מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביב
ציון כללי:
9.35
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.51
זמנים 9.33
מחיר 9.38
איכות 9.48
דירוג כללי 9.35
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
חילמי שעבאן, תל אביב.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת קריסטל.
חוות דעת:
אביב היה אחלה, התקשרתי אליו בראשון בערב ובשני בבוקר כבר הגיע אלי. הזמינות שלו וההיענות היו טובים, הוא עשה עבודה טובה, היה אדיב, נחמד ומקצועי. אני מרוצה מהשירות שקיבלתי!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יולי פ. תל אביב.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת מייבש כביסה חברת אריסטון.
חוות דעת:
התנהלות שלו הייתה מוזרה, לקח לו חמש שעות עד שהגיע אלי, כל שעתיים אמר שהוא מאחר וכשהגיע בדק את המייבש ואמר שהכל תקין איתו ושאני המצאתי את התקלה, הוא אמר לי שכנראה שאני לא מבינה מה אני עושה ולא הבין למה קראתי לו וכשניסיתי להסביר לו מה התקלה הוא לא היה מוכן להקשיב.
זמנים
0
יחס
0
תגובת העסק:
הגעתי לבדוק את המכשיר וראיתי שהוא תקין. הסברתי והראיתי ללקוחה שאין בעיה במכשיר. בנוסף, היא קראה לבן זוגה שיביע את חוות דעתו בעניין ואף הוא שוכנע שהמייבש תקין לחלוטין והסביר לה שהוא בעצמו רואה זאת. בעקבות כך גביתי דמי ביקור פחות ממה שסוכם וזאת לאור העניין שלא נמצאה תקלה.
1
כללי
גירסאות
שרון קירן, תל אביב.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה במייבש כביסה.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא הגיע בשעה מאוחרת ופתר את הבעיה בצורה מצוינת, איש נעים הליכות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלי פ. תל אביב.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה ומייבש של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא נחמד, עומד בזמנים ומסביר, ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף ש. תל אביב.
משוב: 15/09/2019
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר שריון, תל אביב.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, אני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סוזי ברכה, תל אביב.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת AEG שכלל החלפת רצועה.
חוות דעת:
אחלה ממש! מהיר, נחמד, נעים ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועה אברגיל, תל אביב.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מגעים במדיח כלים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הוא היה נחמד וזמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ד"ר אפי ז. תל אביב.
אשרור: 15/09/2019
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמרי ל. תל אביב.
אשרור: 15/09/2019
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה שנתקעה באמצע הפעולה.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מצוין. התקשרתי לאביב ויום למחרת הוא כבר הגיע אליי ותיקן את המכונה. התיקון היה יעיל, מהיר ולשביעות רצוני. הוא אפילו הסביר לי איך לתחזק את המכונה כדי להימנע מתקלות כאלה בעתיד. מומלץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1284 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק