מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עודד
ציון כללי:
9.63
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.52
מחיר 9.66
איכות 9.77
דירוג כללי 9.63
התפלגות

מחושב על 95 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יפית גב, גבעת שמואל.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
הובלת דירת 3 חדרים בתוך גבעת שמואל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, נתן מחיר סביר יחסית ועמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מלכה סרלקר, פתח תקווה.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
הובלת דירה בת שלושה חדרים בתוך העיר. ההובלה כללה פירוק והרכבת מיטה וארון, ושירותי מנוף.
חוות דעת:
הצוות של עודד היו מדהימים! הם הגיעו בזמן והיו מהירים ומקצועיים. היה להם מענה לכל שאלה והם ניסו למצוא פתרונות לבעיות שעלו, ואני מאוד מרוצה מהם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירי פנחסי, פתח תקווה.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
הובלת דירה בת-5 חדרים בפתח תקווה.
חוות דעת:
הגיעו באיחור, ההובלה היתה בסדר אבל איטית. פרקו והרכיבו ארון ומיטה.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
7
יחס
9
8
כללי
גירסאות
איריס ט. פתח תקווה.
משוב: 24/07/2019
תיאור השירות:
פינוי 2 ספות מדירה.
חוות דעת:
שירות בסדר. עודד היה זמין ועשה את העבודה.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
עודד בן, פתח תקווה.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
הובלה של דירת 3 חדרים מאלקנה ללוד.
חוות דעת:
השירות היה אחלה, הוא עמד בזמנים, היה נחמד ומקצועי. סה"כ מרוצה מהשירות הכל הגיע כמו שצריך. אחד העובדים דפק תריס בידרה החדשה במהלך ההובלה אבל הוא לקח אחריות על זה ובא לתקן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יגאל ל. פתח תקווה.
משוב: 03/10/2018
תיאור השירות:
פריקת מכולה וסידור מחדש, כלל ארגזים וציוד נוסף.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הם הגיעו 2 למרות שאמר שיגיעו 3, אבל הם עשו עבודה בזמן מהיר. הגיעו בדיוק בזמן, היו אדיבים ומקצועיים. שמרו טוב על כל הציוד. ביקשנו מהם ארגזים והם נתנו לנו כמה למרות שזה לא היה חלק ממה שסוכם מראש. בדקתי כמה בעלי מקצוע והתרשמתי שהוא הציע את המחיר הנמוך ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רעות קורן, פתח תקווה.
משוב: 03/09/2018
תיאור השירות:
הובלה של דירת 3 חדרים, בין עירוני.
חוות דעת:
השירות היה מצויין. הוא הגיע בזמן, היה נחמד מאוד ולא לקח יותר כסף ממה שצריך. הוא עזר להביא מנוף והגיע עם עוד שני בחורים והם עשו את העבודה ממש מהר. בנוסף הם גם עזרו לסדר את הארגזים במקום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמוליק רפפורט, פתח תקווה.
משוב: 12/08/2018
חוות דעת:
היו בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירב ושדי, פתח תקווה.
אשרור: 10/07/2018
משוב: 08/02/2018
תיאור השירות:
העברה של ספה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הספה הגיע כמו שצריך, קצת מלוכלכת אבל בסך הכל הייתי מרוצה והוא עמד בזמנים.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ודים ליפשיץ, פתח תקווה.
אשרור: 10/07/2018
משוב: 30/01/2018
תיאור השירות:
הובלה של מקרר.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור הוא הגיע בזמן והמקרר הגיע כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 95 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוביל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הובלות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק