר ובכללי אני ממש מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירלי קציר קסלסי, רמת השרון.
משוב: 23/07/2020
תיאור השירות:
מתן חוות דעת עבור תיקון טלוויזיה שבורה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! היה זמין, הגיע אלינו די מהר והייתי מרוצה ממנו.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה זינמן, הרצליה.
אשרור: 16/07/2020
משוב: 17/05/2020
תיאור השירות:
תיקון טלוויזיה.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא אדם אדיב וטוב במיוחד. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עליזה בראל, הרצליה.
משוב: 14/06/2020
תיאור השירות:
תיקון טלויזיה.
חוות דעת:
איזה איש נחמד איציק! הגיע אלינו הביתה מרמת גן להרצליה תוך שעה. ניסה לפתור את הבעיה במקום, לא הצליח. לקח אליו למעבדה והשאיר לנו טלוויזיה חלופית. הסביר בסבלנות רבה מה יכולה להיות הבעיה וכמה זה עלול לעלות וגם אמר שיש תקלות שלא כדאי לתקן. בערב התקשר לעדכן כי יש להחליף את האינוורטר. נתן מחיר סביר בהחלט. מאוד מקצועי, אמין.בהחלט בחירה נכונה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבריאל מירכוס, הרצליה.
אשרור: 22/05/2020
משוב: 23/03/2020
תיאור השירות:
החלפת לדים בטלוויזיה חברת LG.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הגיע מיד לאחר הקריאה עם טלוויזיה חלופית באיכות דומה ותוך יום עבודה אחד החזיר את הטלוויזיה, אדיב ונעים הליכות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סביון בר סבר, רמת השרון.
משוב: 03/05/2020
תיאור השירות:
ניסיון לתיקון לוח בקרה בטלוויזיה של חברת טושיבה.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי ואדיב מאוד! הגיב והגיע בהתראה קצרה ולמרות שלא היה ניתן לתקן את התקלה הוא נתן שירות מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת בורלא, רמת השרון.
משוב: 09/03/2020
תיאור השירות:
תיקון טלויזיה חברת LG.
חוות דעת:
הוא היה מדהים, אני מאוד ממליץ. סיפק תחליף ל- LG בגודל 50 אינץ' עד שהגיעו חלקים מסין. הוא מאוד ישר ואכפת לו מלקוחותיו, השירות הטוב ביותר שאי פעם קיבלתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק רפפורט, רמת השרון.
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה בטלוויזיה של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הזמנתי את איציק והייתי מאוד מרוצה. הוא לקח את הטלוויזיה לבד אליו אפילו שהיא הייתה כבדה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי נוי, כפר שמריהו.
משוב: 14/02/2020
תיאור השירות:
תיקון לוח אם בטלוויזיה של חברת LG.
חוות דעת:
איציק נתן שירות מסור, רציני ומקצועי. הוא פשוט איש מקסים ובהחלט אעזר בו שוב במקרה שתהיה לי תקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1730 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי טלוויזיה רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני טלוויזיות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק