מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עמית
ציון כללי:
9.31
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.61
זמנים 9.66
מחיר 9.00
איכות 9.52
דירוג כללי 9.31
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
עמית מרקו, תל אביב.
משוב: 04/03/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה באלטרנטור ברכב מסוג רנו.
חוות דעת:
בסך הכל העבודה הייתה מהירה ומקצועית, אבל המחיר היה מאוד גבוה לדעתי. מוסכים אחרים גובים על עבודה כזאת הרבה פחות. פשוט לא הוגן ולא אחזור לשם יותר בחיים.
איכות
7
מחיר
1
זמנים
8
יחס
4
3
כללי
גירסאות
עדי עמילני, תל אביב.
משוב: 24/02/2019
תיאור השירות:
ביצוע אישור בלמים לטסט.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! הוא לקח את הבדיקה ממש ברצינות (בד"כ הם בקושי בודקים ופשוט מעבירים) ועזר לי להעביר את הרכב טסט בלי קשר לבדיקה אצלו. עשה מעל ומעבר. תודה עמית!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברק סגל, תל אביב.
משוב: 08/04/2018
חוות דעת:
אדיב, נחמד, יעיל, זריז, מקצוען.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תום שנאן, תל אביב.
משוב: 17/02/2014
תיאור השירות:
החלפת שמנים בברקסים וגיר +תוסף והחלפת פילטר שמן בדיהסטו אפלוס שנת 98.
חוות דעת:
היה נחמד. הוא היה אדיב, מקצועי, עמד בזמנים, קיבל אותי מהר ונתן הסברים מפורטים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויקטור פסנקו , נתניה.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
בדיקה לגילוי תקלה ברכב סוזוקי סוויפט.
חוות דעת:
עמית היה בסדר גמור. דיברתי איתו ומראש וקבענו שעה לפגישה, נכנסתי בזמן והוא הסביר לי מה הוא עושה ומה התהליך. הבדיקה הייתה יקרה והתיקון עוד יותר אז החלטתי בסוף ללכת למוסך אחר.
מחיר
5
זמנים
9
יחס
9
7
כללי
גירסאות
ניר הירשלר, נס ציונה.
אשרור: 18/05/2019
משוב: 15/02/2019
תיאור השירות:
הכנה לטסט והחלפה של הבלמים.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירלי אזרחי, חדרה.
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף שכלל תיקון בלמים, העברת טסט והחלפת חיישן חמצן ברכב מסוג ניסאן נוט.
חוות דעת:
אחרי שיצאתי הנורה של החיישן חמצן נדלקה וזה עדיין לא נפתר. הם הגיעו אליי מספר פעמים לנסות לתקן את התקלה, בסופו של דבר הכל סודר והטיפול הסתיים. כרגע הכל בסדר. הם היו נחמדים ונתנו את השירות בצורה טובה כמה שרק אפשר. המחיר היה מעט גבוה לטעמי.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יונה חכם, חדרה.
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף ברכב מסוג סקודה אוקטביה שנת 2016.
חוות דעת:
היה מעולה, הכל בסדר גמור. החברה במוסך היו טובים ועמדו בזמנים, קיבלו אותי טוב וסיימו בזמן. הכל פיקס. עם המחיר גם ממש הלכו לקראתי והיו מאוד הוגנים לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן הדר, זכרון יעקב.
משוב: 03/05/2019
תיאור השירות:
טיפול ברכב לאחר קנייה ותיקון מנוע אחורי שרוף ברכב של חברת סיטרואן c1.
חוות דעת:
כל השירות שלו היה מאוד נחמד ואמין. זו פעם ראשונה שלי במוסך והוא היה מאוד אדיב ונחמד והסביר לי כל דבר שיעזור לי לדעת בהמשך, ויחסוך ביקור במוסך, הוא עשה לי גם כן הנחה בעלות:)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלחי זכריהו, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
תיקון ציריה, בלמים והחלפת שמן ברכב מסוג פולקסווגן טוארג, שנת 2006.
חוות דעת:
אחלה מוסכניק, 10! נהנתי מהשירות, מהיחס ומהמחיר. מסרתי לו את הרכב שיעבור עליו לבדוק את כל התקלות שהוא מוצא, הוא כל פעם התקשר אלי, עדכן אותי בתקלה שמצא ואמר לי לפני שביצע תיקון. הוא היה נחמד מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 207 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק