מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עמית
ציון כללי:
9.33
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.62
זמנים 9.69
מחיר 9.03
איכות 9.51
דירוג כללי 9.33
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רומן סושציין, ראשון לציון.
משוב: 29/07/2018
תיאור השירות:
טיפול עשרת אלפים ברכב.
חוות דעת:
היה ממש אחלה, מושלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ראובן מרניאנסקי, ראשון לציון.
משוב: 08/03/2018
תיאור השירות:
החלפת רפידות בלמים ברכב סיטרואן c1.
חוות דעת:
הוא בעל מקצוע ברמה הכי גבוהה שיש. עושה עבודה נהדרת במחיר הכי טוב שמצאתי. אני חלק מפרויקט גדול ואת כל הדיירים שלי הפנתי אליו. באמת רמה גבוהה מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן קייסמן, ראשון לציון.
משוב: 05/11/2017
תיאור השירות:
החלפת מסרק הגה.
חוות דעת:
היה מעולה, הכל היה ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגי יוגב, ראשון לציון.
משוב: 07/02/2014
תיאור השירות:
החלפת סלילים במנוע ברכב מסוג רנו מאגן 2006.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא תיקן לי את האוטו עוד באותו יום. הייתי מרוצה מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל נחמיאס, כפר מונש.
משוב: 26/07/2019
תיאור השירות:
החלפת כבל קלאץ' ברכב מסוג יונדאי.
חוות דעת:
היה על הכיפאק, הוא אחלה של בחור! ממש נחמד ומהיר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בוריס סולוביוב, חדרה.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
טיפול 10,000 בסיאט לאון 2018 שכלל החלפת שמן ופילטר שמן.
חוות דעת:
השירות היה טוב מאוד בזמן קצר. המחיר היה טוב מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליבי בר, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 19/07/2019
תיאור השירות:
בדיקה של פיג'ו 308, החלפת פילטרים והחלפת שמן.
חוות דעת:
הוא היה מהמם. ממה שאני חוויתי הוא מאוד הגון, היה משהו מסוים שאני רציתי לעשות והוא אמר שהוא לא מוכן לעשות את זה כי זה יכול לפגוע לי ברכב. יכול להיות שאדם אחר לא היה ישר כמוהו בגלל שהיה רוצה את התשלום הנוסף על זה. ידע להגיד לי מה כן לעשות ואיך כדאי לתקן. יצאתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרב ל. רמת השרון.
אשרור: 11/07/2019
משוב: 12/03/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סמואל מקונן, חדרה.
אשרור: 03/07/2019
משוב: 03/03/2019
חוות דעת:
היה ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנטון גריצנקו, חדרה.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
טיפול 190000 ק"מ, לרנו פלואנס 2010, כלל החלפת בלמים, משאבת שמן ומים, החלפת רצועת טיימינג, שמן ונוזל קירור.
חוות דעת:
זמינות טובה, הבאתי את הרכב ב9:00 בבוקר ואספתי ב14:00. המחירים די דומים לשוק לפי מה שהשוותי באינטרנט. התאכזבתי מכך שכאשר הגעתי הביתה ונתתי למנוע להתקרר ביצעתי בדיקה של כל הנוזלים והתוצאות: שמן - חצי מיכל. נוזל קירור - מתחת לקו המינימום. נוזל בלמים - נדלקה נורה שחסר נוזל בלמים אז הוספתי כמעט חצי בקבוק. נוזל לניקוי שמשות - ריק לגמרי. הייתי מצפה שלאחר טיפול במוסך כל המיכלים יהיו מלאים. כמו כן, חלק מהשירות היה החלפת שמן ונוזל קירור.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
7
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 212 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק