מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביב
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.17
מחיר 9.40
איכות 9.78
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רותי אוחיון, פתח תקווה.
משוב: 21/09/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה במכונסת כביסה חברת קונסטרוקטה.
חוות דעת:
אמר שיגיע בין 4 ל7 בסוף הגיע מאד מאוחר. חוץ מזה הכל היה טוב, אמר מה האלטרנטיבות, היה נחמד, שירותי ועשה עבודה טובה. לקח מחיר הוגן, והיה בן אדם עשר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דבורה גולדנברג, פתח תקווה.
משוב: 13/09/2020
תיאור השירות:
נסיון תיקון תנור אפייה.
חוות דעת:
הייתי צריכה שהוא יתקן לי את תנור האפייה. הוא היה צריך להשיג צירים ובסוף כשהשיג ובא להתקין נפלה לו דלת התנור וכל הזכוכית התנפצה. היה ממש לא נעים. אני לא כועסת, קורה. כולנו בני אדם. הוא גם היה אצלי כבר פעם לטפל במכונת כביסה. למרות שהוא כבר קנה את הצירים הוא אמר שלא מגיע לו שום תשלום בגלל מה שקרה. כנראה היה צריך להחליף את התנור. התייעצתי איתו גם מה לקנות. הוא בא במיוחד במוצאי שבת בשביל להוציא את התנור הישן שהיה תקוע בתוך הקיר, כדי שיהיה אפשר לשים את התנור החדש. בזה נגמר הסיפור.
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
חגי אריכא, גבעת שמואל.
משוב: 08/09/2020
תיאור השירות:
תיקון תנור מחברת לירד.
חוות דעת:
אביב הגיע עוד באותו היום, היה מקצועי ותיקן את הבעיה בצורה מהירה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד ז. פתח תקווה.
משוב: 07/09/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים בוש שכלל החלפת לוח פיקוד שרוף בעקבות קצר.
חוות דעת:
הכל היה בסדר. אביב היה אדם מקצועי ועמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הנריק קורן, פתח תקווה.
משוב: 01/09/2020
תיאור השירות:
תיקון תנור סאוטר הכולל ניטרול השעון והטורבו.
חוות דעת:
הוא היה סבבה! עשה עבודה טובה. אני מרוצה סך הכל!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורד צ. פתח תקווה.
משוב: 01/09/2020
תיאור השירות:
שחרור סתימה במכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור, המחיר היה מאוד הוגן, הוא עשה טובה, והכל היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן ב. פתח תקווה.
אשרור: 17/08/2020
משוב: 18/05/2020
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר בראון, פתח תקווה.
משוב: 03/08/2020
תיאור השירות:
סידור מצוף במדיח כלים מסוג בוש, תקלה שדרשה פירוק של המדיח.
חוות דעת:
תקלה לא פשוטה שדרשה מיומנות גבוהה. בא פעמיים, מנומס וישר מאוד, אמליץ עליו ואשמור את המספר אצלי. התרשמתי לטובה. הוא בא פעמיים, בפעם הראשונה זה לא עבד ובפעם השנייה בא סידר ולא לקח תשלום נוסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי ק. גבעת שמואל.
משוב: 21/07/2020
תיאור השירות:
שחרור סתימה במכונת כביסה של חברת קונסטרוקטה.
חוות דעת:
אני מרוצה מהעבודה שלו ומכל שאר הפרמטרים, הכל 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרדכי מ. פתח תקווה.
אשרור: 21/07/2020
משוב: 17/02/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
היה בסדר!
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2250 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק