מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גיל
ציון כללי:
9.63
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.72
מחיר 9.39
איכות 9.62
דירוג כללי 9.63
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רחלי יפרח, רמת גן.
משוב: 07/06/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במקרר.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה! ישר, אמין, אמר בדיוק מה הבעיה ונתן לנו את האופציה גם לא לעשות את התיקון. הכל היה נהדר ואין לי מילה לא טובה לומר עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גל ששון, רמת גן.
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום תחתון לתנור אפייה לנקו.
חוות דעת:
היה שירות טוב, הוא היה מהיר מאוד, יותר ממה שחשבתי. הוא בא לתקן תנור ועשה עבודה מצוינת, הסביר מה הבעיה ועלמה כל חלק, שאלתי עוד כל מיני שאלות והוא ענה בכיף, הוא בן אדם נחמד. המחיר היה כמו שצריך, כמו מה שסגרנו מראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי בולאק, רמת גן.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. גיל מקצועי ואדיב אבל בעיקר מאוד ישר. מדובר במקרר ישן והוא אמר את האמת. הוא נתן לי להחליט אם זה כדאי או לא כדאי לתקן ובסוף החלטתי לא לתקן. הוא לקח מחיר ביקור אבל עשה הרבה יותר מזה ואני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי רום- ברג, רמת גן.
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מסילה במגירה ופתיחת צינור סגור במקרר של חברת AMANA.
חוות דעת:
הוא הגיע פעם ראשונה, הסתכל על הבעיה במקרר וראה שבר המים לא הוציא מים ושנשברה המסילה של המגירה. קודם כל הוא ישר סידר את המגירה. את בר המים הוא בדק ואמר שהצינור מאחורה היה סגור, אז פתח אותו. הוא היה מאוד מאוד נחמד, אדיב ושירותי ולקח מחיר הוגן. הבעיה הייתה שאחרי כמה שעות אמא שלי יצאה וכשהיא חזרה הבית היה מוצף, כנראה שהייתה נזילה והוא לא בדק אותה. היא ישר התקשרה אליו והוא לא יכול היה להגיע אז הנחה אותה בטלפון איך לסגור את הצינור. הוא מאוד התנצל והגיע פעם שנייה כדי לסדר את זה, עכשיו הכל עובד.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ורד דר, גבעתיים.
משוב: 01/05/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי תיקון כיריים חשמליות.
חוות דעת:
הוא היה מדהים, מדהים! התקשרתי אליו והוא הדריך אותי טלפונית איך לתקן את הכיריים שלי, הוא היה מהמם. הכל עשר.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי גל, רמת גן.
משוב: 30/04/2019
חוות דעת:
השירות היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל יועז, רמת גן.
משוב: 29/04/2019
תיאור השירות:
החלפת לחצן דלת במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה עשר, ממש מצוין! הוא היה מקצועי, סבלני, הגיע בזמן וממש נתן את כל תשומת ליבו לעבודה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סלבה סלוצקי, רמת גן.
אשרור: 25/09/2018
משוב: 10/06/2018
תיאור השירות:
תיקון תקלה במדיח כלים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בדיוק מתי שקבענו והיה מאוד מקצועי. הוא זיהה את התקלה במהירות ופתר את הבעיה בצורה נהדרת. בנוסף, גם המחיר היה מאוד הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אשר אברהם, בני ברק.
משוב: 24/07/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תקלה במקרר של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד וסבלני, הסביר לי מה כדאי לנסות לעשות ואמר שאם זה לא יפתור את הבעיה אז הוא יגיע בעצמו, אבל אכן הבעיה נפתרה! הוא חסך לי כסף וזמן והייתי מרוצה מאוד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאנה ג. רמת גן.
משוב: 29/06/2018
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
הוא הגיע פעמיים וכל פעם ניסה תיקון אחר. אדם מאד מקצועי ואדיב. ממש עזר לנו. הוא לקח תשלום בהתחלה ואז החזיר לנו בגלל שלא היה ניתן לתקן את המקרר. בסוף רכשנו חדש.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 242 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק