מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עודד
ציון כללי:
9.38
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.47
זמנים 9.61
מחיר 9.17
איכות 9.39
דירוג כללי 9.38
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אלעד דקר, חולון.
משוב: 11/12/2019
תיאור השירות:
החלפת גומיות ותפוחים בהגה רכב מסוג דייהטסו.
חוות דעת:
עודד היה טוב, נחמד, הסביר לי מה הוא עושה, הראה לי מה צריך לתקן, עשה לי פוליש לפנסים הקדמיים ללא עלות וספות והיה זמין שאגיע מידית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירי פסטמן, בת ים.
אשרור: 29/11/2019
משוב: 27/02/2019
תיאור השירות:
טיפולים שונים לרכב מסוג ניסאן מיקרה שנת 2012 שכללו החלפת חגורות והחלפת שמנים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה.
איכות
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
וסיל אדלהייד, בת ים.
אשרור: 28/11/2019
משוב: 16/04/2019
תיאור השירות:
החלפת בלמים, דיסקיות והחלפת 2 משולשים ברכב מסוג יונדאי I35 שנת 2011
חוות דעת:
בסדר גמור! השירות שלו היה מעולה וגם היחס. הוא ממש קיבל אותי ישר, אפילו לא חיכיתי שם. עודד הוא בחור נחמד וכיף לעבוד איתו ועם העובדים ששם. והמחיר אין לי שום טענות כלפיו. הכל פשוט מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד אלפאסי, חולון.
משוב: 26/11/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג טיוטה, שנת 2009.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי ועמד בזמנים, בחור שירותי, עשה את העבודה והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גמליאל יעקובי, חולון.
אשרור: 25/11/2019
משוב: 13/11/2018
תיאור השירות:
תיקון בלמים ברכב מסוג יונדאי.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
שרות מעולה,יחס אישי טיפל ברכב בזמן קצר לפי בקשתי. צוות מקצועי, מחיר הגון והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ריקי מולה, חולון.
משוב: 24/11/2019
תיאור השירות:
טיפול שמנים, בדיקה לפני טסט, ניקוי פנסים והחלפת מנורות עבור רכב מסוג טויוטה קורולה שנת 2010.
חוות דעת:
הגעתי לעודד והם היו מאוד מאוד שרותיים, אמינים מאוד ומגיע להם כל הפרגון שיש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד שם טוב, חולון.
אשרור: 04/11/2019
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
החלפת בלמים ופלגים ברכב של חברת פיאט.
חוות דעת:
הוא היה בסדר והכל היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
דוד זברו, בת ים.
משוב: 30/10/2019
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף ברכב מסוג יונדאי אקסנט.
חוות דעת:
עודד היה מאוד נחמד, חביב וידידותי, מקצועי, זמין שאגיע מידית והייתי מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רונן ברייב, חולון.
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
החלפת רפידות בלמים ברכב מאזדה 6.
חוות דעת:
עשו עבודה מעולה ונתנו שירות יוצא מן הכלל, מומלץ ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לורן פולק, בת ים.
משוב: 24/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת רכב לפני טסט.
חוות דעת:
השירות היה על הפנים. שילמתי על הבדיקה, שאלתי אותו ווידאתי שהכל תקין והוא אישר לי שכן. הלכתי לעשות את הטסט ואמרו לי שהצמיגים לא תקינים. חיכיתי שעתיים לבדיקה של עודד והרכב בכלל לא עבר את הטסט. זה לא ישר מה שהוא אמר לי, מתחת לכל ביקורת.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 365 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק