מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גיל
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.79
מחיר 9.56
איכות 9.71
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
משה פלדמן, נס ציונה.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת בוש ומקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הוא נתן שירות פנטסטי, אני ממש מרוצה וממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אמיליה לאל, רחובות.
אשרור: 29/01/2020
משוב: 29/10/2019
תיאור השירות:
שיפוץ כרטיס לחצנים במכונת כביסה LG.
חוות דעת:
מעולה פלוס! הוא עשה עבודה מצוינת, איש מאוד חם. הגיע לבדוק את המכונת כביסה אחרי שבדק אמר שהבעיה בכרטיס לחצנים וצריך לתקן במעבדה. הכל היה מאוד מהיר, שהכרטיס היה מוכן מהמעבדה הוא התקשר ותוך עשר דקות היה אצלנו, סידר הכל ועשה בדיקה יסודית שהכל בסדר. הוא עזר לנו בעוד עניין קטן שהיה במדיח כלים ובאמת שלא היה חייב, רואים שעזר מכל הלב. הוא היה ממש מקצועי ומאוד עזר לנו. באמת כל הכבוד, מגיע לו יותר מעשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב טובי, באר יעקב.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במסנן של המשאבה במכונת הכביסה.
חוות דעת:
היה נהדר, מקצועי ביותר, שירותי ואדיב. מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד ס. נס ציונה.
משוב: 24/12/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא עצמו היה בסדר גמור, התקלה לא בדיוק נפתרה אבל אני לא בטוח שזה היה באשמתו. הוא היה בסדר ובא בזמן, אבל אני לא יודע להגיד מבחינה מקצועית.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
הגר לוי, יבנה.
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת פקק בניקוז של מדיח כלים.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מצוין, ממש אחלה! הכל היה טוב. הוא אמר מראש את המחיר והיה אמין מאוד. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר וולף, מזכרת בתיה.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
מצויין! הכל, הכל! פשוט מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר א. רחובות.
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
אבחון כיריים אינדוקציה.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור, הוא נחמד וחביב, אבחן את הבעיה והמליץ לנו על משהו אבל בחרנו לא לעשות אותו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יואל נביאסקי, נס ציונה.
אשרור: 07/11/2019
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
תיקון דמפר במקרר חברת שארפ.
חוות דעת:
היה בסדר. הוא הגיע בדיוק בזמן ותיקן את התקלה. לאחר שהלך היה לנו חשש ששוב משהו לא בסדר והוא חזר ובדק והכל היה בסדר ובנוסף אמר לנו שאם בהמשך הדמפר לא יהיה בסדר הוא יחליף לנו אותו בחדש בהוספת ההפרש בלבד. אני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור גורן, סתריה.
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
היה אחלה! הגיע מהר, תיקן ולקח מחיר הוגן.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אור עומסי, רחובות.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
החלפת פיוז במדיח כלים של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא מלך. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, תיקן את התקלה למרות שאמר שזה משהו שדורש מעבדה. הוא השקיע, עשה את כל ההלחמות שצריך וסידר את הכל. לדעתי הוא לקח מחיר הוגן. אני מבסוט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 284 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק