מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עמית
ציון כללי:
9.34
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.63
זמנים 9.71
מחיר 9.05
איכות 9.52
דירוג כללי 9.34
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
עמית מרקו, תל אביב.
משוב: 04/03/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה באלטרנטור ברכב מסוג רנו.
חוות דעת:
בסך הכל העבודה הייתה מהירה ומקצועית, אבל המחיר היה מאוד גבוה לדעתי. מוסכים אחרים גובים על עבודה כזאת הרבה פחות. פשוט לא הוגן ולא אחזור לשם יותר בחיים.
איכות
7
מחיר
1
זמנים
8
יחס
4
3
כללי
גירסאות
עדי עמילני, תל אביב.
משוב: 24/02/2019
תיאור השירות:
ביצוע אישור בלמים לטסט.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! הוא לקח את הבדיקה ממש ברצינות (בד"כ הם בקושי בודקים ופשוט מעבירים) ועזר לי להעביר את הרכב טסט בלי קשר לבדיקה אצלו. עשה מעל ומעבר. תודה עמית!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברק סגל, תל אביב.
משוב: 08/04/2018
חוות דעת:
אדיב, נחמד, יעיל, זריז, מקצוען.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תום שנאן, תל אביב.
משוב: 17/02/2014
תיאור השירות:
החלפת שמנים בברקסים וגיר +תוסף והחלפת פילטר שמן בדיהסטו אפלוס שנת 98.
חוות דעת:
היה נחמד. הוא היה אדיב, מקצועי, עמד בזמנים, קיבל אותי מהר ונתן הסברים מפורטים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלמוג קסטנבאום, בנימינה.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
החלפת משולשים לגלגלים, החלפת ברקסים, מילוי שמן וטיפול כללי לפני הטסט עבור רכב מסוג סוזוקי.
חוות דעת:
סך הכל היה דיי סבבה, אם כי חלק מהבעיות אולי חזרו ואני צריך לבדוק אותם שוב. לגבי המחיר אני לא ביררתי לפני ולא עשיתי השוואה אבל היה נראה מעט יקר.
איכות
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יונה חכם, חדרה.
אשרור: 11/09/2019
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף ברכב מסוג סקודה אוקטביה שנת 2016.
חוות דעת:
היה מעולה, הכל בסדר גמור. החברה במוסך היו טובים ועמדו בזמנים, קיבלו אותי טוב וסיימו בזמן. הכל פיקס. עם המחיר גם ממש הלכו לקראתי והיו מאוד הוגנים לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זמרתיה ואביחי דוכן, גבעת אולגה.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת רכב מסוג מיצובישי לפני רכישה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, עמית היה אדיב, נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן ישראל, חדרה.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
טיפול ברכב של חברת טויוטה שכלל החלפת פלגים, רפידות בלמים, ניקוי פוליש לפנסים והחלפת שתי נורות.
חוות דעת:
בחור נחמד מאוד, תמיד שמח לעזור, מקצועי מאוד, עומד בזמנים, מקבל יפה מאוד את הלקוח, המחיר הוגן ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל נחמיאס, כפר מונש.
משוב: 26/07/2019
תיאור השירות:
החלפת כבל קלאץ' ברכב מסוג יונדאי.
חוות דעת:
היה על הכיפאק, הוא אחלה של בחור! ממש נחמד ומהיר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בוריס סולוביוב, חדרה.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
טיפול 10,000 בסיאט לאון 2018 שכלל החלפת שמן ופילטר שמן.
חוות דעת:
השירות היה טוב מאוד בזמן קצר. המחיר היה טוב מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 215 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק