מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עמית
ציון כללי:
9.41
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.66
זמנים 9.72
מחיר 9.15
איכות 9.57
דירוג כללי 9.41
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מנאר סעיד, חיפה.
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה בפג'ו 206.
חוות דעת:
מקסים! מאוד עזר לי ואפילו לא גבה ממני תשלום. הוא מאוד חמוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבינועם מ, חיפה.
משוב: 05/09/2017
תיאור השירות:
טיפול 10,000 הכולל החלפה של בלמים והכנה לטסט, ברכב מסוג טויוטה יאריס.
חוות דעת:
לאחר שסיימתי וניגשתי לטסט שבוע לאחר מכן נתגלו בעיות שהם לא תיקנו בבלמים למרות הסכום המאד לא מבוטל ששילמתי. נאלצתי ללכת למוסך אחר לבצע את התיקונים. מרגיש שסיבנו אותי.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
תומר מרציאנו, חיפה.
אשרור: 10/12/2016
משוב: 07/09/2016
חוות דעת:
היה מצויין! אני מאד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד כ. חיפה.
משוב: 27/10/2016
תיאור השירות:
טיפול 10,000 לרכב טויוטה קורולה 2001.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא נתן שירות אדיב ומקצועי במחיר הוגן. תיקן על הדרך דפיקה בטמבון בלי לגבות על זה כסף. ממליץ בחום.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מאיר ד. חיפה.
אשרור: 23/08/2016
משוב: 24/02/2016
תיאור השירות:
החלפת וישרים ותיקון מנגנון ברכב מסוג ניסאן אלמרה משנת 2000.
חוות דעת:
הוא תותח. אני רוצה מאוד מהכל- מהמחיר, השירות והאמינות. השוויתי את המחירים עם מוסכים אחרים והם אמרו לי מחירים שהיו גבוהים פי שתיים ופי שלוש. הוא היה חבל על הזמן. הוא עשה הרבה מעבר למה שציפינו ממנו ושם לב לבעיות אחרות על הדרך. הופתענו מזה שבכלל היה לו אכפת. הוא מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יבגני רפפורט, חיפה.
אשרור: 21/01/2016
משוב: 16/10/2015
תיאור השירות:
תיקון חלון ברכב מסוג פיג'ו.
חוות דעת:
עשה שירות מוצלח שאני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
נעם א. חיפה.
אשרור: 10/11/2015
משוב: 14/07/2015
תיאור השירות:
טיפול עשרת אלפיים ברכב מסוג טויוטה יאריס שנת 2006.
חוות דעת:
הוא היה אדיב שירותי ומנומס. בשונה משאר המקומות הוא הסביר את העבודה שהוא הולך לעשות וביקש אישור. קבענו בזמן שהיה לחוץ לי והוא ממש עמד בזמנים וסיים את כל העבודה בזמן.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונתן רוזן, חדרה.
משוב: 11/12/2019
תיאור השירות:
תיקון ברקסים ומשאבת מים לרכב מסוג סקודה.
חוות דעת:
עמית מעולה! הוא יוצא מן הכלל ממש מעבר לסטנדרט המוכר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירב כהן, חדרה.
משוב: 10/12/2019
תיאור השירות:
החלפת משולשים ברכב מסוג יונדאי.
חוות דעת:
היה ממש בסדר גמור, הוא עשה עבודה טובה והייתי מרוצה מהשרות שלו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהל בן משה, קציר-חריש.
משוב: 09/12/2019
תיאור השירות:
בדיקת רכב וייעוץ.
חוות דעת:
עמית היה בסדר גמור. בדק וייעץ לגבי מצב הרכב וגבה מאיתנו מחיר הוגן עבור כך. אדם אמין ויצאנו מרוצים :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 236 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק