מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עמית
ציון כללי:
9.35
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.60
זמנים 9.68
מחיר 9.07
איכות 9.50
דירוג כללי 9.35
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
עמית מרקו, תל אביב.
משוב: 04/03/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה באלטרנטור ברכב מסוג רנו.
חוות דעת:
בסך הכל העבודה הייתה מהירה ומקצועית, אבל המחיר היה מאוד גבוה לדעתי. מוסכים אחרים גובים על עבודה כזאת הרבה פחות. פשוט לא הוגן ולא אחזור לשם יותר בחיים.
איכות
7
מחיר
1
זמנים
8
יחס
4
3
כללי
גירסאות
עדי עמילני, תל אביב.
משוב: 24/02/2019
תיאור השירות:
ביצוע אישור בלמים לטסט.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! הוא לקח את הבדיקה ממש ברצינות (בד"כ הם בקושי בודקים ופשוט מעבירים) ועזר לי להעביר את הרכב טסט בלי קשר לבדיקה אצלו. עשה מעל ומעבר. תודה עמית!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברק סגל, תל אביב.
משוב: 08/04/2018
חוות דעת:
אדיב, נחמד, יעיל, זריז, מקצוען.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תום שנאן, תל אביב.
משוב: 17/02/2014
תיאור השירות:
החלפת שמנים בברקסים וגיר +תוסף והחלפת פילטר שמן בדיהסטו אפלוס שנת 98.
חוות דעת:
היה נחמד. הוא היה אדיב, מקצועי, עמד בזמנים, קיבל אותי מהר ונתן הסברים מפורטים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קיריל נזרוב, רמת גן.
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת רכב מסוג סובארו B4 לפני קניה.
חוות דעת:
עמית מעולה, הוא קבל אותי בהתרעה קצרה. היה זמין, מקצועי, יסודי וכנה. זה חסך לי המון כסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי בן שבת, זכרון יעקב.
משוב: 15/01/2020
תיאור השירות:
טיפול 75,000 לרכב מסוג סיאט לאון fr.
חוות דעת:
היה ככה ככה, לא משהו מיוחד. ברגע שעמית בעל המוסך פתח את המכסה רכב הוא אמר שיש ריח של נזילת מים מה שלא הגיוני, מילאתי מים לפני חצי שנה וזה עדיין הרבה מעל המינימום, אחרי שהסברתי לו שאין לי נזילת מים הוא האשים את השמן וכמובן שבדקנו והשמן יצא תקין. לקח מחיר בסדר לטיפול של פילטרים, אוויר ושמן, אבל קיבלתי הצעות יותר נמוכות.
איכות
5
מחיר
5
זמנים
5
יחס
5
5
כללי
גירסאות
תמר הלוי, בנימינה.
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף הכולל החלפת רפידות ברקסים וממיר קטליטי ברכב מסוג פיג'ו שנת 2008.
חוות דעת:
היה זמין שאגיע מידית, אחרי חודשיים נורת המנוע נדלקה שוב לא ברור אם קשור לטיפול שלו או לא.בסופו של דבר שילמתי את אותו כסף שוב למוסך מורשה והבעיה נפתרה.
איכות
4
מחיר
4
זמנים
10
יחס
10
5
כללי
גירסאות
זמרתיה ואביחי דוכן, גבעת אולגה.
אשרור: 13/01/2020
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת רכב מסוג מיצובישי לפני רכישה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, עמית היה אדיב, נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלדד נמני, חדרה.
משוב: 08/01/2020
תיאור השירות:
טיפול 10000 לרכב מסוג פורד פוקס שנת 2012 שכלל החלפת ברקסים.
חוות דעת:
הוא עשה לי טיפול 10,000 וגם טיפול לאחר 40,000 קמ"ש, היה בסדר גמור, מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי זלטזר, חדרה.
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון מערכת אוורור בניסאן מיקרה 2015.
חוות דעת:
נהדר, בחור מקסים, יש לי רק שבחים להגיד עליו! אין לי מילים, הוא כזה חביב ואמין, באמת בחור מיוחד במינו לא כל יום פוגשים כזה דבר. הייתה לי בעיה מורכבת במערכת אוורור באוטו והוא עזר במה שיכל וממש השתדל, עשה לי תיקון חלקי אבל לשביעות רצוני המוחלטת ונתן לי מחיר מצוין. הייתי מדרג 11 אם הייתי יכול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 245 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק