מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גיל
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.77
מחיר 9.56
איכות 9.86
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלה גוט, חולון.
משוב: 23/07/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה AEG.
חוות דעת:
גיל היה שרותי וניסה לעזור, אבל התיקון לא הצליח בסוף. הוא בעצמו לא המליץ על המשך הטיפול, הזמנו מכונה חדשה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
8
כללי
גירסאות
סגור
טלי ס. חולון.
משוב: 14/07/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור מכונת כביסה מחברת סמסונג. ייעוץ עבור פתיחת סתימה.
חוות דעת:
הוא עזר והדריך אותי טלפונית איך לפתור את הבעיה בלי צורך שהוא יגיע וייקח תשלום. מבחינתי זה היה ממש אחלה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון ג. חולון.
אשרור: 12/07/2020
משוב: 13/05/2020
תיאור השירות:
החלפת רצועה שנקרעה במכונת כביסה.
חוות דעת:
הגיע בזמן והיה אדיב ומקצועי. המחיר קצת יקר.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יוסי סלע, חולון.
אשרור: 10/07/2020
משוב: 11/05/2020
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי תקלה בתנור אפיה של חברת בוש.
חוות דעת:
התקשרתי אליו, הוא אמר לי לצלם לו את התקלה ואמר לנתק את החשמל לתת לזה חצי שעה מנוחה והמחשבון יתאפס ואכן זה פתר את הבעיה, הוא ממש נחמד בטלפון. הכל עשר.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוברט ניידרמן, חולון.
אשרור: 22/06/2020
משוב: 23/03/2020
תיאור השירות:
בדיקה למדיח כלים.
חוות דעת:
הוא איש מדהים, הגיע לאמא שלי הביתה כבר באותו היום, היה אצלה שעתיים, פתח את המדיח ממש מכל כיוון ואמר שהוא כמעט בטוח שהבעיה היא במנוע. אמר מה העלות של מנוע ושאולי שווה לקול לקנות מדיח חדש. הוא לא רצה לגבות תשלום כי לא פתר את הבעיה אבל השקיע המון זמן. אין הרבה בעלי מקצוע כאלה. הוא היה אמין מאוד, ישר והוגן. ממליץ עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף סיאני, בת ים.
אשרור: 21/06/2020
משוב: 20/04/2020
תיאור השירות:
שיפוץ כרטיס לתנור אפיה מסוג בוש.
חוות דעת:
גיל היה בסדר גמור, הייתי מרוצה מהעבודה שלו, בא ביום שישי, המחיר היה נראה לי יקר, אבל אני לא יודע כי לא השוותי.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי צ. חולון.
אשרור: 21/05/2020
משוב: 22/03/2020
תיאור השירות:
החלפת קבל וצינור לפליטת אוויר במייבש כביסה.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע בזמן, נתן שירות מצוין, הוא מאוד אדיב, עשה כל מה שצריך כמו שצריך והייתי מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה פינקר, חולון.
משוב: 18/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת AEG שכלל החלפת רצועה.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור, הוא עמד בזמנים, היה נחמד ומקצועי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
כרמית ג. חולון.
משוב: 17/05/2020
תיאור השירות:
החלפת רצועה למייבש כביסה של חברת אפולו.
חוות דעת:
עשה עבודה מקצועית מאוד, אולי המחיר היה קצת גבוה בעיני אבל בסדר יחסית, הוא הגיע מהר, דיבר לעניין והכל היה ממש בסדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפאל סרדס, בת ים.
משוב: 03/05/2020
תיאור השירות:
פריצת מכונת כביסה של חברת ווירפוול.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מאוד אדיב גם בטלפון, דיברנו פעמיים, בפעם הראשונה הסביר לי מה לעשות ומה לבדוק, בפעם השנייה הגיע לחלץ את הבגדים שנתקעו במכונה שנוכל להזמין חדשה, הוא היה חמוד, מנומס ועבד בצורה מסודרת ונקייה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 327 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק