מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חיים
ציון כללי:
9.88
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.88
מחיר 9.88
איכות 9.62
דירוג כללי 9.88
התפלגות

מחושב על 8 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מרסל פרדס, חולון.
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
החלפת כרטיס של מזגן רגיל 1 כח סוס חברת תדיראן.
חוות דעת:
היה 10! נתן טיפול טוב ועשה עבודה טובה, אמין ובא למחרת להביא חלק חדש, הוא בן אדם מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דפוס גל אמין, חולון.
משוב: 12/02/2018
תיאור השירות:
תיקון של קומפיילר במזגן והרכבת צינור להורדת המים מקומה שנייה.
חוות דעת:
אני ממליצה עליו בחום. הוא איש יקר, מקצועי, אדיב, יש לו מילה, צדיק, חייכן ושירותי. אני משתמשת בשירותיו כבר כמה שנים ויש לי רק מילים טובות להגיד עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה חרסט, חיפה.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה, 3 וחצי כוח סוס.
חוות דעת:
שירות מצוין, בעל מקצוע טוב, מקצועי, הקשר איתו היה טוב, קבענו יום לפני והגיע בזמן ואפילו הקדים והתאים לי, ענה בסבלנות על כל השאלות וגבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל מועב, רמת גן.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים והחלפת כבל תקשורת.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אייל נדיר , רמת גן.
משוב: 18/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן תדיראן שכלל החלפת כרטיס אלקטרוני.
חוות דעת:
אני מעסיק אותו כבר כמה שנים, השרות יוצא מן הכלל. שרות מהיר והמחירים הוגנים מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאורה טופז, נס ציונה.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר ומזגן שהפסיקו לקרר.
חוות דעת:
הוא טכנאי מוכשר, צדיק, הוגן מאוד ומקצוען אמיתי. נעזרתי בו כבר פעמיים. בנוסף, המחיר היה הוגן מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברק גנון, ראשון לציון.
משוב: 06/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במזגן בעקבות נזילה בצינור החיצוני.
חוות דעת:
הוא אחלה טכנאי שעובד איתנו ועם ההורים שלי כבר הרבה זמן. קיבלתי את המספר שלו כהמלצה מחברה של אמא שלי, הוא מאוד מקצועי והמחיר שלו הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי איילון, ראשון לציון.
משוב: 13/01/2018
תיאור השירות:
טיפול שוטף במזגנים.
חוות דעת:
הוא אדם אמין, ישר ולא יקרן.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 8 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק