מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בני
ציון כללי:
9.50
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.50
זמנים 9.18
מחיר 9.05
איכות 9.50
דירוג כללי 9.50
התפלגות

מחושב על 22 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
לריסה גלוזמן, חולון.
משוב: 27/12/2014
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום של בניין, הכולל- תיקון אינטרקום ראשי והחלפת אינטרקום של הדיירים.
חוות דעת:
הוא היה נהדר :) באמת אין מילים, גם מבחינת מחיר וגם מבחינת העבודה. היינו אחרי שיפוץ של הבניין והאינטרקום לא עבד וגם חלק מהמכשירים של הדיירים. הוא הגיע ונשאר יום שלם לעבוד על הכל עד שהוא תיקן את כל מה שהיה צריך. הוא בעל מוטיבציה ורצון יוצא דופן לעזור. אני מאוד ממליצה עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלכס רוטשטיין, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 12/12/2017
תיאור השירות:
החלפת לחצן אינטרקום בבניין מגורים.
חוות דעת:
השירות שלו היה מצויין. הוא היה אדיב ומקצועי.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסתי ליבא, הרצליה.
אשרור: 13/10/2015
משוב: 15/04/2015
תיאור השירות:
החלפת מקלדת של אינטרקום בכניסה לבית פרטי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור אדיב נחמד ועשה עבודה מקצועית.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירית ברקן, כפר סבא.
משוב: 04/06/2015
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום בבניין.
חוות דעת:
הייתי מרוצה- הוא בא בזמן והיה נחמד מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רויטל בלו, רחובות.
משוב: 26/02/2015
תיאור השירות:
תיקון מנעול חשמלי ואינטרקום.
חוות דעת:
אני ממליצה עליו. הוא בחור מקסים. עומד בזמנים ונותן שירות טוב. הוא נותן יחס נהדר והיה ממש בסדר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יגאל ס. פתח תקווה.
משוב: 26/01/2015
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום ומצלמה בבית.
חוות דעת:
הוא איש מקצוע מצוין! פניתי לכמה בעלי מקצוע אחרים בגלל התקלות וכולם חששו שלא יצליחו לפתור. הוא הגיע ופתר מהר את כל התקלות שהיו לי במכשירים. הוא היה מקצועי, אמין ודייקן. אני מאוד מרוצה ממנו וממליץ עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מ. ת. חולון.
משוב: 02/04/2015
תיאור השירות:
תיקון של אינטרקום בכניסה ראשית של הבניין.
חוות דעת:
הוא היה מצוין ונעים הליכות. הוא בא בזמן ועשה עבודה טובה ומהירה. הייתי מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 20/04/2015
תיאור השירות:
תיקון של מצלמת אינטרקום שלא עבדה.
חוות דעת:
היה לא מי יודע מה. שילמתי לו כסף על הביקור כשהוא בעיקרון לא תיקן כי הוא לא הצליח. הוא טען שצריך להחליף את כל המערכת והחלטתי לא לעשות זאת.
איכות
7
מחיר
6
זמנים
10
יחס
7
תגובת העסק:
הלקוח פנה אלי בטענה שמצלמת האינטרקום לא עובדת. סוכם שאגיע לבדוק והודעתי מראש על גביית דמי ביקור. לאחר בדיקות יסודיות שערכתי התברר שהאינטרקום מאוד ישן ובכל זאת החלפתי את המצלמה לבדיקה, כמו שחששתי ראיתי שהבעיה היא לא במצלמה אלא בכל המערכת- בכרטיס לוח של הפנל . הסברתי לו את המצב והצעתי לו שעקב בלאי וההתיישנות של המערכת מומלץ להחליפה. הלקוח ידע שהמערכת ישנה והיה מודע לכך שכבר פתחו וניסו לעשות משהו במערכת ובחוטים, אך בכל זאת ציפה שזה יסתכם בתיקון מזערי בלבד ולא כך המצב. הלקוח קיבל שירות מצויין, אמין ואיכותי כפי שאני נוהג תמיד לתת לכל לקוח ולקוח.
7
כללי
גירסאות
מור מנשה גרינברגר, חולון.
משוב: 26/12/2018
תיאור השירות:
העברת נקודת אינטרקום מקיר אחד לקיר אחר והתקנת אינטרקום חדש בבית פרטי.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא מעולה. קדח דרך הקיר ועשה עבודה מאוד נקייה, בלי ללכלך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא יצחקי , חולון.
משוב: 26/01/2015
תיאור השירות:
התקנת אינטרקום, מצלמות אבטחה ושפופרות בבניין.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מעולה ואמין! הוא הגיע לעבוד למרות הסופה הגדולה שהייתה. היינו בטוחים שהוא לא יגיע. יש לו מוסר עבודה יוצא מן הכלל ובאמת שמגיע לו 10 מכל הבחינות! עבדתי עם כמה בעלי מקצוע והוא באמת מיוחד ומקצועי. אני יכול להמליץ עליו מכל הלב :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 22 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי אזעקות ומצלמות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים והתקנות אזעקות ומצלמות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק