מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גיל
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.74
מחיר 9.41
איכות 9.68
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רחל אסרף, חולון.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור.
חוות דעת:
מיד אחרי שיחת טלפון הבנתי שגיל טכנאי מקצועי והגון! אחרי מספר שאלות הסביר לי מה יכולה להיות הבעיה. למחרת הגיע ותיקן את התנור במקצועיות ותוך כדי העבודה הסביר בדיוק מה הוא עושה בכל שלב. התרשמתי מאוד מהאדיבות, מהמקצועיות ומהמחיר ההוגן. ממליצה על גיל בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ערן סנדרוביץ, חולון.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס אלקטרוני בתנור אפייה של חברת סמסונג ותיקון מדיח כלים של חברת סמסונג.
חוות דעת:
גיל היה מעולה! שירות מהיר, עשה רושם מאוד מקצועי, שיקף לי כל מה שהוא עשה או לא עשה, על הדרך עזר לי לסדר משהו נוסף במדיח והמחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן קנדל, חולון.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום לתנור של חברת דלונגי.
חוות דעת:
תארתי לו את הבעיה בטלפון והוא הכין אותי מראש ל2 אפשרויות, או שנקרע שם חוט ואם יחליף אותו יקח מחיר קריאה או שהלך הגוף חימום ובמקרה הזה אמר לי סכום אחר לתשלום. כשהגיע ראה שזאת האפשרות השניה, ניסה לחבר גוף חימום אחר של דלונגי רק לא מהדגם הזה וזה לא התאים אז הגיע יומיים אחרי והתקין גוף חימום חדש וכרגע הכל עובד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירון סנדר, תל אביב.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון תנור.
חוות דעת:
היה מקסים! היה מאוד מקצועי, נחמד, הגיע מהר ובזמן וגם הסביר לי איך להשתמש בתנור בצורה תקינה. היה זמין גם לשאלות בטלפון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל ששון, רמת גן.
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום תחתון לתנור אפייה לנקו.
חוות דעת:
היה שירות טוב, הוא היה מהיר מאוד, יותר ממה שחשבתי. הוא בא לתקן תנור ועשה עבודה מצוינת, הסביר מה הבעיה ועלמה כל חלק, שאלתי עוד כל מיני שאלות והוא ענה בכיף, הוא בן אדם נחמד. המחיר היה כמו שצריך, כמו מה שסגרנו מראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טניה ריס, ראשון לציון.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
בדיקת מנוע טורבו תקול בתנור של חברת הריסון.
חוות דעת:
הוא הגיע לבדוק את התנור ואמר שהמנוע הרוס לגמרי ואין לו אפשרות לשחרר את הברגים מבלי להרוס את שאר התנור מפני שהם כבר חלודים. בסך הכל התרשמתי ממנו, הוא נראה לי מאוד אמין ונשמע שהוא ידע על מה הוא מדבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר סיטון, ראשון לציון.
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור של חברת סאוטר, שכלל החלפת גוף חימום.
חוות דעת:
קיבלתי ממנו שירות מצוין ויש לי רק מלים חמות ורק דברים טובים להגיד עליו. הוא אחלה בחור, בן אדם טוב, אמין ועשה עבודה מעולה. המחיר נשמע לי בסדר, אבל אני לא יודע כי אני לא מבין בזה ובגדול הכל פיקס, באמת אין מילים. בחור מאוד נחמד והייתי מרוצה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני ונוגה זקוטו, כפר מנחם.
משוב: 17/03/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת תנור חברת בליני
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מעל למצופה. בחור מקסים אין דברים כאלה, הוא פתר לנו את הבעיה והיה ישר, הגון ומקצועי ואפילו נתן לי אפשרות להחליף את הצירים של הדלת ואמר שאם הוא ימצא את הסוג שיש לי הוא יצור איתי קשר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מאיר עובדיה, נס ציונה.
אשרור: 07/02/2019
משוב: 14/11/2018
תיאור השירות:
החלפת מנוע של מאוורר טורבו בתנור מחברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן שקבענו, היה מאוד אדיב ועשה רושם מאוד מקצועי. בבדיקה קצרה נמצא מקור הבעיה וגיל שאל האם אני מעוניין בתיקון (כמובן לאחר שבדק את מחיר החלק ונתן לי מחיר סופי [עלות רכיב+עבודה]). לאחר יומיים הוא הגיע שוב, הפעם עם החלק התקול ותקתק את ההחלפה כמו שצריך. גיל נהג לכל אורך התהליך בשקיפות (מחיר חלק, עלויות בדיקה, אחריות). לגבי המחיר אין לי למה להשוות אבל אם לקצר כבר העברתי את השם שלו לאחרים.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר הרמוניה, ראשון לציון.
משוב: 12/08/2018
תיאור השירות:
תיקון תנור של חברת בוש שכלל החלפת שלושה גופי חימום.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 260 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק