מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
טל
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.88
מחיר 9.58
איכות 9.89
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מעיין אשג, בנימינה.
משוב: 27/03/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מעל ומעבר, לקח מחיר הוגן, היה מקסים, מקצועי והגיע מהר ובנוסף התקשר לאחר העבודה לוודא שאכן המים חמים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי דודי שמש נוספים באזור זכרון-בנימינה והסביבה

שמוליק מילמן, זכרון יעקב.
משוב: 10/02/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש מחברת כרומגן שכלל החלפת גוף חימום וברז ערבול.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה יפה מאד. הוא לא שחט אותי במחיר, עבד במקצועיות, הגיע בזמן שנקבע, נראה שמבין בתחום, ועשה את הכל בצורה מסודרת עם תעודת אחריות. ממש על הכיפאק. אין מה לומר! על הכל 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר דן, גבעת עדה.
משוב: 19/12/2018
תיאור השירות:
תיקון של דוד שמש שכלל החלפת גוף חימום.
חוות דעת:
הוא נתן שירות בסדר גמור. הוא ישר ראה שיש בעיה ופתר אותה. אך הייתה בעיה חוזרת, הוא בא לראות ואמר שאנחנו צריכים להזמין חשמלאי. פחות אהבתי את הקטע הזה.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
דודי יעקב, זכרון יעקב.
משוב: 27/11/2018
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הייתי מרוצה מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתי קולונקר, זכרון יעקב.
משוב: 05/01/2018
תיאור השירות:
תיקון של דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, אדם מאוד מקצועי. למחרת התיקון היתה איזה בעיה והוא הגיע תוך חצי שעה לסדר את זה בלי תשלום בזריזות ונעימות.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
ניר דרנג, גבעת עדה.
משוב: 30/05/2017
תיאור השירות:
תיקון ברז ערבול בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה אחלה. הגיע בזמן והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידית שלם, זכרון יעקב.
אשרור: 14/03/2017
משוב: 01/01/2017
תיאור השירות:
ניסיון תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הוא עלה על הגג ואמר לי שהבעיה היא לא בדוד אלא באספקה של החשמל לדוד, ואפילו ולא לקח לי מחיר על הביקור!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאור וסרמן, בנימינה.
אשרור: 07/03/2017
משוב: 02/01/2017
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש שכלל החלפת מערבל מים והחלפת פורק לחץ.
חוות דעת:
השירות היה טוב, הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איריס ב. זכרון יעקב.
משוב: 28/05/2015
תיאור השירות:
תיקון סתימה בכניסה לקולט בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. יש לי רק דברים טובים להגיד עליו. הוא היה זמין והגיע למחרת בשעה שהייתה נוחה לי. הוא היה מקצועי ואדיב ולא גבה את התשלום ישר אמר שנחכה לראות שבאמת הכל עובד כמו שצריך
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר שקד, בנימינה.
משוב: 03/05/2015
תיאור השירות:
תיקון נזילה מקולט של דוד שמש.
חוות דעת:
למיטב הבנתי הוא נתן שירות מצויין, הסביר גם מראש וגם תוך כדי על האפשרויות שיש לי לפתרון. הוא ייעץ לי האם כדאי להחליף את הקולט או לחכות. סירב לקחת כסף בסיום העבודה אלא התקשר לוודא שהכל עובד ורק אחרי שבוע הוא בא לקחת תשלום.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 621 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק