מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שלמה
ציון כללי:
9.32
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.58
זמנים 9.71
מחיר 8.87
איכות 9.28
דירוג כללי 9.32
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יהודית לוינסון, רחובות.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מחלק מים.
חוות דעת:
זה היה ביום שישי לפנות ערב, היה פיצוץ בצינור. הבחור עשה עבודה טובה מאוד והחליף את החנוכיה.
איכות
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
ויטלי קופרמן, רחובות.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים על ידי לחץ מים.
חוות דעת:
היה בחור על הכיפאק, עשה הכל צ'יק צ'ק אבל הסתימה השתחררה רק לחצי יום ושלמה המליץ לי על בעל מקצוע אחר שיש לו כלים מתאימים יותר. לקח מחיר בדיוק כמו שסיכמנו אבל בסופו של דבר שילמתי על משהו שלא עבד לי, אז לא הייתי מרוצה.
איכות
4
מחיר
7
זמנים
10
יחס
7
6
כללי
גירסאות
אודרי שלום, נס ציונה.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בחדר רחצה.
חוות דעת:
שלמה היה מצוין! הגיע בזמן, ישר איתר את התקלה וסידר אותה. היה מקצועי ובעל יחסי אנוש מעולים. ממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלעד ה. יבנה.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
פירוק והתקנת ברז במטבח.
חוות דעת:
היה מעולה מכל הבחינות! אמין, ישר, מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית סיון, תל מונד.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
התקנת שני ברזים.
חוות דעת:
שלמה היה בסדר גמור, זמין, נחמד, הוגן במחיר ודייק בזמן ההגעה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אודי א. גבעתיים.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מצוף בניאגרה ושני ברזים.
חוות דעת:
מעולה, פשוט אין לי מילים, שירותי, מקצועי, אדיב, הגיע בזמן, אמין, גם המחיר היה סביר לדעתי, אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן אבן, תל אביב.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
חילוף סיפון וברז.
חוות דעת:
הוא היה סופר מהיר, הגיע בערך שעתיים אחרי שיצרנו איתו קשר, היה הכי אדיב ונחמד, הגיע בזמן שקבענו ונראה לי שגם המחיר היה בסדר, לא יקר ולא זול.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
אביעד דורון, תל אביב.
משוב: 17/02/2020
חוות דעת:
היה בסדר. הוא הגיע בזמן, אבל לא הצליח לפתור את הבעיה ודמי הביקור היו יקרים לדעתי.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
רותי כ. תל אביב.
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בחדר אמבטיה והרכבת סיפון בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה מצוין. היה זמין והגיע במוצ״ש, הרשים כמאוד מקצועי, פתר את הבעיות ביעילות ונראה שכעת הכל עובד היטב
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבישג צילאג, תל אביב.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת של הבית.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! הגיע במיוחד ממש לפני כניסת שבת שזה ממש לא מובן מאליו. הוא היה עשר, עבד מהר ויסודי ואנחנו ממש ממרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 103 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק