מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביב
ציון כללי:
9.42
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.60
זמנים 9.41
מחיר 9.45
איכות 9.55
דירוג כללי 9.42
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
בנצי ארביב, פתח תקווה.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! היה אדיב, נראה מקצועי, נחמד מאוד ואמין בסך הכל.
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
8
כללי
גירסאות
סגור
בני פר, פתח תקווה.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור אפיה.
חוות דעת:
לדעתי הוא היה די חאפר, הגיע לחבר לי כפתור שהיה חסר לי בתנור, הוא הביא לי כפתור שבכלל לא היה נראה כמו הקודם ולא התאים לתנור, הוא שבר את המנגנון הישן ואמר לי את זה רק אחרי שביצע את העבודה והיה צריך לשים מנגנון חדש.
איכות
1
מחיר
9
זמנים
10
יחס
7
3
כללי
גירסאות
דוד ינובר, פתח תקווה.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני על סתימה במכונת כביסה של חברת סמסונג.
חוות דעת:
אביב היה מצוין ונחמד! התקשרתי אליו בקשר למכונה והוא לא ענה, אבל חזר אליי ברגע שראה את השיחה. הוא יעץ לי למצוא את המסנן ולנקות אותו ואם זה לא יעזור שאקבע איתו יום בו יגיע לתקן את המכונה. עשיתי את מה שאמר וזה באמת עבד והתקשרתי אליו אחרי שסיימתי בשביל להודות לו!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהד כהן, נחלים.
משוב: 24/07/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט בתנור של חברת סאוטר.
חוות דעת:
אביב היה מצוין! נחמד, שירותי ומקצועי. הוא הגיע בזמן, עשה את העבודה כמו שצריך ולקח מחיר הוגן בעיני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פזית ל. פתח תקווה.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת תקינות תנור פירוליטי של חברת smeg והחלפת נורה.
חוות דעת:
אביב היה בסדר גמור. הוא היה איתי בקשר רציף ותיאם איתי שעת הגעה גם כשראה שהוא מתעכב בשעה המקורית. הוא עשה רושם טוב ומקצועי, הסביר מה הוא עושה ואני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה קרמר, גבעת שמואל.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
החלפת משאבה למכונת כביסה של חברת סימנס.
חוות דעת:
הוא ענה לי תוך חצי שעה והגיע ביום שישי, אבחן את הבעיה וטיפל בה בצורה מאוד מהירה. אני מרוצה, תוך חצי שעה הוא תיקן הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
אולגה סטרובינסקי, פתח תקווה.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח של חברת קונסטרוקטה.
חוות דעת:
הייתה תקלה במדיח ואביב הגיע בזמן ותיקן הכל. הוא הסביר לי הכל והראה לי את הבעיה. אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רויטל אדר, פתח תקווה.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור של חברת בלורן.
חוות דעת:
הוא היה ממש מצוין, הגיע בדיוק בזמן, מקצועי, שירותי, לקח מחיר הוגן ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לוי סטנבאום, פתח תקווה.
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת LG כולל החלפת כרטיס.
חוות דעת:
היה מצוין, מסתבר שאחד הכרטיסים נשרט, אביב החליף לנו אותו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אליסה וולקין, פתח תקווה.
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה קרועה במייבש כביסה של חברת אריסטון.
חוות דעת:
שירות מעולה. דיברנו לפני זה בוואטסאפ, הוא הגיע, טיפל בבעיה והיה מקצועי. הוא אדיב ולקח את המחיר שאמר מראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1317 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק