מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עמית
ציון כללי:
9.48
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.68
זמנים 9.53
מחיר 9.15
איכות 9.52
דירוג כללי 9.48
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אדוה שרקי, חדרה.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 23/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכב מסוג סוזוקי סוויפט שנת 2002.
חוות דעת:
הוא היה ממש טוב מבחינת יחסי אנוש, מקצועיות ומחיר. הוא מקסים ואדיב, רק דברים טובים. גם הצוות שלו קיבל אותנו ממש יפה, הוא טיפל וקיבל אותי ממש מהר, באמת אחלה. אחרי כמה חודשים, אני ממשיכה להגיע אליו ויותר ויותר מרוצה מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בניהו טרבלסי, קציר-חריש.
משוב: 08/05/2020
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכב מסוג מזדה 3 שנת 2010.
חוות דעת:
בגדול הוא היה בסדר ומאוד נחמד, אבל יקר.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עפרה אפרתי, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 20/02/2018
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכב מחברת יונדאי.
חוות דעת:
הוא היה אחלה.
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלישיב בירנבאום, תקוע.
אשרור: 29/09/2015
משוב: 29/06/2015
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכב מסוג הונדה ג'ז 2003.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה!!! אדיב, מקצועי, נחמד, גבה מחיר הוגן והייתי סופר מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד אילון, מודיעין.
משוב: 11/08/2015
תיאור השירות:
התקנת מצבר חדש ברכב סובארו.
חוות דעת:
הכל היה אחלה,הם עבדו מהר והמחיר היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורן ס. חיפה.
אשרור: 17/11/2014
משוב: 09/07/2014
תיאור השירות:
החלפת מצבר ובדיקה כללית לרכב אופל קורסה משנת 2000.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הייתי מרוצה מהמחיר, מהשירות ומהזמינות. הוא גם עשה לי בדיקה לפני קניה לרכב ללא תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון חזן, זכרון יעקב.
משוב: 30/10/2014
תיאור השירות:
טיפול והחלפת מצבר ברכב מסוג פורד פיאסטה, שנת 2010.
חוות דעת:
הם היו מאוד נחמדים ואמינים. חלקי החילוף הבסיסיים היו מקוריים שזה מעולה והם יותר זולים ממוסך מורשה. יצאתי מאוד מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מצבר ב-CHEVROLET CRUZE.
חוות דעת:
הוא בחור על הכיפאק! הוא היה ממש נחמד ומאיר פנים.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 07/06/2018
תיאור השירות:
החלפת תושבת מותח, מדחס, שסתום, רצועת מנוע ומצבר בפורד פוקוס 2003.
חוות דעת:
הלכתי לשם בעקבות בעיה במזגן. הוא בדק את הרכב ביסודיות, ראה בעיות שונות ואמר שצריך להחליף את המדחס. כשהם העלו את האוטו להחליף את המדחס הם ראו שיש משהו לא בסדר בתחום אחר והם לא עשו עבודה כדי לא להרוס. הוא אמר שאני יכולה לחזור למוסך שלי אבל בחרתי שהוא יתקן את התקלה. הוא היה מאוד אדיב והסביר על התקלה ותיקן אותה. הוא היה מאוד נעים וחברותי אבל זה תחום שאני לא מבינה בו ואני לא מבינה אם זה היה באמת לצורך. עכשיו האוטו תקין וכרגע הכל בסדר.
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
8
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 09/02/2016
משוב: 10/11/2015
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכב מסוג סקודה 2009.
חוות דעת:
היה מצוין, זו לא הפעם הראשונה שאני פונה אליו וגם בפעמים הקודמות המלצתי עליו. אני מרוצה מכל הבחינות, בהחלט ממליץ עליו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 107 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מיזוג אוויר וחשמל לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק