מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עודד
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.66
זמנים 9.76
מחיר 9.49
איכות 9.65
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מדי שרון, חולון.
משוב: 08/07/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פטר ינוביץ', חולון.
משוב: 07/07/2020
חוות דעת:
היה מעולה!! ממש עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן כהן, חולון.
משוב: 06/07/2020
תיאור השירות:
בדיקת וטיפול ברכב מסוג מאזדה שנת 2008 לפני הקיץ.
חוות דעת:
הוא אחלה בחור, נתן שירות מצוין עשה עבודה טובה והיה ממש נחמד, צנוע ואותנטי, הופתעתי לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר שריג, חולון.
אשרור: 01/07/2020
משוב: 02/04/2020
תיאור השירות:
בדיקת מחשב ברכב מסוג פולקסווגן ג'טה.
חוות דעת:
נדלקה לי נורת מנוע, הגעתי אליו, התחבר למחשב ובדק, הסביר לי על הבעיה ועליות, החלטתי לא לטפל כי עלות החלק גבוהה מאוד, אמר לי שעדין אפשר לנסוע ברכב אבל הסביר מה ההשלכות. מאוד ישר, הגון וכנה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דפנה danieli, בת ים.
אשרור: 29/06/2020
משוב: 31/03/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב מסוג שברולט ספארק שנת 2017.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. עמד בזמנים שקבע איתי, הסביר על העבודה, נתן שירות טוב, אמין, המחיר הוגן לדעתי, עשה מה שצריך מבלי ל"העמיס" עבודה מיותרת והיינו מאד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב כהן, חולון.
משוב: 25/06/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 230,000 ק"מ שכלל תיקון רפידות בלמים לרכב מסוג סיריון 2008.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה! עודד הוא אדם נעים, אמין, שירותי ומקצועי. הוא התקשר ועדכן בכל שלב בתהליך. הטיפול היה מאוד מהיר - כשעה וחצי והמחיר סביר מאוד. בטוח שאחזור לשם בטיפול הבא!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתם שניר‬‎, חולון.
משוב: 14/06/2020
תיאור השירות:
טיפול שנתי והחלפת בלמים לרכב מסוג פיג'ו 107 שנת 2013.
חוות דעת:
הם היו בסדר גמור, מהירים ואין לי תלונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברוך ש. חולון.
משוב: 27/05/2020
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף ברכב מסוג יונדאי.
חוות דעת:
הוא מאוד מאוד מקצועי ושירות מאוד אדיב. הוא גם מסביר ועונה על כל שאלה. באמת מצדיק את המוניטין. המחיר זול, אמינות מעולה, שירות וסבלנות. רק מבחינת הזמנים קבענו ל8 ובסוף נכנסתי רק ב9 כי היה עמוס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
אפיק יעקובי, חולון.
משוב: 20/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מנוע לרכב מסוג מאזדה שלוש.
חוות דעת:
עודד היה עשר מכל הבחינות! לקח מחיר הוגן לדעתי, תיקן מה שהיה צריך ומגיע לו עשר על הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן הר, חולון.
משוב: 18/05/2020
תיאור השירות:
טיפול שנתי ברכב סוזוקי קרוסאובר.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הלכתי לטיפול כללי והשירות היה מהיר, אדיב ומקצועי. והמחיר היה הוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 406 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק