מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביב
ציון כללי:
9.50
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.67
זמנים 9.50
מחיר 9.54
איכות 9.64
דירוג כללי 9.50
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
צחי חסדאי, רמת גן.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
ניסיון לתיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע בזמן ומתי שקבענו. היה מאוד מקצוע,י נראה מאוד אמין, בדק עשה ולא לקח סתם תשלום. הבעיה הייתה גדולה ממה שציפינו, אמר שעדיף לקנות חדש ולקח תשלום רק על ביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עמית טנא, רמת גן.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא פתר את הבעיה במקום וגבה מחיר הוגן. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגית מזרחי, רמת גן.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
בדיקה מדיח כלים.
חוות דעת:
ממליצה בחום. הוא היה אדיב, מקצועי וצדיק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחף נחום, רמת גן.
משוב: 23/08/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת מדיח כלים של חברת LACASA.
חוות דעת:
הוא עשה אחלה עבודה, נתן לי עצות נכונות והיה פנטסטי. הוא ענה לי על השאלה למה למרות שניקיתי את המדיח הוא לא מנקה טוב, הוא הסביר לי שלא שמתי את הכמות הנכונה של הסבון. עכשיו המדיח עובד יופי. הוא נעים ונחמד, לא יקר, לוקח מחירים סבירים- אחלה טכנאי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלעד קרני, גבעתיים.
אשרור: 07/07/2019
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי נזילת מים מדלת קדמית במדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא מקצוען אמיתי ונתן לי אחלה שירות. הוא נתן לי הוראות דרך הטלפון, בדק איתי אם הדלת שבורה והיא לא הייתה ולכן הציע לנקות את האזור ממנו הייתה נזילה וזה עזר לפתור את הבעיה. אני הייתי מאוד מרוצה מההגינות שלו ואני בטוח שאם אצטרך שוב אני אפנה רק אליו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר גרינפלד, רמת גן.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע במדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה! אביב בא בזמן שקבענו , איתר את הבעייה והציע פתרון חיובי ומהיר אך לצערי מעט בעייתי ויקר כי המכשיר ותיק והלך לו המנוע .
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ליאור חגה, גבעתיים.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים שכלל איתור חרוזים.
חוות דעת:
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שראל חביליביצקי, רמת גן.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במדיח כלים של חברת Miele.
חוות דעת:
שירות מצוין. אביב מקצועי, אדיב ואין לי שום דבר רע להגיד עליו. תוך שעה הופיע אצלי ונתן שירות מדהים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מישל ויינברג, רמת גן.
אשרור: 26/05/2019
משוב: 26/03/2019
תיאור השירות:
תיקון ופתית סתימה במדיח כלים של חברת בקו.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, נחמד, הגיע בזמן וביצע את העבודה על הכיפאק, הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהובה מרון, רמת גן.
משוב: 03/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, המדיח לא עבד המון זמן והוא בשניה סידר את זה. אנחנו מרוצים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1325 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק