מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עמית
ציון כללי:
9.20
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.51
זמנים 9.66
מחיר 8.88
איכות 9.38
דירוג כללי 9.20
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יובל זרגרי, ראשון לציון.
משוב: 19/11/2019
תיאור השירות:
הכנה לטסט ותיקון חיישן של הכרית אוויר ברכב מסוג יונדאי i20 שנת 2013.
חוות דעת:
היה אחלה! נתן שירות טוב, נראה שעשה עבודה מקצועית והמחירים גם סבירים אחרי שעשיתי בדיקה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רומן סושציין, ראשון לציון.
משוב: 29/07/2018
תיאור השירות:
טיפול עשרת אלפים ברכב.
חוות דעת:
היה ממש אחלה, מושלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ראובן מרניאנסקי, ראשון לציון.
משוב: 08/03/2018
תיאור השירות:
החלפת רפידות בלמים ברכב סיטרואן c1.
חוות דעת:
הוא בעל מקצוע ברמה הכי גבוהה שיש. עושה עבודה נהדרת במחיר הכי טוב שמצאתי. אני חלק מפרויקט גדול ואת כל הדיירים שלי הפנתי אליו. באמת רמה גבוהה מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן קייסמן, ראשון לציון.
משוב: 05/11/2017
תיאור השירות:
החלפת מסרק הגה.
חוות דעת:
היה מעולה, הכל היה ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגי יוגב, ראשון לציון.
משוב: 07/02/2014
תיאור השירות:
החלפת סלילים במנוע ברכב מסוג רנו מאגן 2006.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא תיקן לי את האוטו עוד באותו יום. הייתי מרוצה מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מור בניאיש, הרצליה.
משוב: 01/06/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ותיקון בלמים ברכב מסוג יונדאי i30.
חוות דעת:
גיסתי הלכה אליו והייתה ממש מרוצה, השירות שלו היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון ויטן, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 24/05/2020
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
מילוי גז ברכב סוזוקי SX4.
חוות דעת:
עמית היה ממש סבבה! עשה את העבודה במקום והייתי מרוצה. היה נחמד ועבד מהר, המחיר הוגן ולמרות שהמזגן חזר לעבוד הוא המליץ לי לחזור בעוד חודש אם הבעיה לא עוברת כדי שיאבחן אם הדליפה מהמדחס ואז נצטרך להחליף אותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלישבע פראוה, חדרה.
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
החלפת גומייה במיכל הדלק ברכב מסוג טויוטה קורולה שנת 2008.
חוות דעת:
השירות היה מצוין והעבודה טובה מאוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביבית סער, קיסריה.
אשרור: 05/05/2020
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
החלפת חיישן ברכב מסוג סוזוקי מודל 2017.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מצויין מעמית המקסים! אחד האנשים החמודים, אני ממליצה לכולם ללכת אליו - הוא אמין, מחירים הוגנים, נותן הרגשה טובה ומסביר כל מה שהוא עושה בסבלנות ובחיוך, תודה רבה לך על השירות המעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילי הלמוש, תל אביב.
אשרור: 03/05/2020
משוב: 30/01/2020
תיאור השירות:
טיפול ממיר קטליטי לרכב מסוג טויוטה קורולה שנת 2006.
חוות דעת:
עמית היה בחור מאד נחמד ושירותי. הוא זכר אותי משיחה חודש לפני והתייחס לעניין ברצינות. המוסך נקי ומסודר, הוא טיפל בבעיה תוך זמן מאד קצר, המחיר היה כמו שאמר מראש ואני מרוצה ממנו.
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 270 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק