מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איציק
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.85
מחיר 9.80
איכות 9.87
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ערן מנדלוביץ, הרצליה.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
תיקון טלוויזיה LCD של חברת סמסונג שכלל החלפת כרטיס.
חוות דעת:
איציק היה ממש מקסים! נחמד ואפילו הגיע כמה דקות לפני הזמן שקבענו. כבר בטלפון שאל מה מהות התקלה, אם יש אורות מהבהבים ואיזה, אמרתי לו והוא די קלע לדיאגנוזה. לאחר שסיים את העבודה בדק שוב שלא פיספס משהו. בסך הכל יצאתי מרוצה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירב ק. רמת השרון.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
תיקון טלוויזיה.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! מקצועי והגון. איש מקצוע ישר ומצויין. לקח את הטלוויזיה לבדיקה והחזיר אותה תוך יום כחדשה. מקווה להיתקל בהמשך הדרך באנשי מקצוע בסגנון איציק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי רימון, רמת השרון.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיית שמע בטלוויזיה שטוחה של חברת סמסונג.
חוות דעת:
העבודה הסתיימה לשביעות רצוני בצורה המוחלטת והמומלצת ביותר. הוא חיפש את התקלה, בדק עוד פעם, עשה הכל בסבלנות, ידע להסביר ובסוף יצא שהוא תיקן את התקלה ושנינו חייכנו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רונית דרורי, הרצליה.
משוב: 19/07/2019
תיאור השירות:
תיקון תקע בטלוויזיה מחברת SAMSUNG.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, איציק הגיע בזמן וביצע את העבודה בצורה יפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורד בראון, הרצליה.
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
החלפת ספק כח בטלוויזיה.
חוות דעת:
איציק היה מקסים, המחיר הגון והאיש מדהים! לקח את הטלויזיה ממני והחזיר אותה אלי, הציע אפילו להשאיר לי טלויזיה חלופית. עשה עבודה טובה והתקלה נפתרה! כן ירבו (:
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל ג. הרצליה.
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
תיקון עדשות בטלויזיה של חברת LG.
חוות דעת:
שירות מצוין! הוא הגיע בזמן, זאת הייתה עבודה מאוד קשה והוא עשה את זה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר ., הרצליה.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
החלפת תאורה במסך פלזמה של חברת LG.
חוות דעת:
איציק היה בסדר גמור מכל הבחינות, בעל גישה טובה, מהיר, הביא טלוויזיה חלופית ואחרי יומיים החזיר את שלי, מקצועי ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורטל מור, הרצליה.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס מסך בטלוויזיה של חברת JBC.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד, מקצועי ומוכן לעזור. הוא עמד בזמנים שקבענו, עשה עבודה טובה ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ריבה פרי, הרצליה.
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
תיקון של טלויזיה - החלפת נורות.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה שטרן, הרצליה.
משוב: 13/03/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק בטלוויזיה של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא על הכיפאק, היה ממש בסדר, אני לא הייתי שם אבל ממה שאשתי אמרה הוא לקח את הטלוויזיה אליו ופתר את הבעיה והיה טוב :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1350 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי טלוויזיה רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני טלוויזיות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק