מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שלמה
ציון כללי:
9.32
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.58
זמנים 9.71
מחיר 8.87
איכות 9.28
דירוג כללי 9.32
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
חגית רייזמן, פתח תקווה.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
מצוין, עשה עבודה כמו שצריך, היה מקצועי וחזר שוב בראשון לראות שהכול עובד כמו שצריך.
איכות
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
יערית ידידיה, פתח תקווה.
משוב: 02/01/2020
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה בשרותים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הגיע בזמן והמחיר קצת גבוה, אבל הייתי מרוצה מהעבודה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניב ל. פתח תקווה.
משוב: 27/09/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור של ניאגרה.
חוות דעת:
מקצוען ביותר, הגיע במהירות, בא עם החלק המתאים, החליף ונתן אחריות על החלק ועל העבודה, אני ממש מרוצה ואמליץ בחום לכל אחד. מזל שנשארו אנשים אמינים בישראל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רינת שטרן, פתח תקווה.
אשרור: 08/09/2019
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במנגנון אסלה וניקוי ראש מקלחת.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, אדיב והגיע בזמן. בעיני המחיר שלו היה קצת יקר, אבל הוא אמר לי אותו מראש ועשה עבודה מהירה וטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל מ. פתח תקווה.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
החלפת גומיות מקוריות ומצופים בשני מיכלי הדחה של 2 חדרי השירותים ואטימה של דליפות בחיבורי האסלות לצנרת.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירב אלמוג, פתח תקווה.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת של כיור מטבח.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מעולה ומקצועית. בחור מאוד אמין ותמיד זמין. לדעתי המחיר קצת גבוה מהמצופה למרות שזה המחיר הממוצע בשוק. סך הכל אני מאוד מרוצה :)
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שגב מוזס, פתח תקווה.
משוב: 03/05/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז נשלף בכיור.
חוות דעת:
הוא מאוד נחמד והתקין את הברז בצורה טובה. הוא הגיע אלינו פעמיים, ובפעם הראשונה אמר מראש מה יהיה מחיר הבדיקה וזה מאוד חשוב בעיני. כשהגיע הוא אמר שאין לו ברז כזה במלאי ואנחנו יכולים לקנות בעצמנו והוא יוזיל את מחיר ההתקנה בגלל זה, ומאוד הערכתי את זה. מה שכן, ראינו שהמשקולת שאמורה להחזיר את הצינור הנשלף למקום ממוקמת בצורה לא טובה וכששאלנו אותו על זה הוא אמר שככה הברז ואין מה לעשות. לא היה נראה שהוא מנסה לדלג על העבודה כי כן עשה אותה טוב, אבל כשהלך בדקתי את המשקולת בעצמי והצלחתי לסדר אותה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יואב גרוס, פתח תקווה.
משוב: 03/05/2019
תיאור השירות:
טיפול בסתימה.
חוות דעת:
הוא מצוין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רעות כהן, פתח תקווה.
משוב: 30/04/2019
תיאור השירות:
בדיקת סתימה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל ר. פתח תקווה.
משוב: 29/04/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 103 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק