מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
מאור
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.79
מחיר 9.27
איכות 9.76
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שי מורדוך, חולון.
משוב: 25/01/2018
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכב של חברת מאזדה 3 שנת 2010.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! הגיע יחסית מהר והיה נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
לאון פרידמן, חולון.
אשרור: 05/12/2017
משוב: 03/11/2017
תיאור השירות:
החלפת מצבר .
חוות דעת:
זו טעות כמובן לעשות סקר שוק אחרי ולא לפני ההזמנה, אבל עובדה: המחיר ששלמתי עבור מצבר, מוגזם.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
ליאת קלאוס, חולון.
משוב: 28/02/2017
תיאור השירות:
החלפת מצבר.
חוות דעת:
אחלה שירות! הוקפץ אליי בהתראה של שעה וחצי בשעת לילה מאוחרת ומהרגע הראשון בטלפון ועד לתום השירות היה אדיב ושירותי מאד. מקצוען, חייכן ונימוסי וסך חוויית השירות שלו נפלאה! גם המחיר הוגן. ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן בטסקון, בת ים.
משוב: 21/06/2016
תיאור השירות:
החלפת צינור במקום ברכב מסוג ניסאן.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, אני מרוצה מהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אתי ג'ורנו, חולון.
אשרור: 25/05/2016
משוב: 18/04/2016
תיאור השירות:
החלפת מצבר לרכב סוזוקי FX4.
חוות דעת:
הוא היה 10, 10, 10! בכל המובנים. הוא בא אלי הביתה וביצע עבודה נהדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן רם, חולון.
אשרור: 14/12/2013
משוב: 22/09/2013
תיאור השירות:
החלפה של צינור בין הרדיאטור למנוע ברכב סוזוקי ליאנה.
חוות דעת:
היה מדהים!!!! היה לי חבר שנתקע בדרך על כביש מהיר התקשר אליי וביקש שאני יעזור לו למצוא מישהו שיחלץ אותו. הוא אמר לי בדיוק מה הוא צריך ומה לבקש משירותי הדרך. חייבת לציין שזה היה כבר בתוך החג ב 6 וחצי בערב. מאור אמר לי שיעזור לחלץ אותו, הוא רק צריך למצוא מוסך פתוח בשעה הזאת שימכור לו את החלק אבל הרגיע שאין לי מה לדאוג הוא יעזור לו. הוא הגיע אליו כשהוא בדרך עם אשתו וכשהילד שלו ישן במושב האחורי. הוא היה כל כך הוגן ובאמת רצה לעזור, לא ניסה לנצל את העובדה שהיינו בלחץ, לקח עלות על החלק ועלות בסיסית על העבודה. הוא היה כל כךה הוגן וזה היה כזה מדהים הוא דאג להתקשר אליי אחרי שהיה אצלו כדי לספר לי שהוא תיקן ואני יכולה לישון בשקט והכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דימה גרינשטיין, פתח תקווה.
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכב מסוג קיה פיקנטו.
חוות דעת:
היה מצויין. הגיע, בדק והסביר מה הוא עושה. בנוסף בדק שמן ומים וכשראה שחסר קצת אז הוא הוסיף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי בלו, פתח תקווה.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכב מסוג מאזדה 2 שלא התניע.
חוות דעת:
מאור היה מצוין! הגיע עד לבית אלינו, היה נחמד ועשה הכל בסדר גמור, לקח מחיר טוב והיינו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף ידיגאראן, פתח תקווה.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
החלפת גלגלת לרצועת מנוע ורצועת מנוע.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה, היה זמין והגיע מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון רייצ'יק, הרצליה.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מצבר ואלטרנטור.
חוות דעת:
שירות מצויין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 419 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך נייד רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי גרירה וחילוץ. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק