מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עודד
ציון כללי:
9.41
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.57
זמנים 9.63
מחיר 9.24
איכות 9.47
דירוג כללי 9.41
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
סיגל ירון, חולון.
אשרור: 07/07/2019
משוב: 06/02/2019
תיאור השירות:
החלפת משולשים ברכב Suzuki SX 4 משנת 2009.
חוות דעת:
הם מעולים. שירות טוב, רצינות, אדיבות ויחס טוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ליאור סימן טוב, חולון.
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
טיפול שנתי שכלל תיקון בלמים והחלפת דסקיות ברכב מסוג סוזוקי סוויפט 2012.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא היה נחמד ונתן יחס מעולה. הוא חזר אלי באותו יום בהודעת וואצאפ והיה מאוד שירותי. אני מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל ונטורה, חולון.
משוב: 19/11/2018
תיאור השירות:
החלפת מנוע ברכב מסוג סוזוקי שנת 2004.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מצוינת. זמין, מקצועי, אדיב ובא לקראתי. אדם ישר יותר חשוב מהכול.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליעד בידני, חולון.
אשרור: 04/09/2018
משוב: 05/06/2018
תיאור השירות:
טיפול 10,000 כולל תיקון ברקסים אחוריים ברכב מסוג סוזוקי אלטו שנת 2011.
חוות דעת:
מצוין, אמיתי וכנה, עשה אקסטרה ומעבר למה שהתחייב- ניקה לי את הפנסים שהיו משופשפים ללא תשלום נוסף. בנוסף, המחיר שגבה היה סביר ביותר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אורית פ. חולון.
אשרור: 04/07/2017
משוב: 05/04/2017
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והחלפת מיסב לרכב סוזוקי ספלאש.
חוות דעת:
הם היו מצוינים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק לאוטרטך, בת ים.
משוב: 14/02/2016
תיאור השירות:
טיפול שגרתי ברכב מסוג סוזוקי שנת 2011.
חוות דעת:
הוא היה מצוין ועשה את הכל בצורה מהירה ויחסית בזול.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
גירסאות
יובל ש. חולון.
משוב: 14/02/2016
תיאור השירות:
החלפה של רדיאטור ברכב סוזוקי יורוספוויט משנת 2000.
חוות דעת:
ללא ספק המוסך הטוב ביותר שנתקלתי בו לאחרונה הגעתי אליהם בפעם הראשונה לאחר בעיה ברדיאטור, הגיעו לבדוק את הרכב מהר מאד, זיהו את התקלה מהר ושאלו את ספק החלפים ברמקול לגבי המחיר בכדי להראות שקיפות והגינות ואכן הם היו הוגנים. מה שהעוד הפתיע ממש לטובה הוא זמן הטיפול- אני הייתי בטוח שזה ייקח כמה שעות כי זה מה שאני רגיל אליו ממוסכים אחרים ואחרי שעה הם התקשרו ואמרו שהם סיימו את העבודה. הופתעתי לטובה! ***עדכון*** כמובן שהגעתי אליהם גם בפעם השנייה ושוב טיפלו בי במספר דקות, המתנתי לוודא איתם שהתיקון עובד ולקחו רק מחיר סביר ממש.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר פ. חולון.
משוב: 07/08/2015
תיאור השירות:
בדיקת נזילת שמן והערכת נזק אחרי תאונה לסוזוקי בלנו משנת 1998.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, כמו תמיד. הייתי אצלו כבר כמה פעמים. אני מרוצה מהשירות, מהטיפול המהיר למרות העומס ומהמחיר הטוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ישי מ. חולון.
משוב: 23/06/2013
תיאור השירות:
טיפול 90,000 והחלפת ברקסים בסוזוקי סוויפט.
חוות דעת:
המוסך היה על הכיפק! העבודה שלהם בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
גלעד ישראלי, אזור.
אשרור: 17/07/2019
משוב: 17/04/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי בסוזוקי קרוסאובר 2015.
חוות דעת:
מהיר, אמין ובמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 357 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק