מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביב
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.62
מחיר 9.37
איכות 9.75
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גלעד קרני, גבעתיים.
אשרור: 07/07/2019
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי נזילת מים מדלת קדמית במדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא מקצוען אמיתי ונתן לי אחלה שירות. הוא נתן לי הוראות דרך הטלפון, בדק איתי אם הדלת שבורה והיא לא הייתה ולכן הציע לנקות את האזור ממנו הייתה נזילה וזה עזר לפתור את הבעיה. אני הייתי מאוד מרוצה מההגינות שלו ואני בטוח שאם אצטרך שוב אני אפנה רק אליו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יאיר גרינפלד, רמת גן.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע במדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה! אביב בא בזמן שקבענו , איתר את הבעייה והציע פתרון חיובי ומהיר אך לצערי מעט בעייתי ויקר כי המכשיר ותיק והלך לו המנוע .
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ליאור חגה, גבעתיים.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים שכלל איתור חרוזים.
חוות דעת:
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שראל חביליביצקי, רמת גן.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במדיח כלים של חברת Miele.
חוות דעת:
שירות מצוין. אביב מקצועי, אדיב ואין לי שום דבר רע להגיד עליו. תוך שעה הופיע אצלי ונתן שירות מדהים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מישל ויינברג, רמת גן.
אשרור: 26/05/2019
משוב: 26/03/2019
תיאור השירות:
תיקון ופתית סתימה במדיח כלים של חברת בקו.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, נחמד, הגיע בזמן וביצע את העבודה על הכיפאק, הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהובה מרון, רמת גן.
משוב: 03/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, המדיח לא עבד המון זמן והוא בשניה סידר את זה. אנחנו מרוצים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טליה לוין, רמת גן.
משוב: 23/04/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מצוין והכל היה בסדר. הייתי מרוצה ממהירות התגובה ומכך שהוא אבחן את התקלה ופתר אותה והכל היה מאוד יעיל וזריז.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אברהם גולדשמיד, בני ברק.
משוב: 22/04/2019
תיאור השירות:
בדיקת מדיח של חברת בקו.
חוות דעת:
בדק את המכונה ואמר שאין מה לעשות עם המדיח, עשה רושם שהוא בחור מקצועי, אדיב, נחמד ועמד בזמנים.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אינה שראל, רמת גן.
משוב: 16/04/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים מילה.
חוות דעת:
היה מצוין, הגיע, עשה את העבודה והיה מאוד אדיב והכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה עפרון, רמת גן.
משוב: 28/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, מקצועי, נוסך אמינות, אדיב ובמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1160 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק