מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביב
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.44
מחיר 9.49
איכות 9.85
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עידו ש. תל אביב.
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
הפעלת פיוז במייבש כביסה חברת בלומברג.
חוות דעת:
היה ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שגיא ש. תל אביב.
אשרור: 10/02/2020
משוב: 11/11/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל שרוף במייבש כביסה.
חוות דעת:
היה נהדר! החליף את הקבל והרכיב את המייבש בצורה מושלמת ומהירה. עבודה מצוינת, ממליץ בחום! טיפ לשיפור: לענות לשיחות מלקוחות אחרים אחרי שמסיים לעבוד, ככה שהעבודה לא תתעכב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן ורון, תל אביב.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
החלפת רצועה במייבש כביסה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי, אבחן את התקלה בטלפון ונתן שירות מעולה. הבעיה היחידה הייתה בזמנים, הוא אמר שיגיע בצהריים ובפועל הגיע בשעות הערב המאוחרות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
5
יחס
9
8
כללי
גירסאות
שני חלאק, תל אביב.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד, אני חושבת שהוא היה ממש חמוד, הוא ביצע את העבודה ונכון לכרגע מייבש הכביסה עובד בצורה טובה ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון שחף, תל אביב.
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת קונסטרוקטה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי, אני מרוצה. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרגלית גז, תל אביב.
אשרור: 16/01/2020
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא מצוין! פשוט מעולה, כל דבר טוב שאפשר להגיד ולהחמיא מגיע לו, בן אדם טוב ואחראי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועה תמוז, תל אביב.
משוב: 10/01/2020
תיאור השירות:
החלפת כבל כוח במייבש של חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
היה ממש סבבה והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירב רענן, תל אביב.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון למייבש כביסה תקול.
חוות דעת:
אביב היה ממש סבבה, לקח לנו קצת זמן להשיג אותו אבל הוא פתר לנו את הבעיה והמחיר שלקח על הביקור היה הוגן בעיניי. סך הכל אנחנו מרוצים :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף לב, תל אביב.
משוב: 27/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה שהפסיק לייבש.
חוות דעת:
מאוד נחמד ועונה מהר. גם התיקון היה מקצועי, הסביר מה עושה ולקח מחיר הוגן ביותר. נקודת התורפה היחידה הייתה זמנים - אמנם ענה מהר והסכים להגיע באותו היום אך כשהתעכב (ובצדק - היה ממש גשום), לא עידכן על העיכוב. בשורה התחתונה - מומלץ בהחלט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אייל סגל, תל אביב.
משוב: 18/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה, תרמוסטט וקבל.
חוות דעת:
אחלה שירות! מקצועי מאוד, זריז ונחמד. יצא מעט יותר יקר ממה שציפיתי אבל סה"כ היה מצוין.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1666 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק