מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלי
ציון כללי:
9.51
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.49
זמנים 9.67
מחיר 9.12
איכות 9.60
דירוג כללי 9.51
התפלגות

מחושב על 43 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שיר בהט, תל אביב.
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
התקנת טלוויזיה, מוט לוילון וזרוע למקרן.
חוות דעת:
היה בסדר. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו ועשה את העבודה. היו כמה טעויות בהרכבה של אחד הדברים ונראה שהוא רצה לסיים עם זה וללכת. הוא חייב יותר ממה שאמרנו בהתחלה כי הוא נשאר יותר זמן ממה שחשב. לא הייתי מזמינה אותו שוב פעם. מסתבר שההתקנה של המקרן הייתה מוטעת ועשתה לנו נזק.
איכות
5
מחיר
7
זמנים
10
יחס
7
תגובת העסק:
הוזמתי לפרק מקרן ולהרכיב את אותו מקרן עם התקן חדש שכבר למעשה היה אמור לטענתם להיות מורכב ולמעשה לא היה מורכב. ניסיתי לעזור ומראש הודעתי להם שהחלק לא תואם והמלצתי לא להמשיך להרכיב שיזמינו את החברה שממנה קנו והבנתי שאין זה אפשרי אז המשכנו ביחד להרכיב ולאחר מכן הרכבנו את המקרן תקרה וכן סהכ כל העבודות נעשו על פי שביעות רצונם.
6
כללי
גירסאות
סגור
שרון ט. תל אביב.
משוב: 27/02/2019
תיאור השירות:
התקנה של שתי טלוויזיות והתקנה של שני גופי תאורה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית וסה"כ הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 04/03/2019
משוב: 04/12/2018
תיאור השירות:
תליית טלוויזיה.
חוות דעת:
האמת שלא הייתי כל כך מרוצה. עשה עבודה של עשר דקות ולקח מחיר מגוחך (אחרי שניסה לקחת אפילו יותר) עם זאת, העבודה הייתה מקצועית.
איכות
10
מחיר
5
זמנים
7
יחס
7
7
כללי
גירסאות
דנה טוכנר, תל אביב.
אשרור: 10/07/2019
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
הרכבת שידת 3 מגירות של איקאה, תיקון ברז רופף ותליית מתלה לבגדים.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד, נעים הליכות, מקצועי, זריז ויסודי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל אוינר, תל אביב.
משוב: 21/04/2019
תיאור השירות:
התקנת מדפים ,מטבח עליון ותליית מתלים בבית.
חוות דעת:
הוא בא בזמן, היה בסדר ,הדינמיקה בין אישית היתה קצת לא נעימה, וגם המחיר לדעתי היה יקר, מבחינת עבודה עשה מקצועי וטוב.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
10
יחס
5
8
כללי
גירסאות
דרור יצחקי, תל אביב.
משוב: 17/04/2019
תיאור השירות:
הרכבת שולחן כתיבה מעץ.
חוות דעת:
הוא היה בסדר מבחינת שירות וזמינות, בא התקין ויצא כמו שצריך. גבה לדעתי מחיר קצת יקר.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
סטפני אהרונוביץ, תל אביב.
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
תיקון 3 שולחנות במשרד.
חוות דעת:
שירות מצוין! הוא קצת איחר בחצי שעה בהגעה אבל זה לא היה נורא, תיקתק את זה מהר. עשה עבודה טובה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סטפי כ. תל אביב.
אשרור: 26/03/2019
משוב: 26/12/2018
תיאור השירות:
פירוק והרכבה של ארון עם דלתות הזזה וחיזוקים, לצורך אינסטלציה באזור שהארון היה ממוקם.
חוות דעת:
ממש 10! הגיע בזמן, אלי הוא אדם נעים הליכות, סבלני, מיומן וביצע את העבודה בזריזות ויעילות. מומלץ מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל ד. תל אביב.
אשרור: 03/02/2019
משוב: 04/11/2018
תיאור השירות:
פירוק והרכבת ארון.
חוות דעת:
הוא היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אתי אייכנבוים, תל אביב.
משוב: 20/12/2018
תיאור השירות:
תיקון דלתות של ארונות בכל הבית.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מצוינת, גבה מחיר סביר והיה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 43 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק