מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מיכאל
ציון כללי:
9.45
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.60
זמנים 9.57
מחיר 8.86
איכות 9.61
דירוג כללי 9.45
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שמואל גלייזנר, רמת ישי.
אשרור: 25/11/2019
משוב: 06/01/2019
תיאור השירות:
תיקון ארון חשמל שכלל התקנת הארקה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה ממנו, הוא עשה עבודה טובה מעל למצופה. היה בסדר גמור והמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני יואל, קרית טבעון.
משוב: 21/11/2019
חוות דעת:
השרות היה מקצועי ונעים. נענה לבקשות שינוי לאחר התקנה. לא זול, אבל לשביעות רצוני המלאה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוגב שרון, רמת ישי.
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
החלפת בית מנורה ובדירת הארקה בדירה.
חוות דעת:
התרשמתי לטובה! הוא הגיע בזמן והיה נחמד. הוא נתן מחיר לא זול לטעמי, אבל סך הכל הוא עשה עבודה טובה והיה עשר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן ישראלי, קרית טבעון.
משוב: 06/10/2019
חוות דעת:
היה נהדר! בעל מקצוע שכל אחד צריך, אמין, נאמן, ישר והגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לינור קורן, קרית טבעון.
משוב: 03/05/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט לדוד.
חוות דעת:
הם היו מהממים! באו צוות של שלושה, מיכאל והעוזרים שלו והיו מקצועיים בטירוף. עשו עבודה מצוינת ונתנו עצות גם לגבי דברים אחרים. הם הגיעו ממש מהר, טיפלו בבעיה כמו שצריך ואנחנו בוודאות נעזר בהם שוב.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכסנדר פלס, קרית טבעון.
אשרור: 10/04/2019
משוב: 06/02/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! הוא הגיע אפילו בשבת כי זה היה לנו דחוף, טיפל בבעיה והסביר הכל, ממש מאה מתוך מאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלעד יצחקי, קרית טבעון.
אשרור: 21/02/2019
משוב: 21/12/2018
תיאור השירות:
בדיקת בוילר והחלפת נורות בסלון.
חוות דעת:
הוא בא לבדוק את הבוילר, מצא שהוא עובד ואין בעיה והתנדב להחליף נורות בסלון. עבור השירות הזה לקח סכום מוגזם לטעמי, כולל הביקור בו מצא שאין בעיה.
איכות
8
מחיר
4
זמנים
9
יחס
8
6
כללי
גירסאות
ניל בן ישי, קרית טבעון.
משוב: 06/01/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר, החלפת מנגנון תאורה אוטומטי ומתגים בחדר מדרגות.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! פניתי למיכאל בעקבות תקלה במנגנון תאורה אוטומטי בחדר המדרגות וקצר חשמלי שגרם לתאורה להיכבות לגמרי. מיכאל הגיע בהתראה קצרה כבר באותו יום בערב כדי לתת מענה ראשוני בכדי שתהיה תאורה בחדר המדרגות בלילה. למחרת הגיע בבוקר שוב כדי להחליף את המנגנון האוטומטי ומספר מתגים ולוודא שהכול עובד באופן תקין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי רביע, רמת ישי.
משוב: 20/11/2018
תיאור השירות:
התקנת נקודות חשמל, תיקון תקלה שגרמה לקצר והתקנת גוף תאורה.
חוות דעת:
מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חלי רביד, קרית טבעון.
משוב: 19/08/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר בתנור.
חוות דעת:
המחיר הוגן לדעתי, השרות מהיר ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 269 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק