מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ליאור
ציון כללי:
9.87
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.91
מחיר 9.71
איכות 9.86
דירוג כללי 9.87
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
הדר ל. תל אביב.
משוב: 29/08/2018
תיאור השירות:
התקנת מקלחון.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מעולה! בהתייעצות הציע כמה חלופות סבירות ואמר מה לדעתו הכי מתאים שהיה דווקא יותר זול ממה שחשבנו מלכתחילה. נתן מחיר טוב והעבודה גם כן הייתה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רעות אדמון, רמת גן.
אשרור: 03/10/2017
משוב: 22/06/2017
תיאור השירות:
ייצור והתקנת 3 מקלחונים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! זו פעם שניה שהוא בא אלינו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל ה. בני ברק.
משוב: 24/08/2017
תיאור השירות:
התקנת מקלחון.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. היה משהו שלא הינו מרוצים והוא ישר הגיע לסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת סער, רמת גן.
משוב: 14/03/2017
תיאור השירות:
התקנת שלושה מקלחונים.
חוות דעת:
הוא היה נהדר, ממש! באמת הכל היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רינה ב. רמת גן.
אשרור: 16/09/2014
משוב: 16/06/2014
תיאור השירות:
התקנת מקלחון.
חוות דעת:
היה מצוין. אני מרוצה מהמידות המדויקות שהוא לקח, מהזמנים שאמר וקיים, ומכל ההתנהלות וההתייחסות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רעות אדמון, רמת גן.
אשרור: 21/01/2014
משוב: 17/10/2013
תיאור השירות:
התקנת מקלחון ואמבטיון.
חוות דעת:
הוא היה עשר. הוא היה זריז, חביב, מקצועי, עמד בכל הציפיות והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם ג. תל אביב.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
תיקון וחיזוק צירים, הרמת דלת והתקנת מגבים במקלחון.
חוות דעת:
ליאור היה ממש מהמם, הייתי מאוד מרוצה! הגיע עם עובד שלו, היו יעילים והמחיר הוגן. נעימי הליכות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חזי בכור, קרית אונו.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
התקנת 3 מקלחונים.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, ליאור נתן שירות מעבר למצופה, המחיר היה סביר לטעמי, קבענו מראש על הזמנים, הוא הגיע מהר, נתן הצעת מחיר דרך הטלפון ועמד בדבריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמי מלכה, רמת השרון.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מקלחון חדש.
חוות דעת:
שירות מצוין! ליאור התקין לי מקלחון חדש ועשה עבודה מצוינת. מקצועי, נקי ויפה. עמד בזמנים ובמחיר שקבענו מראש. היה תענוג לעבוד איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליל ארו, חולון.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
התקנת תומך למקלחון.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור רק לדעתי המחיר היה מעט גבוה, אבל מבחינה מקצועית היה 100 אחוז והוא גם היה נחמד מאוד.
איכות
8
מחיר
6
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
תמי אשל, יהוד.
משוב: 08/05/2019
תיאור השירות:
התקנת מקלחון.
חוות דעת:
שירות מדהים, הוא בחור מהמם. גם נחמד וגם מקצועי. הוא עמד בזמנים והיה אמין, מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רעות ס. תל אביב.
משוב: 30/01/2019
תיאור השירות:
התקנת מקלחון.
חוות דעת:
איש מדהים! הגיע בזמן, סיפק את הסחורה בזמן, עבד יפה, לא התלונן למרות שהיה קצת קשה טכנית, המחיר שאמר מראש נשאר, המחיר הוגן ואני מרוצה!
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית ב. רעננה.
אשרור: 21/01/2019
משוב: 23/10/2018
תיאור השירות:
התקנה של מקלחון.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן, מקצועי מאוד. עשה עבודה טובה עם גימורים טובים לשביעות רצוני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברק כהן, באר יעקב.
אשרור: 18/11/2018
משוב: 19/07/2018
תיאור השירות:
תיקון יציאת מים ממקלחון שכלל התקנת ספים והחלפת גומיות.
חוות דעת:
הוא היה פשוט נפלא. הוא עשה תיקון של איש מקצוע אחר שעשה לי עבודה לא טובה בבית. הוא היה מאוד מאוד מקצועי ונתן שירות מעולה וגם הגדיל ראש בעבודתו. כבר מהמקלחת הראשונה יש תוצאה לעבודה שלו ואני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף טורז, תל אביב.
משוב: 15/04/2018
תיאור השירות:
התקנת זכוכית במקלחון.
חוות דעת:
הכל היה מצוין! המחיר היה הוגן והשירות לבבי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לוטן טייטלר, כרמי יוסף.
אשרור: 13/12/2017
משוב: 11/09/2017
תיאור השירות:
התקנת שני מקלחונים.
חוות דעת:
השירות היה מעולה! הוא מקצועי ואדיב. הוא הגיע בזמן,עשה מדידות וידע מה לשאול. קבענו מועד שזה יסופק והוא הגיע בזמן ותיקתק את זה. גם המחיר היה טוב. ממש עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שילה נחשון, תל אביב.
משוב: 16/11/2017
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לאטימה של מקלחון.
חוות דעת:
במקום להגיע ולגבות תשלום, הוא הסביר שאני יכול לבד להחליף גומי האטימה והסביר לי מה לקנות ואיפה, אני מרוצה ממנו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם מ, תל אביב.
משוב: 02/10/2017
תיאור השירות:
התקנת מקלחון שכללה החלפת גומיות בצירים והתקנת מגב תחתון.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! הוא היה מקצועי, אדיב וממש מעולה. הוא היה מאה אחוז ואפשר להגיד עליו רק דברים טובים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איבן שסטקוב, חולון.
אשרור: 13/06/2017
משוב: 02/02/2017
תיאור השירות:
תיקון של מקלחון והתקנת מראה.
חוות דעת:
הוא עשה את התיקון כמו שצריך, ומבחינת המחיר הוא היה יותר שווה מאחד אחר שבדקתי. הייתי מאוד מרוצה והייתי חוזר אליו אם הייתי צריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר גל, תל אביב.
משוב: 17/03/2017
תיאור השירות:
התקנת מקלחון.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד. הוא היה מקצועי, נחמד והכל היה 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 893 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשזגג רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות זגגות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק