מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מיכאל
ציון כללי:
9.39
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.61
זמנים 9.55
מחיר 8.76
איכות 9.64
דירוג כללי 9.39
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
דניאל מינץ, מרחביה (מושב).
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
התקנת שני מאוורירי תקרה.
חוות דעת:
היה מצוין, הגיע בזמן, עבד מאוד מהר ונקי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

חשמלאים נוספים באזור ישובי עמק יזרעאל

ישראל בוקר, תמרת.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
התקנת גוף תאורה.
חוות דעת:
מיכאל היה מאוד שירותי, הגיע בזמן, עשה עבודה מהירה ונקייה. אנחנו מרוצים:)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם י. יקנעם(מושבה).
אשרור: 31/03/2019
משוב: 28/01/2019
תיאור השירות:
איתור תקלה שגרמה לקפיצה של הפחת באופן רנדומלי.
חוות דעת:
פתר את התקלה בקלות אחרי ששני חשמלאים אחרים לא הצליחו. הבטיח לחזור אם התקלה לא סודרה. הציע שהתשלום יתבצע לאחר מספר ימים כדי לוודא שאכן אין תקלה, ואף שמר על קשר למחרת לשאול אם אכן לא היו נפילות חשמל מאז שתיקן. אציין שהמחיר יקר מחשמלאים אחרים, אם כי היות והתקלה אכן סודרה אני מרגיש שקיבלתי תמורה לכסף שלי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנה בר, יקנעם(מושבה).
משוב: 21/03/2019
תיאור השירות:
התקנת כיריים חשמליים, נורות לד ושעון חשמל.
חוות דעת:
הוא אדם מאוד נחמד, העבודה שעשה מצוינת והוא מקצוען. בעיני המחירים שלו קצת יקרים.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
צופית סולאז, נופית.
אשרור: 26/01/2019
משוב: 26/12/2018
תיאור השירות:
תיקון מספר אזורים בבית בהם החשמל לא עבד, סידור חוטי חשמל בתיבה, החלפת שקעים מקולקלים, תיקון נקודות בבית שעשו קצר והחליף תקע לשני מכשירי חשמל.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע על הבוקר למחרת הקריאה כי ביום שהתקשרתי לא היה באזור, היה אדיב ונחמד מאד, הסביר על כל התקלות ומה כדאי לעשות בהמשך. עבד שעתיים ותיקן המון דברים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמר איתם, נופית.
משוב: 17/01/2019
תיאור השירות:
החלפת חלקים בתוך דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה, עשה את העבודה כמו שצריך ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בן דואק, חנתון.
משוב: 08/01/2019
תיאור השירות:
תיקון חוטי תקשורת בבית.
חוות דעת:
היה טוב מאד, הוא היה מקצועי, עבד לעניין, השקיע, פתר את הבעיה ועשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
נאוה נאור, גבעת אלה.
משוב: 04/11/2018
תיאור השירות:
העברת קו חשמל מארון חשמל לארון חשמל פנימי.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז לניאדו, יקנעם(מושבה).
משוב: 09/10/2018
תיאור השירות:
התקנה של גופי תאורה.
חוות דעת:
מצוין- אין מילים :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון ריניס, גבעת אלה.
אשרור: 02/10/2018
משוב: 28/08/2018
תיאור השירות:
תיקון של קצר בלוח החשמל.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מאוד טובה. זיהה מהר מאוד את התקלה ועבד מהר ובמקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 225 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק