מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עמית
ציון כללי:
9.26
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.53
זמנים 9.61
מחיר 8.95
איכות 9.40
דירוג כללי 9.26
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יהונתן בר, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף כולל החלפת מיכל מים ותוסף שמנים ברכב מאזדה 3 שנת 2007.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, בן אדם אדיב, המחיר בסדר לדעתי, קיבל אותי זריז ועבד מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד אביטל, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי שכלל החלפת חלקים ברכב מסוג פורד סיאטה שנת 2012.
חוות דעת:
היה בסדר גמור ואני מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם זיגל, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 02/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת בלמים לטסט עבור רכב שנת 2002.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, מקצועי וזריז.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יהל בן משה, קציר-חריש.
משוב: 09/12/2019
תיאור השירות:
בדיקת רכב וייעוץ.
חוות דעת:
עמית היה בסדר גמור. בדק וייעץ לגבי מצב הרכב וגבה מאיתנו מחיר הוגן עבור כך. אדם אמין ויצאנו מרוצים :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפתח עמיר, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף שכלל החלפת רפידות וברקסים קדמיים ואחוריים ברכב מסוג מאזדה שנת 2011.
חוות דעת:
היה אדיב, מקצועי ואני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס רוטשטיין, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 13/11/2019
תיאור השירות:
טיפול 150,000 כולל שטיפת מנוע משאריות שמן ישן והחלפת בית מנורה אחורי.
חוות דעת:
היה שירות אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עוזי קוגמן, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 13/11/2019
תיאור השירות:
טיפול 90,000 לטויוטה קורולה.
חוות דעת:
מעולה! הוא עשה עבודה טובה והיה שירותי מאוד והוגן. המחיר היה טיפה יקר אבל סך הכל היה מצוין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון ויטן, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
מילוי גז ברכב סוזוקי SX4.
חוות דעת:
עמית היה ממש סבבה! עשה את העבודה במקום והייתי מרוצה. היה נחמד ועבד מהר, המחיר הוגן ולמרות שהמזגן חזר לעבוד הוא המליץ לי לחזור בעוד חודש אם הבעיה לא עוברת כדי שיאבחן אם הדליפה מהמדחס ואז נצטרך להחליף אותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליבי בר, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 19/07/2019
תיאור השירות:
בדיקה של פיג'ו 308, החלפת פילטרים והחלפת שמן.
חוות דעת:
הוא היה מהמם. ממה שאני חוויתי הוא מאוד הגון, היה משהו מסוים שאני רציתי לעשות והוא אמר שהוא לא מוכן לעשות את זה כי זה יכול לפגוע לי ברכב. יכול להיות שאדם אחר לא היה ישר כמוהו בגלל שהיה רוצה את התשלום הנוסף על זה. ידע להגיד לי מה כן לעשות ואיך כדאי לתקן. יצאתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלחי זכריהו, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
תיקון ציריה, בלמים והחלפת שמן ברכב מסוג פולקסווגן טוארג, שנת 2006.
חוות דעת:
אחלה מוסכניק, 10! נהנתי מהשירות, מהיחס ומהמחיר. מסרתי לו את הרכב שיעבור עליו לבדוק את כל התקלות שהוא מוצא, הוא כל פעם התקשר אלי, עדכן אותי בתקלה שמצא ואמר לי לפני שביצע תיקון. הוא היה נחמד מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 251 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק