מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גיל
ציון כללי:
9.63
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.72
מחיר 9.39
איכות 9.62
דירוג כללי 9.63
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אבישי סתר, רחובות.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
אני מרוצה, הוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שמואל כהן‬‎, נס ציונה.
משוב: 24/07/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע למכונת כביסה של חברת סמסונג.
חוות דעת:
שירות מצוין! גיל מקצועי, אדיב ולא לקח כסף. כשדיברתי איתו בטלפון הוא שאל אותי מה הבעיה ואחרי שהסברתי הוא אמר לי מה לעשות ושחבל שיבוא כי אני יכול לפתור את זה לבד וזה אכן פתר את הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל אורן אורן, נס ציונה.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע במדיח כלים של חברת סימנס.
חוות דעת:
היה על הכיפאק, אחלה של בחור! הוא הגיע מהר, היה נחמד, מקצועי ונתן שירות טוב מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונית ל. באר יעקב.
משוב: 25/06/2019
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורטל בונן, באר יעקב.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
מדיח חצי אינטגרלי יצא ממקומו, גיל פירק וסידר את הכל. היה מאוד אדיב ונעים. ממליצה בחום!
איכות
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדגר ברבר, נס ציונה.
אשרור: 16/06/2019
משוב: 17/04/2019
תיאור השירות:
בדיקה.
חוות דעת:
בסדר, לא מושלם. חשבתי שיהיה יותר טוב. בעיקרון קודם כל אשתי דיברה איתו בטלפון ואמרה שהיה קצת חסר סבלנות. היא שאלה אותו משהו בהודעה והוא חזר אליה למחרת ולא היה הכי מקצועי לדעתה. אחרי זה הוא הגיע והסתבר שלא הייתה תקלה, הכל עבד כשורה והסתדר. הוא גבה תשלום יקר על ביקור. אני ביררתי עם טכנאים אחרים שאמרו שבמקרה כזה ייקחו פחות.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
7
יחס
7
7
כללי
גירסאות
אמיר ארנן, סתריה.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מכשיר חשמלי.
חוות דעת:
מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר ארנן, סתריה.
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר במדיח כלים.
חוות דעת:
הוא עזר לי מאוד. הגיע בזמן והכל עובד כמו שצריך עכשיו, יש לי רק חוות דעת טובה עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נופרת ויינברג, רחובות.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת של מקרר.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסד גמור, מאוד אדיב, נחמד, מקצועי ואני מרוצה ממנו. ראו שהוא ממש השתדל לעזור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מיכאל שקליאר, מזכרת בתיה.
אשרור: 02/05/2019
משוב: 29/01/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי כיריים חשמליות.
חוות דעת:
הוא הדריך אותי בצורה טובה מה צריך לעשות, פשוט מקצוען. בן אדם שלא רודף כסף, הרי הוא יכל להגיע לעשות את זה בעצמו בשתי דקות ולגבות על כך תשלום. הוא עשה הרבה מעבר למצופה ממנו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 242 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק