מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
מאור
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.81
מחיר 9.33
איכות 9.81
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
טל שלאכטמן, תל אביב.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה ברכב פורד פוקוס שנת 2014 שכלל החלפת מצבר.
חוות דעת:
מעולה! היה זמין, הסביר את הבעיה ונותן אחריות על המצבר. ממש מושלם.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יואב ע. תל אביב.
משוב: 09/08/2019
תיאור השירות:
הגעה אל בית הלקוח להחלפת מצבר ברכב.
חוות דעת:
השירות היה בסדר, אבל הרגשתי שקצת לא היה ברור מה סוג התקלה והרגשתי שהוא מנסה לדחוף לי את המצבר, הייעוץ לא היה בהכרח אובייקטבי.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
גיל דגן, תל אביב.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
ייעוץ לגבי חילוץ האוטו.
חוות דעת:
מאור עזר לי מאוד! נתקעתי עם האוטו ועוד לפני שהגעתי הוא תחקר את המקרה וגילה שהבעיה היא עם הקודן, אז הלכתי לתקן את זה בהדרכתו וחזרתי והצלחתי להתגבר על הבעיה בעזרתו. באמת שהיה שירות נהדר והוא אפילו לא היה צריך להגיע. מגיע לו עשר.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל טברון, תל אביב.
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכב.
חוות דעת:
מאור היה בסדר גמור, פתר את הבעיה ועשה עבודה טובה. הגיע עד אלי אך המחיר היה מעט יקר לדעתי.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סער ש. תל אביב.
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מצבר.
חוות דעת:
מחיר טוב, מקצועי ומהיר. הגיע בטעות עם מצבר לא מתאים, מיד נסע וחזר עם המצבר המתאים. עבודה מסודרת, איכותית, בעל מקצוע ישר ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמר עוזיאל, תל אביב.
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
הכנה והעברת טסט לרכב טויוטה משנת 1999.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מצוין ממש. קודם כל הוא היה אמין, הגיע בזמן, תקשר איתי, לקח מחיר הוגן ועשה את העבודה שלו מצוין. הוא היה מהמם, מקסים, ופשוט ממש נתן לי תחושת הקלה, כי טסט זה דבר שיכול ממש להעיק, במיוחד אם המכונית ישנה. הוא ממש הקל על התהליך. זה היה מוצלח ואני מאוד מאוד ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי אקרמן, תל אביב.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכב.
חוות דעת:
מאור הגיע ב- 22:00 בלילה להחליף מצבר. הוא תחילה בדק אם זו באמת הבעיה כדי לא לבצע תיקון מיותר שלא יפתור את הבעיה. ביצע את התיקון בזריזות! פתר את הבעיה ואפילו התקשר למחרת לוודא שהכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חלי מנשה, תל אביב.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מצבר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מיקי סהרליס, תל אביב.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
החלפת של מצבר ברכב מסוג סוזוקי ספלאש.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע אליי תוך זמן קצר. החליף את המצבר הסביר והראה לי את הבעיה במצבר הישן, הייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
shay shalita, תל אביב.
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
החלפת מצבר בשטח.
חוות דעת:
מאור היה אחלה, עשה עבודה טובה אך לא הגיע באופן מיידי כמו שציפיתי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 404 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך נייד רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי גרירה וחילוץ. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק